کدخبر: 15507

GOD OF WAR RAGNAROK

 

به احتمال زیاد بازی‌های داستانی مهیج برای شما هم جذاب و سرگرم کننده هستند. بازی‌هایی همچونGOD OF WAR RAGNAROK که علاوه بر داستان مهیج، اکشن و جذاب نیز می‌باشند. این بازی داستان خدایانی است که به نبرد با کریتوس می‌پردازند. کریتوس با انجام مراحلی توانسته است به عنوان خدای جنگ شناخته شود و در 7 سری پیشین توانسته بر تمامی دشمنان و رقیبان خود غالب شود.

اگر شما هم جز یکی از بازیکنان این مجموعه بازی باشید با میزان هیجان و جذابیت این بازی آشنا هستید. این بازی در پلی استیشن‌ها قابل اجرا و به قدری محبوب است که شما می‌توانید برای مدت زمان طولانی پشت سیستم خود بنشینید و لحظه‌ای چشم از صفحه خود برندارید. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. همچنین در ادامه توضیحات جامعی درباره نحوه تهیه و خرید اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برایps4 در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

نکات و اطلاعات مهم درباره بازی خدای جنگ 2022

 

پیش بینی می‌شود این بازی در نوامبر 2022 منتشر شود که مصادف با آبان ماه 1401 است، البته برخی از منابع خبر از تاخیر انتشار تا 2023 می‌دهند. در این بخش 10 نکته و حقیقت درباره این بازی در اختیار شما قرار گرفته می‌شود.

کوری بارلوگ

کوری به عنوان کارگردان برتر سه سری قبل در تولید و توسعه این سری نیز نقش داشته است. این شخص با ذهن خلاقی که دارد می‌تواند بهترین بازی‌ها را تولید کرده و انتشار دهد. البته بارلوگ اطلاعاتی درباره میزان همکاری خود با سری جدید خدای جنگ مشخص نکرده است؛ اما با توجه به تریلر انتشاریافته، طرفداران پیش بینی کرده‌اند که بسیاری از صحنه‌ها با کارگردانی کوری انجام شده است.

روند بازی

در این بازی شما با نحوه بازی جدیدی آشنا می‌شوید. در این سری از بازی سرتاسر سرزمین‌ها با یخ پوشانده شده است. بنابراین نمی‌توان یخ را دشواری و چالشی جدید برای کریتوس نام برد، بلکه مرحله‌ای از بازی است و کریتوس با استفاده از سورتمه و گرگ‌هایی که سورتمه را می‌کشند؛ می‌تواند این مراحل از بازی را نیز بگذراند.

نورس

در بازی‌های سری قبل دیده شد که نبرد و جنگ‌ها در نورس اتفاق می‌افتد و به همن علت بازیکنان پیش بینی می‌کنند که دیگر نورس به عنوان منطقه جنگی انتخاب نشود. اما بنابر گفته یکی از افراد فعال در حوزه بازی خدای جنگ، نمی‌شود یک بازی را از سری بازی‌های خدای جنگ دانست و نگذاشت در نورس اتفاق بیافتد. این سخن دلیل روشنی بر این موضوع است که این سری از بازی نیز در نورس اتفاق می‌افتد.

کاراکترهای بازی

7

این بازی تشکیل شده از کاراکترهای قدیمی و جدید  و کاراکترهای قدیمی به عنوان شصیت اصلی داستان یا یکی از شخصیت‌های اصلی و تاثیرگذار در روند بازی شناخته می‌شوند. در صورتی کاراکترهای بازی به تازگی یا بعد از چند سری غیبت دوباره ظاهر می‌شوند و داستانی متفاوت تولید می‌کنند.

فریا

فریا یکی از کاراکترهای قدیمی بازی است که به عنوان جادوگر شناخته شده بود. در این سری بازی، فریا به عنوان یک جنگجو ظاهر می‌شود. فریا نه تنها از قدرت سحر و جادو برخوردار است، اکنون یکی از دشمنان اصلی کریتوس نام برده می‌شود. فریا با وجود قدرت سحر و جادو آمده است که انتقام خود را از کریتوس بگیرد و در این سری یکی از خطرناک‌ترین دشمنان کریتوس شناخته می‌شود.

ثور

یکی دیگر از بازیکنانی که حضورش در روند بازی تضمین شده است، ثور است. او در آخرین سری از بازی خدای جنگ آمد و کریتوس را تهدید به مرگ کرد. حال آمده است که تهدیدات خود را عملی کند و انتقام خون برادر ناتنی و فرزندان خود را که به دست کریتوس کشته شده‌اند بگیرد. می‌توان گفت فریا و ثور، دوتا از دشمنان اصلی این دور از بازی هستند.

اودین

تفکر در این رابطه که ثور به تنهایی به نبرد و جنگ با کریتوس آمده است، غیرقابل باور به نظر می‌رسد. اودین و ثور به صورت هماهنگ آمده‌اند که کریتوس را به کام مرگ بکشانند. اودین برخلاف تصور یک فرد با زندگی شاهانه نیست. او از یک طبقه معمولی است که دست به انجام هر کاری که دوست دارد و فکر می‌کند درست است، می‌زند.

گشتن در محیط بازی

در این سری از بازی امکان گشت و گذار در منطقه بازی نیز فراهم شده است. شما می‌توانید از وسیله‌های مخصوص برای گشت و گذار در نقاط مختلف بازی استفاده کنید. برای مثال می‌توانید از آب‌های خروشان منطقه به کمک قایق‌ها عبور نمایید. همچنین در سرزمین یخی می‌توانید از سورتمه و گرگ‌های متصل به آن استفاده کنید. در بخش دیگری از تریلر نشان داده می‌شود که در دست کریتوس قلابی وجود دارد، قلاب نشان از چالش‌ها و فراز و نشیب‌های بسیار در طول بازی است.

قلمرو

8

در این بازی‌ امکان گشت و گذار و حتی نبرد در 9 قلمرو وجود دارد. در سری‌های پیش دیدید که 3 تا از قلمروهای اصلی بازی امکان ورود و گشت و گذار را ندارند. این در حالی است که در تریلر بازی شاهد 3 مکان جدید و بسیار گسترده خواهید بود که نشان دهنده فعال شدن 3 قسمت ناموجود در سری‌های پیشین است.

مبارزات

مبارزات انجام شده در این سری خونین و خشونت آمیزتر از دیگر نسخه‌ها خواهد بود. به عبارتی شما می‌توانید هیجان را به میزان زیادی دریافت کنید. در این بازی موجودات بسیاری وجود دارند که شکست دادن آن‌ها نیاز به راه‌ها و روش‌های مختلفی نیاز دارد. موجوداتی از جمله خزنده غول پیکر و موجودات وزغ مانند مثالی از جمله این دشمنان هستند.

نحوه خرید اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برایps4

 اگر شما هم بعد از مطالعه توضیحات ذکر شده علاقمند شدید یک اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برایps4 یا اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای PS5 را داشته باشید بهتر است نکات زیر را بدانید.

  • تمامی اکانت‌های قانونی و اورجینال بازی‌های گوناگون مانند اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برایps4 در سایت یانگ سنتر موجود است و شما می‌توانید آن را به آسانی خریداری نمایید.
  • اکانت‌های این مجموعه دارای گارانتی مادام العمر هستند.
  • این مجموعه دارای پشتیبانی است و شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل در حین بازی یا در حین خرید با آن‌ها در میان بگذارید.
  • اکانت تلگرامی پشتیبان @yungsupport است.
  • تمامی ظرفیت‌ها از جمله ظرفیت یک، دو و سه در این سایت موجود است و می‌توانید خریداری نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله توضیحاتی درباره یکی از تاریخ‌سازترین بازی ویدیویی یعنی خدای جنگ به شما داده شد. در این مقاله اطلاعات جامع و کاملی در اختیار شما قرار گرفته شد، همچنین توانستید درباره نحوه خرید اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برایps4 اطلاعات کسب نمایید. شما می‌توانید برای خرید اکانت بازی‌ها یا خرید گیفت کارت پلی استیشن به یانگ سنتر مراجعه کنید.

 

ارسال نظر: