کدخبر: 15508

دانلود بهترین و جدیدترین آهنگ های ایرانی

 

موسیقی غذای روح انسان ها می باشد ، گوش دادن به موسیقی خوب باعث می شود حسمان به زندگی بهتر شود و به درک جدیدی از فضای پیرامونمان برسیم ، در ادامه با ما باشید تا با بهترین رسانه دانلود آهنگ آشنا شوید .

 

 

دانلود آهنگ های جدید رپ۲۴

در سالهای نه چندان دور همه ی ما برای دریافت جدیدترین آهنگ ها یا باید لوح های فشرده مانند دی وی دی ها و سی دی ها را تهیه می کردیم و به آلبوم خوانندگان مورد علاقه مان گوش می کردیم یا باید با سرعت بسیار پایینی از اینترنت دانلود می کردیم (اگر وبسایت و رسانه ای در سایت قرار می داد) اما اکنون وبسایت های بسیاری در صنعت موزیک مشغول به کار هستند و رقابت بسیار بالایی را برای یکدیگر ایجاد کرده اند ، از مهم ترین این وبسایت ها ، رسانه رپ ۲۴ می باشد ، که با طراحی اختصاصی ، آرشیو کامل آهنگ های قدیمی و جدید ، سرعت بالا ، جزو بهترین سایت های دانلود موزیک ایران می باشد .

 

 

 

 

 

 

بیوگرافی خوانندگان رپ ۲۴

 

10

علیرضا طلیسچی :‌ علیرضا طلیسچی یکی از مطرح ترین خوانندگان پاپ ایرانی می باشد ، فعالیت موسیقی خود را از سال ۸۴ شروع کرد ولی چندان دیده نشد ، پخش موزیک ویدیو های طلیسچی در اوایل فعالیتش در شبکه های ماهواره ای برای او دردسر به همراه داشت ، تا چندین سال علیرضا طلیسچی نتوانست در کشور کنسرت بگذارد و سرانجام در سال ۱۳۹۵ با تغییر استایل و فصل جدید خوانندگی پا به عرصه موسیقی کشور گذاشت و با انتشار چند تک قطعه مجددا به شهرت بسیار بالایی رسید و در سال ۱۳۹۶ تور کنسرت های خود را در ایران و دیگر کشور ها برپا کرد ، کنسرت هایی که با استقبال بسیار بالایی از طرف هواداران رو به رو می شود .

 

 

سوگند : سوگند یکی از موفق ترین خوانندگان خانم در مارکت موسیقی ایران می باشد ، او متولد ۱۹ آذر ۱۳۶۶ در اصفهان می باشد ، او در سال ۹۷ با زخمی خواننده معروف ایرانی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک پسر به اسم میراث می باشد .

 

سامان جلیلی : سامان جلیلی یکی از مطرح ترین خوانندگان پاپ ایرانی می باشد ، متولد ۱۳۶۷ در تهران و بزرگ شده شیراز می باشد ، بسیاری از منتقدان موسیقی در اوایل فعالیت او بر این عقیده بودند که سبک خواندن او شبیه مهدی احمدوند و شادمهر عقیلی می باشد و به همین علت در سال های اول فعالیت چندان او را جدی نمیگرفتند ،‌ ولی رفته رفته با انتشار قطعات تاثیر گذاری در مارکت موسیقی ، خودی نشان داد و باعث شد که نظر منتقدانش از او برگردد .

 

 

تاک داون : یکی از گروه های موفق موسیقی ایرانی می باشد و اعضای آن آرین ۲۳ ساله و بهزاد ۲۵ ساله می باشد ، این گروه تازه کار در ماه های اخیر با انتشار چند قطعه موسیقی به شهرت قابل توجهی دست یافتند .

 

 

11

 

آهنگ های جدید ایرانی را از کجا دانلود کنیم ؟

 شما عزیزان و همراهان گرامی می توانید برای دریافت جدیدترین آهنگ های ایرانی به وبسایت رپ ۲۴ مراجعه کنید و از جدیدترین قطعات موسیقی لذت ببرید .

 

 

 

Rap24.ir دانلود آهنگ های جدید

 

ارسال نظر: