کدخبر: 14882

آشنایی با نرم افزار CRM

 

 

نرم افزار CRM چیست و چگونه باعث افزایش فروش سازمان می‌شود؟

پیش از هر توضیحی بهتر است پاسخ سوال ” CRM چیست ؟ ” را بدهیم.  واژه‌ی CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management است و به معنای ” مدیریت ارتباط با مشتریان ” می‌باشد. این سرویس در حقیقت یک ابزار بسیار کاربردیست که با مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و امکاناتی که دارد، به شما کمک می‌کند تا کلیه ارتباطات خود با مشتریانتان را در مرحله‌ی اول ثبت، و سپس مدیریت و در آخر تحلیل نمایید.

به عبارت دیگر نرم افزار CRM یک دستیار تمام عیار برای تیم فروش، پشتیبانی و … می‌باشد که به آن‌ها کمک می‌کند تا تعاملی بسیار باکیفیت و بی‌نقص با مشتریان شرکت داشته باشند. طبیعتا این تعامل باکیفیت در مدت زمان کوتاهی مشتریان وفادار و ثابتی برای شما به ارمغان خواهد می‌آورد و راندمان کار و میزان فروش سازمان شما را متحول می‌کند.

نتایج آماری به دست آمده از خرید CRM برای کسب و کارها

پس از پاسخ به سوال CRM چیست و اشاره به کاربرد این نرم افزار، وقت آن رسیده که به بررسی نتایج آماری خرید CRM برای کسب و کار‌ها که توسط سایت‌ها و موسسات معتبری همچون GetBase، Forrester Research، CSO Insights، Nucleus Research و … ارائه شده‎‌اند، بپردازیم.

چهار ویژگی کلیدی CRM هوشمند

نرم‌افزار CRM هوشمند جولیو، دستیار شما در واحد فروش

شاید بتوان گفت بی‌نظیرترین قابلیتی که قطعا می‌تواند مورد توجه بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کارها قرار گیرد، قابلیت دستیار هوشمند این نرم افزار CRM می‌باشد. در CRM هوشمند جولیو شما یک دستیار خبره و تمام عیار خواهید داشت که به کمک هوش مصنوعی که برای آن در نظر گرفته‌ایم، به صورت خودکار رفتار مشتریان و کارشناسان سازمان شما را مورد ارزیابی قرار داده و با بررسی این داده‌ها پیشنهاداتی برای افزایش فروش و بهبود عملکرد سازمانتان خواهد داد.

سامانه CRM هوشمند جولیو، طراحی شده بر اساس سیستم قیف فروش در مدل بازاریابی AIDA

به طور کلی ساختار عملکرد این CRM جهت مدیریت مشتریان و سیستم فروش شرکت بر اساس ساختار قیف فروش مدل آیدا طراحی شده است. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، شما می‌توانید وضعیت سرنخ‌های خود در تمامی مراحل تبدیل یک فرد به یک مشتری واقعی توسط قیف فروش آیدا را در این سیستم ثبت کرده و به کمک امکانات و ابزارهایی که در این نرم افزار تعبیه شده است، تمامی سرنخ‌های مذکور را مدیریت کنید.

ارتباطات برخط در CRM جولیو

از جمله کلیدی‌ترین ویژگی‌های نرم افزار CRM جولیو می‌توان به قابلیت همگام‌سازی حرفه‌ای این نرم‌افزار با سیستم‌های تلفنی ویپ اشاره نمود. با انجام این همگام‌سازی شما علاوه‌بر تمامی امکانات یک سیستم مدیریت مشتریان حرفه‌ای و هوشمند، به امکانات دیگری مانند سامانه‌ی ارتباطات برخط ویپینگ دسترسی خواهید داشت.

سامانه ارتباطات برخط در حقیقت یک ویژگی کاملا منحصر به فرد و حرفه‌ای است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای Skype For Business باشد. سیستم ارتباطات برخط به شما این امکان را می‌دهد که از طریق صفحه وبی که در اختیار دارید به امکاناتی مانند تماس صوتی و تصویری، چت درون سازمانی، اشتراک فایل، اشتراک صفحه دسکتاپ، اشتراک وایت‌برد و … دسترسی داشته باشید. به عبارت دیگر، به کمک این ویژگی تمام کاربران سازمانتان علاوه‌بر نرم‌افزار CRM، به یک پنل جامع ارتباطی برای برقراری تماس‌ از طریق سیستم تلفنی ویپ مجموعه نیز دسترسی خواهند داشت که این امر باعث افزایش سرعت گردش کار و پویایی در سازمان شما خواهد شد.

افزایش فروش با پیگیری‌ها و سیستم یادآوری هوشمند در CRM جولیو

از جمله دلایلی که باعث افزایش فروش یک سازمان می‌شود پیگیری منظم و دقیق سرنخ‌های به دست آمده می‌باشد. سیستم یاد‌آوری و پیگیری فروش VoiPing به صورت کاملا دقیق و منظم تمامی اقداماتی که باید برای پیگیری سرنخ‌های فروش انجام دهید را یاد‌آوری کرده و شما را برای افزایش میزان فروش سازمانتان یاری می‌نماید. برخی از امکانات این قابلیت عبارت است از:

  • تعیین وضعیت‌های مختلف برای سرنخ‌ها
  • امکان یاد‌آوری زمان پیگیری از طریق ایمیل, SMS و تلفن
  • امکان تعیین کارشناس فروش برای هر سرنخ
  • امکان مدیریت و تغییر روند پیگیری و یاد‌آوری توسط مدیران فروش
  • امکان ایجاد اطلاع‌رسانی و یاد‌آوری‌ها به صورت دستی
  • ….

پیگیری‌ها و سیستم یادآوری هوشمند در CRM جولیو

آشنایی با دیگر امکانات نرم افزار CRM جولیو

نرم افزار CRM جولیو یک نرم افزار کاملا خودکار و هوشمند می‌باشد که شما را برای افزایش میزان فروشتان یاری می‌کند. این نرم افزار می‌تواند از طریق پنل تحت وب، امکانات و گزارشات بسیار کاربردی در اختیار شما قرار دهد. در ادامه قصد داریم برخی دیگر از ویژگی‌های مهم این CRM حرفه‌ای را مورد بررسی قرار دهیم.

گزارش‌گیری دقیق از سیستم فروش در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

به کمک بخش گزارشات این CRM می‌توانید انواع گزارشات را از سیستم دریافت کرده و راهکار‌های فروش خود را متناسب با این گزارشات توسعه دهید. برخی از امکانات جذاب این بخش عبارت است از:

  • ارائه گزارشات از تمامی پیش‌فاکتور‌های صادر شده و وضعیت آن‌ها
  • امکان تهیه گزارش از نحوه عملکرد کارشناسان بر اساس میزان نقد شوندگی پیش‌فاکتور‌ها
  • امکان تهیه گزارش از میزان فروش محصولات مختلف برای طراحی راهکار‌های فروش سازمان

صدور فاکتور و پیش فاکتور به کمک نرم افزار CRM جولیو

از جمله ویژگی‌های این سامانه می‌توان به قابلیت ثبت فاکتور و پیش‌فاکتور برای مشتریان سازمان اشاره نمود. CRM ارائه شده توسط ویپینگ علاوه‌بر قابلیت ثبت و دسته‌بندی اطلاعات مشتریان به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق پنل تحت وب این محصول، فاکتور و پیش‌فاکتورهایی را برای مشتریان خود صادر کرده و به کمک ابزارهای مربوطه کلیه پیشنهادات مالی، بدهی و پرداخت‌ها را به صورت کاملا حرفه‌ای مدیریت کنید. برخی از قابلیت‌های کلیدی این سیستم عبارت است از:

  • تعیین لیست مشتریان و اطلاعات آن‌ها برای صدور سریع فاکتور و پیش‌فاکتور
  • تعیین لیست محصولات سازمان شما همراه با جزئیات دقیق برای ثبت سریع فاکتور و پیش فاکتور
  • امکان ثبت وضعیت پیگیری و نظر مشتری برای هر پیشنهاد
  • امکان ثبت امضا، مهر و …. روی اسناد صادر شده
  • امکان خروجی فاکتور و پیش فاکتور به صورت فایل PDF
  • امکان دسترسی به تاریخچه اطلاعات مشتری
  • امکان محاسبه مالیات به صورت خودکار
  • سیستم پیگیری هوشمند پیشنهاد‌های مالی
  • سیستم امتیاز دهی به کارشناسان فروش بر اساس میزان پیگیری و فروش
  • امکان تعیین اطلاعات سازمان شما به صورت الگوی پیش‌فرض برای صدور فاکتور و پیش فاکتور مانند: نام، آدرس، شماره تماس، اطلاعات مالیاتی و ….
  • امکان تهیه گزارش بر اساس مشتریان سازمان و میزان خرید آن‌ها از شرکت شما
  • …..

پشتیبانی نرم افزار CRM جولیو از API برای ارتباط با دیگر نرم‌افزار‌ها

ما در برای تبدیل جولیو به بهترین نرم افزار CRM این امکان را برای شما فراهم می‌آوریم تا برای توسعه راهکار‌های فروش خود، این CRM را به انواع سیستم‌های مالی و حسابداری متصل کرده و این فرایند را به صورت یکپارچه مدیریت کنید.

انعطاف‌پذیری و قابلیت توسعه در CRM جولیو

با توجه به توسعه‌ی این نرم‌افزار توسط تیم جولیو چنانچه سازمان شما نیاز به ثبت برخی پارامتر‌های خاص در سیستم فروش را داشته باشد، کارشناسان ما می‌توانند CRM را متناسب با نیاز‌های شرکت شما تغییر داده و آن را به صورت سفارشی برای سازمان شما توسعه دهند.

افزایش فروش با CRM هوشمند جولیو

لیست امکانات و ویژگی‌های نرم افزار CRM جولیو

  1. دستیار هوشمند به همراه هوش مصنوعی
  2. سیستم یاد‌آوری و پیگیری خودکار
  3. امکان تعریف لیست مشتریان سازمان همراه با جزئیات دقیق
  4. امکان تعریف لیست کارشناسان فروش سازمان
  5. امکان تعریف اطلاعات دقیق محصولات شرکت
  6. سیستم بازی سازی برای کارشناسان فروش
  7. سیستم پیش بینی فروش
  8. وجود فرایند فروش بر اساس قیف فروش در مدل بازاریابی AIDA
  9. سازگاری با انواع مراکز تلفن مبتنی بر VOIP
  10. امکان صدور فاکتور و پیش فاکتور
  11. امکان گزارش‌گیری دقیق از فرایند فروش
  12. پشتیبانی از API برای توسعه فرایند فروش
  13. امکان شخصی سازی فرایند‌های سازمان شما

 

ارسال نظر: