کدخبر: 15566

دانلود سریال بریکینگ بد و تحلیل انیمیشن میراکلس

 

 

دانلود سریال بریکینگ بد به هر چیزی که از یک سریال نیاز دارید پاسخ می دهد، فیلمبرداری شگفت انگیز است، نوشتار شگفت انگیز، اکشن، شخصیت ها، قوس های شخصیت و غیره عالی است.

هر بازیگری باعث می شود که شخصیت ها احساسات شدیدی داشته باشند و به کاملترین نحو به تصویر کشیده شوند، شخصیت های خبیث منفور می شوند، شخصیت های خوب باعث می شوند شما آنها را دوست داشته باشید، بازیگران دیوانه وار کاریزماتیک هستند و کاملاً با نقش های مربوطه مطابقت دارند.

بریکینگ بد بهترین سریال تمام دوران است

بدون شک، بریکینگ بد بهترین سریال تلویزیونی است که تا به حال دیده ام. چیزهای زیادی می توانم در مورد آن بگویم، اما نوشتن آن بسیار طولانی است. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که لطفا برای تماشای این سریال وقت بگذارید، ذره ای از آن پشیمان نخواهید شد.

وقتی برای اولین بار تماشا سریال را شروع کردم، مطمئن نبودم که چه انتظاری داشته باشم، فقط چیزهای خوبی در موردش از افراد دیگر شنیده بودم. سریال بریکینگ بد از همان ابتدا شما را به این فکر می اندازد که فقط می خواهید بمانید و همه آن را تماشا کنید! هر فصل بسیار شگفت انگیز است و من هرگز نشنیده ام که کسی در مورد آنها چیز بدی بگوید، همیشه چیزهای مثبتی بوده است.

از تجربه من به عنوان کسی که علاقه زیادی به تماشای سریال های تلویزیونی و مواردی از این دست ندارم، این تصور من را نسبت به آن تغییر داده است. این نمایش من را برای بهتر شدن تغییر داده است. معمولاً صحنه هایی وجود دارند که طول می کشند و یا خسته کننده هستند، اما بلافاصله بعد از آن‌ها اکشن اتفاق می افتد. وقتی برای اولین بار دیدم مردم در مورد سریال بریکینگ بد صحبت می کنند، با دوستم شوخی کردم که باید Breaking Bad را تماشا کنیم. من عاشق این نمایش شدم با وجود اینکه انتظاراتم از نمایش خیلی کم بود.

بریکینگ بد یک شاهکار است

 

2

سریال بریکینگ بد یک شاهکار است و دلیلی که می گویم این است که این نمایش تمام عناصری را دارد که نمره کامل را داشته باشد. این سریال به شکلی که قبلاً در هیچ برنامه ای ندیده ام، شخصیت هایی را توسعه می دهد، برای مثال اینکه چگونه والتر به هایزنبرگ تبدیل شد، از تماشای مرگ جین، مسموم کردن براک، کشتن گاس شروع شد. جسی پینکمن نیز احتمالاً بهترین شخصیت ثانویه است بازی آرون پال فقط خارق العاده است و این دیوانه کننده است که او یک دوره بازیگری نداشته است. برایان کرانستون یکی از شخصیت های تلویزیونی را به ما داد. گوستاوو فرینگ یک شرور بزرگ است و به نظر من او به توسعه والتر به هایزنبرگ کمک کرد. عمو جک به طور شگفت انگیزی یک شخصیت خوب و دست کم گرفته شده بود. سائول گودمن یکی از معدود شخصیت هایی است که ما در مورد پیشینه آنها و همین موضوع را با مایک می دانیم. آیا باید Breaking Bad را تماشا کنید؟ بله و الان.

والت در ابتدا یک شخصیت ظریف است که به سادگی می خواهد پول کافی را برای خانواده اش بگذارد و در عین حال با دقت در زندگی تمام تلاشش را می کند تا از هر گونه خطوط اخلاقی عبور نکند. صحنه‌ای در فصل دوم بریکینگ بد وجود دارد که او می گوید هدفش 700 هزار دلار قبل از خروج است، آرزو می کند که آن روز زودتر فرا برسد، زیرا او به وضوح نمی تواند برخی از رفتارهای افرادی را که باید با آنها کار کند تحمل کند.

اما فصل 5 که می رسد، او یک غول مطلق است، اساساً می خواهد سلطان مواد مخدر شود، دستور می دهد مردم به قتل برسند، از موقعیت مهم خود لذت می برد و همچنین، این علامت تجاری به معنای نگاهی است که او به همه هر زمان که با او مخالف هستند، به سرعت انجام می شود. درام خانوادگی بی پایان او تکراری و آزاردهنده است، فقط متوجه شدم که زیاد به آن اهمیت نمی دهم.

شخصاً با سایر شخصیت‌های فصل 5، یعنی لیدیا و تاد، مشکل دارم، آنها در واقع چه چیزی به داستان اضافه می‌کنند جز اینکه وقت خود را با رفتار اجتماعی پاتیک خود پر کنند. چرا جسی ناگهان تغییر کرد، چرا او گفتن تیکه کلام همیشگی را متوقف کرد؟

جزئیاتی از انیمیشن میراکلس بیداری

 

3

علاوه بر این واقعیت که مظنونان معمولی در انیمیشن میراکلس بیداری ظاهر می شوند، شامل دارندگان معجزه آسا نیز می شود که قبلاً در گذشته دیده بودیم. انیمیشن میراکلس بیداری جدید و گذشته نیز در این انیمیشن نمایش داده خواهند شد.

در این مرحله، در حالی که جزئیات انیمیشن میراکلس بیداری Ladybug & Cat Noir: Awakening ممکن است کمیاب باشد، ما معتقدیم که بخشی از کل قانون معجزه آسا است. تنها جرمی زاگ در ساخت این انیمیشن نقش دارد زیرا سازنده اصلی، توماس آستروک، در آن شرکت نداشته است.

همانطور که گفته شد، انیمیشن میراکلس بیداری بخش خوبی از داستان خاستگاه جهان را بررسی می کند و در عین حال بر شخصیت گابریل آگرست نیز تمرکز دارد. این بدان معناست که به افسانه های تثبیت شده ای که تاکنون در جهان کانون دیده ایم تجاوز نمی کند. این می تواند منجر به این احتمال زیاد شود که انیمیشن میراکلس بیداری واقعاً یک قانون جدید دارد.

میراکلس معجزه آسا یک انیمیشن است؟

میراکلس معجزه آسا قصه های لیدی باگ و گربه نوآر یا به طور ساده لیدی باگ معجزه آسا، یک مجموعه تلویزیونی کودکانه و ابرقهرمانی دخترانه جادویی انیمیشن است. این نمایش دو نوجوان پاریسی، مرینت دوپن چنگ و آدرین آگرست را دنبال می کند که به ابرقهرمان های لیدی باگ و گربه نوآر تبدیل می شوند و از شهر در برابر ابرشرورها محافظت می کنند. با وجود اینکه این برنامه بیشتر یک نمایش کودکانه است، لیدی باگ معجزه آسا در بین بینندگان جوان واقعاً محبوب شد و طرفداران در مورد ژانر انیمیشن معجزه آسا به کدام ژانر تعلق دارد. در اینجا به بررسی انیمه بودن میراکلس معجزه آسا می پردازیم.

میراکلس معجزه آسا از نظر فنی یک انیمه است. کلیت گفتمان لیدی باگ معجزه آسا به عنوان یک انیمه واقعا پیچیده است. در ابتدا قرار بود این نمایش به صورت انیمیشن دو بعدی باشد که به دلیل همکاری با استودیوی انیمیشن ژاپنی Toei Animation که به ساخت فرنچایز کمک کرد، بسیار شبیه به انیمه بود. در پایان، رهبران پروژه تصمیم گرفتند که نمایش را از طریق CGI، که همان لیدی باگ معجزه آسایی است که اکنون می شناسیم، انیمیشن کنند. با تمام آنچه گفته شد، میراکلس معجزه آسا بیشتر از آن چیزی است که ما فکر می کنیم یک انیمه است، و در اینجا دلیل آن است.

ما بیشتر توضیح خواهیم داد که منظور ما از پاسخمان چیست، چرا چنین فکر می کنیم، و واقعاً لیدی باگ معجزه آسا چیست. اگر علاقه مند به تحلیل عمیق تری از این موضوع هستید، قطعا تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

قبل از اینکه به این بپردازیم که لیدی باگ معجزه آسا واقعا چیست، باید شرایط پیرامون ایجاد نمایش را درک کنیم. در اصل، مفهوم نمایش توسط نویسنده فرانسوی توماس آستروک ساخته شد. او از بانویی الهام گرفت که در زمان کار بر روی یکی دیگر از برنامه های انیمیشن موفق تی شرتی با تصویر کفشدوزک پوشیده بود. پس از آن، او تصمیم گرفت یک نمایش ابرقهرمانی متحرک با تم کفشدوزک بسازد. به گفته سایت نتگام آستروک با جرمی زاگ ملاقات کرد که با وجود اینکه سابقه ای در صنعت کارتون نداشت، می خواست نمایش را در قالب کارتونی انیمیشن کند.

 

 

ارسال نظر: