کدخبر: 14742

دستگاه پانل بر چیست؟ خرید دستگاه پانل بر صادراتی به صورت اقساطی

 

 

خرید دستگاه پانل بر را به تمامی صنایعی توصیه می‌کنیم که سرعت و دقت برایشان در اولویت قرار دارد. فردی به نام ویلهلم آلتدورف، در سال 1906 این دستگاه را اختراع کرده و انقلابی بس عظیم و گسترده در بین ابزارآلات نجاری ایجاد کرد. بهبود سرعت و دقت یکی از مهم‌ترین اهدافی است که صنایع به دنبال به دست آوردن آن هستند و امروزه به واسطه حضور دستگاه پانل بر، این دو موضوع بسیار مهم به موضوعاتی دست‌یافتنی تبدیل شده‌اند.

ما در این متن قصد داریم به صحبت در مورد دستگاه پانل بر بپردازیم و در مورد قابلیت‌ها و علت محبوبیت آن در صنایع چوب با شما صحبت کنیم. اگر علاقه‌مندید در این رابطه اطلاعات بیشتری به دست آورید با ما در ادامه همراه باشید.

دستگاه پانل بر چیست؟ این دستگاه را کامل و جامع بشناسید

همان‌طوری که از نام دستگاه پانل مشخص است، این دستگاه، مخصوص بریدن پانل است. پانل را با کمک این دستگاه برش می‌دهند و به قطعات گوناگون تقسیم می‌کنند. تا قبل از آنکه این دستگاه اختراع شود، از میز اره معمولی برای برش استفاده می‌کردند و برش دادن پانل‌ها به صورت دستی انجام می‌شد، اما از زمانی که این دستگاه به روی کار آمد، کار برش با ظرافت، دقت و سرعت بیشتری انجام شده و نتیجه نهایی راضی‌کننده‌تر به نظر می‌آید.

طبق گزارش‌های به دست آمده از خبرگزاری‌های ایلنا، تسنیم، مشرق و فارس، آمل برش یکی از بهترین و مطرح‌ترین ارائه‌کنندگان دستگاه پانل بر در کشور است. انواع گوناگون این دستگاه توسط این مجموعه ارائه می‌شود. خرید دستگاه پانل بر را به تمام صنایعی توصیه می‌کنیم که قصد دارند کار خود را در نهایت دقت و سرعت انجام دهند.

این دستگاه، کار برش پانل را با دقت زیاد انجام می‌دهد و به همین جهت است که به یک جایگزین بسیار شایسته برای دستگاه دورکن تبدیل شده است. دستگاه پانل بر، مجهز به برنامه‌های هوشمند و موتورهای قدرتمند است و می‌تواند از 1 تا 5 ورقه‌ی ام دی اف را به صورت هم زمان برش دهد. این دستگاه فشاری کاری اپراتور را کم می‌کند و به تعداد کمتری نیروی انسانی برای انجام کار نیاز دارد.

2

چرا پانل بر را یک دستگاه همه فن حریف می‌دانند؟

خرید دستگاه پانل بر با مزیت‌های زیادی همراه است. کلیه صنایعی که قصد دارند در مسیر پیشرفت و رشدِ کارشان قدم‌های موثر و با ارزشی بردارند، می‌بایست برای خرید این دستگاه اقدام کرده و آن را تهیه کنند. برخی از مهم‌ترین و قابل‌توجه‌ترین امتیازات این ماشین به شرح زیر است:

  • با وجود دستگاه پانل بر، دیگر نیازی به حضور یک برشکار ماهر نیست.
  • قطعات در حجم بالا، در یک بازه زمانی کوتاه‌مدت و با سرعتی باورنکردنی برش داده می‌شوند.
  • قطعات برش خورده، به هیچ عنوان دارای لب پریدگی نیستند.
  • صنایعی که از این دستگاه استفاده می‌کنند، همواره خوش‌قول هستند؛ زیرا می‌توانند سفارش‌های خود را در اسرع وقت تحویل دهند.
  • با این ماشین خطرات کمتری متوجه نیروی انسانی خواهد بود.
  • سرعت برشکاری در این دستگاه، اصلا قابل مقایسه با برش به کمک دست نیست.
  • اطلاعات هر محصول قابل درج روی هر قطعه است.

صنایع آینده‌نگر، یکی از صنایع مشتاق برای خرید دستگاه پانل بر هستند. در این صنایع، دقت و سرعت در کار اهمیت زیادی داشته و تحویل کار به موقع جزء یکی از اولویت‌هاست. به کلیه کسانی که در صنایع مربوط به برش پانل کار می‌کنند، توصیه می‌کنیم برای افزایش درآمد حتما یک نمونه از این ماشین را تهیه کرده و از مزیت‌های بی‌شمار آن نهایت بهره را ببرند.

5 نکته بسیار مهم و حیاتی در مورد خرید و تهیه دستگاه پانل بر

برای خرید دستگاه پانل بر به این نکات بسیار مهم و حیاتی توجه داشته باشید. قرار است شما بر یک حوزه سودآور سرمایه‌گذاری کنید، قرار نیست سرمایه‌ای که اختیار دارید بیهوده به هدر برود. این نکات مهم به شرح زیر هستند:

  1. در هنگام خرید این دستگاه، حتما به نوع آن، یعنی عمودی و افقی بودنش توجه داشته باشید.
  2. قبل از خرید، در مورد قیمت این دستگاه تحقیقات مفصلی انجام دهید.
  3. کیفیت دستگاه که شامل طول عمر، بازدهی و کارایی آن است را مورد بررسی قرار دهید.
  4. قبل از خرید در مورد شرکت‌های ارائه‌دهنده این دستگاه تحقیق کنید.
  5. در مورد اجزای دستگاه اطلاعات کاملی به دست آورید.

 

3

 

آیا امکان خرید دستگاه پانل بر صادراتی به صورت قسطی وجود دارد؟

خرید دستگاه پانل بر صادراتی به صورت اقساط، یک رویا نیست؛ بلکه حقیقتی است که امروز به واسطه تلاش‌های فعالان این حوزه، عملی و امکان خرید آن برای اغلب صنایع فراهم شده است. همان‌طوری که می‌دانید، دستگاه‌های بروز و پیشرفته‌ای که در حوزه برش به کار گرفته می‌شوند، قیمت بالایی دارند و معمولا فرصت خرید آن برای برخی صنایعی که جزء صنایع کوچک و پایین‌دستی محسوب می‌شوند، وجود ندارد.

ما برای این گروه یک پیشنهاد ویژه داریم. این صنایع می‌توانند به روشی که ما در ادامه توضیح خواهیم داد، عمل کرده و برای خرید این دستگاه که قابلیت‌های منحصربه‌فرد زیادی دارد، اقدام کنند. ما همه تلاش خود را به کار می‌بریم تا شما بتوانید در زمینه‌ای که در آن فعالید به دستاوردهای زیادی برسید و به یکی از سرآمدان حوزه کاری‌تان تبدیل شوید. فراموش نکنید که تبدیل شدن به شماره یک هر حوزه کاری، نیاز به ابزار و اسباب خاص خود دارد.

یک پیشنهاد ویژه برای خرید دستگاه پانل بر؛ این روش امتحان خود را پس داده است!!!

خرید دستگاه پانل بر یک سرمایه‌گذاری سودآور و طولانی‌مدت است؛ البته به شرطی که این دستگاه با توجه به نکاتی که در بالا اشاره کردیم و همین‌طور با توجه به نیازهای هر صنعت تهیه شود؛ خرید دستگاه‌های گران‌قیمت، اگر با توجه به این دو موضوع صورت گیرد، بازدهی بسیار خوبی به دست خواهد آمد.

پیشنهاد ویژه ما برای تهیه دستگاه پانل بر، خرید از آمل برش است. این مجموعه در راستای تامین دستگاه‌های مورد نیاز هر صنعت، وارد عمل شده و قصد دارد بهترین‌ها را در اختیار متقاضیان قرار دهد. اگر به دستگاه پانل بر نیاز دارید، با کارشناسان ما در این مجموعه تماس گرفته و درخواست خرید خود را با آنها مطرح کنید. اگر توان پرداخت یکجای هزینه این دستگاه را ندارید، می‌توانید به صورت اقساط آن را تهیه کرده و از قابلیت‌های حیرت‌آور آن نهایت استفاده را ببرید.

 

 

ارسال نظر: