کدخبر: 14681

روش شست و شو کلاه کَپ - محبوب ترین کلاه مردانه و زنانه

 

این روزها استفاده از کلاه در استایل بسیار ترند شده است و هم خانم ها و هم آقایان و حتی بچه ها از این استایل استقبال کرده و آن را دوست دارند. کلاه کَپ یکی از انواع متنوع کلاه ها  است که بیشتر جوانان و نوجوانان به آن علاقمند هستند و از آن استفاده میکنند. یکی از مهمترین مواردی که در مورد این کلاه ها مطرح می شود روش شست و شو  کلاه کَپ  است.

این که کلاه را چطور بشوییم تا تغییر شکل ندهد و همانطور باقی بماند موضوع مهمی است که در این زمینه مطرح میشود و سوال بسیاری از افراد است. در این مطلب قصد داریم برای شما چند روش شست و شو  کلاه کَپ را بیان کنیم تا بتوانید به کمک آنها کلاه های خود را به راحتی بشویید. پس اگر شما هم با شستن کلاه های خود مشکل دارید در ادامه با ما همراه باشید.

برای خرید کلاه در طرح ها و رنگ های متنوع میتوانید به فروشگاه کلاه شاپو ( معتبر ترین فروشگاه اینترنتی کلاه در ایران )  مراجعه کنید.

آشنایی با روش شست و شو کلاه کَپ 

کلاه ها یکی از اکسسوری هایی هستند که برای بعضی استایل ها بسیار مناسب هستند. علاوه بر این برخی از افراد هستند که به قدری به کلاه علاقه دارند که در همه استایل هایشان از رسمی گرفته تا اسپرت و کژوال از انواع مختلف کلاه ها و علی الخصوص کلاه کپ استفاده میکنند. این دسته از افراد معمولا برندباز هم هستند و به دنبال آخرین مدل هایی که هر برند طراحی کرده و به بازار عرضه کرده است هستند. موضوع مهمی که برای نگهداری از کلاه مطرح می شود نحوه شستشوی آن است. پس حتما بعد از خرید کلاه بیسبالی مردانه  (خرید کلاه کپ مردانه) یا زنانه باید به نحوه شست و شو آن دقت کنید.

5

با توجه به متریال خاص و همچنین فرم خاصی که کلاه ها دارند لازم است تا حتما شستشوی آنها دقیق و اصولی باشد تا آسیبی به کلاه وارد نشود و کلاه همچنان شکل اولیه و کیفیت خود را حفظ کند. کلاه کپ یکی از انواع کلاه است که در طرح ها و رنگ های متنوع وجود دارد و به این شکل توانسته است محبوبیت بسیاری به دست آورد. روش شست و شو کلاه کَپ برای حفظ شکل ظاهری آن و جلوگیری از آسیب رسیدن و خراب شدن کلاه بسیار مهم است.

برای شستن کلاه هایتان توصیه میکنیم حتما با دست آنها را بشویید و از انداختن آنها در ماشین خودداری کنید.

  1. خیساندن در آب ولرم و لکه گیری

روش شست و شو کلاه کَپ این است که ابتدا سینک یا یک لگن و ... را پر از آب کرده (ترجیحا ولرم) و به عنوان شوینده به آن مایع لباسشویی یا هر شوینده مناسب دیگری اضافه کنید. حال کلاهتان را بردارید و در صورتی که روی آن لکه هایی هستند که فکر میکنید پاک شدنشان سخت است، ابتدا آنها را تمیز کنید. گاها داشتن یک مسواک مخصوص شستشو یا اسکرابرها کمک بزرگی در این زمینه است. اگر روی کلاهتان لکه های عرق وجود دارند.

بهترین شوینده شامپو استو شامپو را روی مسواک بریزید و به آرامی روی لکه ها بکشید تا تمیز شوند. پس از لکه گیری نوبت آن است که کلاه را داخل آب ولرم و شوینده گذاشته و اجازه دهیم برای چند ساعت خیس بخورد. بعد از گذشت یک ساعت تا یک ساعت و نیم نقاط لکه شده را چک میکنیم تا ببینیم آیا تمیز شده اند یا خیز. اگر تمیز نشده بودند مجدد با مسواک روی لک میکشیم تا لکه ها از بین بروند.

  1. آبکشی و خشک کردن

در ادامه صحبت راجع به روش شست و شو کلاه کَپ نوبت به آبکشی میرسد. به آرامی و با دقت کلاهتان را آب تمیز و ولرم بشویید تا جایی که هیچ صابون و کف و شوینده ای روی آن نباشد. حال هم میتوانید کلاه را در جایی آویزان کنید که آب اضافه آن برود و هم می توانید تا جایی که میشود با حوله یا دستمال آبگیر آب های اضافه را بگیرید.

برای این که کلاهتان به بهترین شکل ممکن خشک شود و آسیبی ندیده و مچاله و چروک نشود باید از یک جسم مانند توپ یا سر عروسک، مانکن و ... استفاده کنید و کلاه را روی آن بگذارید به گونه ای که قسمت داخلی کلاه کاملا خشک شود. به این شکل در حین روال خشک شدن کلاه حالت خود را از دست نمی دهد.

چند نکته مهم در مورد روش شست و شو کلاه کَپ 

در این بخش قصد داریم چند نکته مهم در مورد روش شست و شو کلاه کَپ را با هم مرور کنیم:

  1. توصیه اکید میکنیم که کلاه ها را با ماشین لباسشویی نشویید.
  2. بهتر است از سفید کننده ها و مواد شوینده ای که حاوی سفید کننده هستند استفاده نکنید. این مواد می توانند به کلاه شما آسیب رسانده و آن را خراب کنند.
  3. بهترین روش شست و شو کلاه کَپ : شستشو با دست. همانطور که در بخش قبلی هم گفتیم برای شستشوی کلاه کت بهتر است از ترکیب آب و صابون استفاده کرده و برای از بین بردن لکه ها هم یک مسواک یا اسکرابر گزینه مناسبی به شمار می آیند.

 

 

 

ارسال نظر: