کدخبر: 14948

آب و هوای شهرهای مختلف کانادا

 


کشور کانادا برای مهاجرت دارای مزیت های بسیاری میباشد و برای زندگی مناسب است. نوع شرایط آب و هوایی کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید، یکی از ویژگی های مهم برای مهاجرت به حساب میرود. اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید و میخواهید در مورد شرایط آب و هوایی شهرهای مختلف آن اطلاعاتی کسب کنید، به شما توصیه میکنیم تا پایان این مقاله مهاجرت کانادا، ما را همراهی کنید. کشور کانادا معمولاً به کشور سردسیر و همیشه سرپوشیده از برف شناخته میشود؛ اما باید توجه داشت که این شرایط در همه شهرهای کانادا وجود ندارد. شرایط آب و هوایی مناطق و شهرهای مختلف کانادا، بنابر موقعیت و جغرافیایی که دارند، با هم متفاوت میباشد. در کانادا در بعضی از مناطق مانند مناطق ساحلی، شاهد آب و هوای متعادل و در بعضی مناطق مانند مناطق غیر ساحلی، شاهد آب و هوای سرد و برفی هستیم. در اکثر مناطق شمالی کانادا، شاهد آب و هوای بسیار سرد و مناطق پوشیده شده از برف و یخ هستیم.

شرایط آب و هوایی در شهرهای مختلف کانادا

همانطور که گفتیم بنابر جغرافیا و موقعیت شهرهای کانادا، شاهد شرایط آب و هوایی متفاوتی هستیم. در ادامه میخواهیم آب و هوای شهرهای مهم کانادا را به تفکیک بررسی کنیم:

شرایط آب و هوایی شهر بریتیش کلمبیا کانادا

بریتیش کلمبیا در غرب کانادا قرار دارد که مابین اقیانوس و کوه قرار گرفته است. به علت وجود کوه و اقیانوس در اطراف این شهر، شاهد آب و هوای متفاوت در مناطق کوهستانی و ساحلی بریتیش کلمبیا هستیم. دمای میانگین در مناطق بریتیش کلمبیا، حدود ۱۲ درجه میباشد. با زندگی در بریتیش کلمبیا، میتوان زندگی در شهری با شرایط آب و هوایی متعادل را تجربه کرد‌‌. در این شهر، شاهد بارش‌‌های باران و برف، و آب و هوای نیمه خشک، هستیم. در مناطق ساحلی بریتیش کلمبیا، زمستان های معتدلی داریم. دمای میانگین تابستان‌های بریتیش کلمبیا، حدود ۲۰ درجه سانتیگراد میباشد. بریتیش کلمبیا، دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی است که برای مسافرت مناسب میباشد؛ با گرفتن ویزای توریستی کانادا میتوان به این کشور سفر کرد. بریتیش کلمبیا، به علت دارا بودن امکانات رفاهی، خدمات تفریحی، سطح بالای علمی و آموزشی و کیفیت بالای زندگی، به یک شهر ایده آل برای زندگی تبدیل شده است؛ میتوان از طریق کار، تحصیل و ...، ویزای کانادا را اخذ نمود، یا از طریق استارت آپ، به بریتیش کلمبیا کانادا مهاجرت کرد.

2

شرایط آب و هوایی ونکوور کانادا

شرایط آب و هوایی در ونکوور، بسیار مناسب و معتدل بوده و از بهترین شهرهای کانادا، به علت آب و هوای خوب به شمار میرود. ونکوور دارای زمستان های گرم و تابستان های خشک و خنکی است. دمای میانگین سالانه در ونکوور، بین ۶.۹ و ۱۳.۶ درجه سانتی گراد میباشد. ونکوور یک شهر توریستی در بریتیش کلمبیای کانادا به حساب می‌آید که دارای مکان‌های دیدنی، مانند پل معلق کاپیلانو و پارک استنلی، بزرگترین پارک کانادا، میباشد. اقتصاد، شرایط کاری مناسب، تحصیل در دانشگاه‌های معتبر در ونکوور و ...، این شهر را به یک شهر مناسب برای زندگی در کانادا تبدیل کرده است. میتوان برای اقامت کوتاه یا بلند مدت، ویزای توریستی و ویزای کانادا را اخذ نمود. به علت وجود دانشگاه‌های معتبر، سیستم استارت آپ، گزینه خوبی برای اخذ ویزا و مهاجرت به ونکوور به شمار میرود.

شرایط آب و هوایی تورنتو کانادا

شرایط آب و هوایی در تورنتو بدین صورت است که چهار فصل میباشد، تابستان های به شدت گرم و خشکی دارد و در زمستان ها، آب و هوا، سرد و همراه با بارش میباشد‌. میانگین دمای سالانه تورنتو، از ۳.۳ تا ۱۳ درجه سانتیگراد میباشد. شهر تورنتو در کانادا، از بهترین شهرهای اقتصادی دنیا به شمار میرود. این شهر از اولین شهرهای منتخب برای مهاجرت به شمار میرود که علت آن اقتصاد خوب، فرصت های شغلی زیاد و اشتغال زایی نوین است که در این شهر وجود دارد‌. به علت اقتصاد قوی در این شهر، شاهد سرمایه گذاری افراد خارجی و اخذ ویزای سرمایه گذاری هستیم. تورنتو، همچنین دارای مکان های گردشگری بسیاری، مانند: موزه سلطنتی انتاریو، اکواریوم ریپلی، برج سی ان و ...، میباشد که این شهر را به یک شهر توریستی تبدیل کرده است. میتوان با دریافت ویزای توریستی، از مکان های دیدنی تورنتو دیدن کرد‌.

شرایط آب و هوایی کبک کانادا

شاهد شرایط آب و هوایی سرد و مرطوب در این شهر هستیم.

شرایط آب و هوایی مونترال کانادا

میانگین دمای سالانه در مونترال، از ۲ تا ۱۱‌.۵ درجه سانتی گراد بوده و شرایط آب و هوایی در آن، به صورت مرطوب و گرم میباشد‌.

3

 

سخن پایانی

کانادا، کشوری است که هر ساله متقاضیان زیادی آن را برای مهاجرت انتخاب میکنند، که علت آن کیفیت بالای زندگی، امکانات رفاهی و آموزشی پیشرفته و مدرن، اقتصاد رو به رشد و فرصت‌های شغلی فراوان و ...، میباشد‌. برای مهاجرت به این کشور و انتخاب شهری برای زندگی، باید با یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب شهر، یعنی، شرایط آب و هوایی آن آشنا باشید. در این مقاله، شرایط آب و هوایی را در شهرهای مختلف کانادا بررسی کردیم؛ اگر قصد مهاجرت و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه را دارید، میتوانید از مهاجرت کانادا، راهنمایی بگیرید و ویزای کانادا را اخذ نمایید.

 

ارسال نظر: