کدخبر: 15288

سایت خبری ایران لژیونر تو کمتر از 6 ماه رشد عجیبی کرد!

رسانه ایران لژیونر از کجا به وجود آمد؟

رسانه مستقل خبری ایران لژیونر در حوزه پوشش تخصصی اخبار لژیونرها در رشته فوتبال فعالیت می کند تا از وضعیت قهرمانان فوتبال ایران که سعی میکنند پرچم این مرز و بوم را در صدر نگهدارند مطلع باشیم

کلمه ایران لژیونر اولین بار توسط آقای محمد جواد سلیمی که مدیر و شخص اول رسانه ایران لژیونر میباشد در سال 95 استارت خورد و کار خود به صورت انفرادی را از چنل تلگرام آغاز کرده...

رفته رفته با گذشت زمان و استقبال مخاطبین تیم تک نفره به ۲ نفر  ارتقا پیدا کرد. وقتی که اینستاگرام در بین جامعه محبوب تر شد رسانه ایران لژیونر تصمیم گرفت تا کار خود را در این شبکه اجتماعی محبوب ادامه دهد.

رسانه ای که مستقل باشد و در حوزه فعالیت فوتبالیست های ایرانی شاغل در کشورهای دیگر(اخبار لژیونرها) را پوشش دهد، تا قبل از ایران لژیونر وجود نداشت.

افراد شاغل در این مجموعه هیچ بودجه ای از جایی دریافت نمی کنند و فقط به خاطر عشقی که به لژیونرها و تیم ملی دارند ،دارن با تمام قوا تلاش میکنند

تا قبل از اینکه وبسایت رسمی خود را راه اندازی کنند،در شبکه اینستاگرام بارها صفحه شان از دسترس خارج شد و همین نکته کافی بود تا اولین رسانه پوشش اخبار لژیونرها راه اندازی شود تا برند خود را قدرتمند تر کند.

بعد از افتتاح اولین رسانه اخبار لژیونر ها تعداد افراد شاغل در این مجموعه به 6 نفر رسید و توانست کارآفرینی کوچکی هم داشته باشد.

رسانه ایران لژیونر از چند جوان تشکیل شده که فقط عاشق لژیونرها هستن و دانش بنیان هستند و در آینده می خواهند ارتقا بدن.

داخل سایت شما میتوانید اخبار لژیونرها، خلاصه بازی ها به صورت متنی و ویدیویی،گل ها ، حواشی و هر آنچه که به لژیونرها مرتبط میباشد را مشاهده کنید

بخش لژیونرهای ناشناخته سایت به تیم جوانان و امید کمک عمده ای کرده به طوری که چند بازیکن به طور مثال علی جواد کالمرزی ، یادگار رستمی ، آریا جشور هاسه گاوا و ... از سایت ما شناخته و به تیم امید دعوت شدند.

یکی از نکاتی که جوان های فعال در این رسانه را با انگیزه نگهداشته است، حمایت لژیونرهای بزرگ مانند:سردار آزمون و مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش میباشد که بارها از ایران لژیونر حمایت کرده اند.

سایت ایران لژیونر به طور ۲۴ ساعته فعالیت میکنه . بخش عمده اخبار به دلیل عشق به کشور برای اخبار تیم ملی هست

این خبرها شامل بازی های تیم ملی حواشی و خلاصه بازی ها نیز میباشد.جدول گلزنان، جدول لیگ ها و ویدئو ها همه و همه به راحتی با یک کلیک قابل دسترس میباشد.

ایران لژیونر به زودی برای راحتی مخاطبین قصد دارد از اپلیکیشن خود رونمایی کند. هدف سایت پوشش افتخار آفرینی بازیکن ها در خارج کشور با پرچم مقدس ایران هست.

ارسال نظر: