کدخبر: 15025

دیوارپوش سه بعدی، انتخابی مناسب برای ایجاد یک حس خوب در طراحی داخلی

 

 

امروزه شاهد متریال‌های دکوراتیو مختلفی از نظر طرح و رنگ در صنعت دکوراسیون داخلی هستیم و یکی از آن‌ها، دیوارپوش سه بعدی است. دیوارپوش‌ها به خصوص دیوارپوش سه بعدی از جمله محصولات محبوب در دنیای مدرن است که کاربرد وسیعی در ساختمان‌های اداری، تجاری، مسکونی و ... دارد.

این محصول دکوراتیو دارای مزایای بیشماری بسته به جنس تولیدی می‌باشد و با توجه به تنوع رنگی و طرحی آن شما می‌توانید انتخاب راحتتری داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با دیوارپوش سه بعدی، در قدم اول باید آن را معرفی کنیم و سپس به بررسی مزایا و معایب آن بپردازیم. اگر شما هم اطلاعات کافی از این محصول ندارید، تا آخر مطالب همراه ما باشید تا شما را از هرگونه مطلب اضافه بی‌نیاز سازیم.

دیوارپوش سه بعدی چیست؟

گفتنی است که تعاریف متعدد و زیادی برای دیوارپوش وجود دارد که بیان تمام آن‌ها در این بخش نمی‌گنجد. اگر در چند جمله بخواهیم این دیوارپوش لوکس را معرفی کنیم، می‌توانیم بگوییم که دیوارپوش سه بعدی، نوع جدیدی از دیوارپوش‌ها است که به واسطه مزیت‌های بیشماری که در مقایسه با سایر دیوارپوش‎ها دارد، جهت زیباسازی منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد. دیوارپوش های سه بعدی عموما دارای طرح های هندسی و طرح آجر هستند و تنوع جالبی را در اجرا ایجاد می کنند.

این دسته از دیوارپوش‌ها با هدف بهینه‌سازی فواید در مقایسه با معایب، تولید و عرضه می‌شود؛ دیوارپوشی که در عین حفظ ویژگی‌های دیوارپوش‌های قدیمی، مزایایی به آن اضافه شده که باعث زیبایی و کاربردی‌تر شدن این محصول شده است. به نوعی می‌توان گفت که این دیوارپوش، نسل جدیدی از دیوار‌های قدیمی به حساب می‌آِید که با یک تیر، دو نشان را هدف می‌گیرد؛ هم عیب دیوارها را می‌پوشاند و هم باعث زیباسازی فضای داخلی می‌شود.

همانطور که می‌دانید، امروزه تمایل افراد برای زیباسازی فضای داخلی یک امر اجتناب ناپذیر است و اکثر افراد ترجیح می‌دهند تا بهترین و مقرون به صرفه‌ترین محصول را برای ایجاد تغییر انتخاب کنند. خبر خوب این است که دیوارپوش سه بعدی تمام نیازهای شما را برآورده می‌سازد. چرا که از یک طرف نصب آن آسان و سریع است و دیگر نیازی به بنایی نخواهید داشت. از طرف دیگر، تنوع رنگی و طرحی زیادی دارد.

5

چرا مردم  دیوارپوش سه بعدی را انتخاب می‌کنند؟

همانطور که در بالا هم بیان کردیم، دیوارپوش‌ها از دو جهت کاربرد دارند. یکی جنبه زیباسازی و دیگری پوشاندن عیب و نقص‌های دیوار است. اما دلیل محبوبیت دیوارپوش سه بعدی به اینجا ختم نمی‌شود. شما می‌توانید این محصول را در طرح‌ها و سایز‌های مختلف سفارش دهید. از دیگر مزایای این دسته از دیوارپوش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مزایا و برتری‌های دیوارپوش سه بعدی به شرح زیر است :

1. قابلیت رنگ‌پذیری

یکی از مزایای دیوارپوش‌های سه بعدی، رنگ‌پذیری فوق‌العاده آن‌ها است. به گونه‌ای که بعد از نصب می‌توانید رنگ آن را به رنگ دلخواه خود تغییر دهید. لازم به ذکر است که تمام دیوارپوش‌ها این قابلیت را ندارند و این خصوصیت کاملا به جنس دیوارپوش وابسته است. برای مثال، دیوارپوش‌های سه بعدی پلیمری نه تنها قابلیت رنگ‌پذیری دارد، بلکه به دفعات می‌توان آن را رنگ کرد. دیوارپوش عا به صورت خود رنگ هم تولید شده و دارای ۵ رنگ اختصاصی هستند.

2. پوشاندن ایرادهای دیوار

زمان‌هایی وجود دارد که قسمتی از دیوار‌پوش‌های شما خراب می‌شود و نیاز به ترمیم دارد. در چنین شرایطی، دیوارپوش‌های سه بعدی به کمک شما می‌آیند و هزینه‌های ترمیم دیوارپوش و بنایی را کاهش می‌دهند. در عین حال یک جلوه زیبا به دکوراسیون داخلی شما می‌بخشند. علاوه بر تمام این موارد، شما از نظر زمانی جلو خواهید بود.

3. عایق رطوبت

یکی از مشکلاتی که اغلب باعث خرابی دیوار‌ها می‌شود، رطوبت است. احتمالا شما هم تجربه این را داشته‌اید که رنگ و کاغذ دیواری‌ها به هیچ عنوان قادر به حل این مشکل نبوده‌اند. چاره کار شما استفاده از دیوارپوش سه بعدی است. این دسته از محصولات، علاوه بر پوشاندن لکه‌های ناشی از رطوبت، از دیوارها در مقابل رطوبت محافظت می‌کنند؛ لذا بهترین عایق برای رطوبت به حساب می‌آیند.

4. عمر طولانی

یکی از مزایای دیوارپوش‌های سه بعدی که باعث برتری این آیتم در مقایسه با دیگر محصولات می‌شود، طول عمر طولانی آن‌ها است. بسیاری از دیوارپوش‌ها از جنس‌های نامرغوب و بی‌کیفیت تهیه شده و بعد از مدتی کوتاه، تغییر شکل و فرم می‌دهند. اما دیوارپوش‌های سه بعدی اغلب طول عمر بالایی دارند.

5. طراحی لوکس و جذاب

در حقیقت علت اصلی محبوبیت این محصول برای ایجاد یک تغییر اساسی و ایجاد حس خوب در سال‌های اخیر، ظاهر لوکس و وسوسه انگیز آن بوده است. شما می‌توانید دیوارپوش مورد نظرتان را در مدل‌ها و طرح‌های مختلف، تهیه نمایید و از فرصت فضاسازی که این محصول در اختیارتان قرار می‌دهد، استفاده نمایید. قیمت دیوارپوش سه بعدی بسیار اقتصادی است و بهترین آیتم برای ایجاد یک فضای شیک و لوکس به حساب می‌آید.

6

موارد استفاده از دیوارپوش سه بعدی

شما می‌توانید از دیوارپوش سه بعدی برای اتاق‌های نشیمن، رستوران‌ها و فضاهای داخلی به صورت دکوراتیو استفاده نمایید. همچنین با استفاده از این محصول، قادر به ایجاد یک چهره متفاوت و شیک در فضای داخلی خواهید بود.

جنس دیوارپوش‌های سه بعدی

جنس دیوارپوش‌های سه بعدی، به شرح زیر است :

  • پلیمرها : PVC اصل و یا PVC بازیافت شده

 

آموزش نصب دیوارپوش‌های سه بعدی

نصب دیوارپوش‌های سه بعدی بسیار آسان است. به گونه‌ای که طی چند مرحله می‌توان کار نصب آن‌ها را تمام کرد. البته به شرطی که انجام کارهای ظریف برای شما لذت‌بخش باشد. در غیر این صورت می‌توانید کار نصب را به افراد متخصص و با تجربه بسپارید.

سخن پایانی

در مطالب فوق، مزایای دیوارپوش سه بعدی را در مقایسه با دیگر متریال‌ها برشمردیم. نکته‌ای که وجود دارد این است که جنس دیوارپوش تاثیر زیادی در زیبایی آن دارد. اگر قصد خرید دیوار پوش به صورت اینترنتی دارید، می‌توانید با مشاورین مجموعه فرتاک دیزاین در تماس باشید تا شما را در مسیر درست، راهنمایی کنند. این مجموعه تمام تلاش خود را می‌کند تا انواع دیوارپوش‌های باکیفیت را برای مشتریان خود فراهم سازد؛ لذا شما می‌توانید با خرید دیوارپوش فومی، چرمی، پلیمری و ... یک خرید بی‌نقص را تجربه کنید و در اسرع وقت، محصول مورد نظرتان را با کیفیت مناسب، درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

ارسال نظر: