کدخبر: 14668

حفاظ پنجره و درب های آکاردئونی؛ بهترین روش های افزایش امنیت خانه

 

 

برای افزایش امنیت ساختمان و جلوگیری از ورود افراد ناشناس به خانه، روش های مختلفی وجود دارد.

 افراد بیگانه از طریق بازشوها وارد خانه میشوند و دست به دزدی میزنند؛ این بازشوها شامل در ورودی خانه و پنجره است. پس، اگر بتوان مانع ورود آنها از طریق در و پنجره شد، امنیت خانه افزایش خواهد یافت.

پس، حفاظ پنجره به نحوی ساخته میشود که ورود به خانه از طریق پنجره را غیرممکن نماید. در بین انواع حفاظ پنجره، حفاظ آهنی فرفورژه از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

نرده پنجره ساده که شبکه ای متشکل از نرده های عمودی، افقی و یا هر دو است، ساده ترین و ارزانترین نوع حفاظ پنجره است.

در ساخت این حفاظ ها از قوطی های آهنی استفاده می شود و فاصله آنها باید به نحوی تنظیم می شود که امکان نفوذ به داخل از آن وجود نداشته باشد. علاوه بر امنیت، حفاظ پنجره فرفورژه به لحاظ زیبایی و قیمت نسبت به دیگر طرح ها پرطرفدارتر است.

9

این آکاردئونی ها به همراه یک قفل کتابی مخفی برای افراد ناشناس جهت ورود به منزل شما هستند. درب های آکاردئونی ازجمله مستحکم ترین و شاید ساده ترین نوع سازه های حفاظتی به شمار میایند.

امکان نصب دو یا چند قفل بر روی این درب های آکاردئونی وجود دارد که منجر به بالا رفتن امنیت ساختمان میشود. در آکاردئونی از تسمه های فلزی ساخته شده که به وسیله پین فلزی به هم متصل شده اند. این درها داخل یک قاب فلزی قرار گرفته که به صورت ریلی در آن باز و بسته می شوند.

اما استفاده از درب آکاردئونی به خانه های مسکونی محدود نمیشود. برای بالا بردن امنیت در فروشگاه ها، کارگاه ها و نیز پارکینگ ها میتوان از این درها استفاده کرد. انواع طرح های درب آکاردئونی عبارت است از: درب آکاردئونی ساده، درب آکاردئونی دوجداره، درب آکاردئونی سه لوزی و طرح های سفارشی.

هر یک از این طرح ها بنا بر سلیقه مشتری ساخته و نصب میشود. این درب های آکاردئونی فلزی در فضای خارجی مورد استفاده قرار می گیرند و در رنگ های مشکی، مشکی مسی، قهوه ای سوخته و سفید در دسترس هستند.

تجربه نشان داده که بسیاری از سرقت ها از طریق نفوذ دزد ها از پنجره ها صورت گرفته است

بعضی اوقات ممکن است ضرر مالی تنها نتیجه اهمال کاری در افزایش امنیت نباشد. پس خوب است تمام حالت ها را به خوبی سنجید. طبق گزارش ها سرقت دزدان در وهله اول به شناسایی منازل خالی پرداخته و سپس به مانع هایی که توسط صاحبان خانه به کار رفته توجه می کنند. در اکثر موارد دزدان با کمترین زحمت وارد خانه شده و اقدام به دزدی می کنند.

هرچه مانع ها بیشتر و کاربردی تر باشد احتمال انتخاب آن خانه برای دزدی پایینتر می آید. در کل شما می توانید با صرف قیمت پایین تر از متحمل شدن هزینه گزاف جلوگیری کنید. در طبقات اول ساختمان ورود ناخواسته افراد از طریق پنجره به راحتی امکانپذیر است. پس باید برای ایجاد امنیت این نقص امنیتی را در نظر گرفت.

در ادامه به بررسی نرده های حفاظ پنجره و عوامل موثر بر قیمت آن خواهیم پرداخت.

همچنین می توان آن را به راحتی برای انواع مختلف دیوار در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده کرد. اگر هنوز ساختن نمای ساختمان تمام نشده می توان برای نصب حفاظ پنجره آن را به کلاف متصل کرد.

ولی اگر نما هم ساخته شده و ساختمان آماده است، ما می توانیم با مشاوره رایگان توسط کارشناسان درمورد طریقه نصب مشاوره دهیم. استفاده حفاظ پنجره علاوه بر ایجاد امنیت از بیرون ساختمان در طبقات پایین، خطر سقوط را از طبقات بالاتر کاهش می دهد. علاوه بر آن با طراحی نوین در آنلاین حفاظ می توان این نرده های محافظ پنجره را به عنوان یک المان زیبایی بخش در نما استفاده نمود.

 

هدف اصلی حفاظ های پنجره افزایش امنیت برای ساختمان با کاربری های متفاوت است اما از فاکتور زیبایی و قیمت مناسب نباید غافل شد. پنجره ها از مهم ترین عامل تکرار شونده در نما می باشد. و به همین دلیل حفاظ هایی که بر روی آن ها قرار می گیرند تاثیر به سزایی بر روی نمای ساختمان و نمای شهری می گذارند.

در صنایع تولیدی آنلاین حفاظ با راهکار ها و طرح های جدید و زیبا همواره سعی بر ایجاد حفاظ های باکیفیت می شود. در ادامه به بررسی انواع نرده حفاظ پنجره و عوامل موثر بر قیمت آن می پردازیم. با ما همراه باشید. هر کدام از این حفاظ ها دارای خصوصیت ها و فایده های متفاوت از قبیل استحکام و قیمت و زیبایی منحصر به فرد هستند.

10

از عوامل مهم در قیمت نرده ها طرح حفاظ، میزان آهن به کار برده شده و به طبع وزن آن و رنگ کاری و…می باشد. از مدل های نرده پنجره می توان به محافظ های مدرن، فرفورژه و شیک اشاره نمود.

گروه صنعتی ایمن کاران وحدت به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان در زمینه امنیت منازل ها و شرکت ها و ارگان دولتی میباشد.

این مجموعه با نام تجاری ایمن کاران وحدت از سال ۱۳۸۶ خود  را آغاز نموده و توانسته با متخصصان و کارشناسان حرفه ای و مجرب و با استاندارد های حفاظتی و با حمایت مشتریان گرامی خود در حفظ کیفیت و اصالت ، برند بدست آورده است.

معمولا این مدل از حفاظ ها از پروفیل های با ابعاد متفاوت با چینش افقی و عمودی ساخته شده است. که در عین سادگی می توان به طرح های زیبا و مینیمال با دربرگیری تمام سلایق رسید، و همچنین علاوه بر طراحی ساده و زمان کمتر برای تولید و استفاده مواد اولیه کمتر نسبت به بقیه مدل ها این حفاظ ها را از گزینه های مناسب می سازد.

در این نوع از حفاظ به جای پیچ و مهره از جوش استفاده می شود. به خاطر همین موضوع کار برای دزدها سخت تر می شود زیرا نمی توانند پیچ و مهره را باز کنند یا آن را خم کنند.

 

ارسال نظر: