کدخبر: 15586

طراحی وب سایت و سایت فروشگاهی به روش آسان

 

امروزه اینترنت و وبسایت جزء جدایی ناپذیر زندگی بشری شده اند و هر کس به طور مستقیم یا غیرمستقیم با آنها در ارتباط است. به واسطه این گسترش و همه گیری، مشاغل بسیاری نیز از طریق اینترنت به وجود آمده اند و شرکت های متعددی در زمینه طراحی سایت فعالیت دارند. برخی از افراد با خرید سایت فروشگاهی از این شرکت ها اقدام به عرضه و فروش محصولات گوناگونی کرده و درآمد بالایی کسب می کنند. شرکت های فعال در زمینه سایت با استخدام طراح سایت ماهر، سایت های فروشگاهی و غیره را راه اندازی می کنند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در حوزه سایت و طراحی آن کسب کنید تا انتهای مطلب حاضر را بخوانید.

 

مطالبی درباره وب سایت ها

وبسایت متشکل از فایل های مختلف از قبیل: صوت، عکس، محتوا و ویدئو در شبکه جهانی اینترنت است و با استفاده از آن می توان با کاربران مطالب و فایل های مورد نظر را با سرعت بالا و در یک لحظه به اشتراک گذارد. در اهمیت سایت ها می توان گفت این رسانه رقابت تنگاتنگی با تلویزیون از جهت تأثیرگذاری روی مردم دارد. این تأثیرگذاری به گونه ای است که برخی از افراد به جای خواندن روزنامه به وب سایت های خبری مراجعه می کنند.

خواندن کتاب و گوش دادن به رادیو و حتی سفر رفتن نیز جای خود را به مطالعه از طریق وب سایت ها داده است. سایت ها هر کدام اسمی مخصوص به خود دارند که به آنها دامین گفته می شود. علاوه بر دامین، شماره شناسایی منحصر به فرد یا IP نیز متمایز کننده سایت ها از یکدیگر است. سایت ها با استفاده از دستورالعمل ها و کدهای HDML نوشته می شوند و وظیفه این کدها در واقع دریافت و انتقال داده ها از سرور به مرورگر است. با انتقال داده ها به مرورگر، اطلاعات برای کاربر به نمایش در می آید.

خرید سایت فروشگاهی و مزیت های آن

با گسترش اینترنت و استفاده روزافزون مردم از وب سایت ها، از خرید سایت فروشگاهی نیز استقبال زیادی می شود. بسیاری از مشاغل با استفاده از سایت های مذکور به راحتی محصولات خود را عرضه می کنند. استقبال مردم از فروشگاه های اینترنتی از جهات مختلفی رو به افزایش است که به برخی از آنها می پردازیم.

  • با استفاده از وب سایت و فروشگاه آنلاین به راحتی می توان محصولات فروشگاه های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرد. این ارزیابی شامل کیفیت، قیمت و سایر موارد است.

  • خرید آنلاین نیاز به رفت و آمد و هزینه های مربوط به آن را کاهش می دهد.

  • با استفاده از صفحه نظرات کاربران در مورد کیفیت کالاها و سایر موارد اطلاعات به دست می آورید در صورتی که با خرید از فروشگاه های سطح شهر این امکان وجود ندارد.

  • محصولات مورد نظر شما پس از خرید به روش اینترنتی و از طریق وب سایت درب منزل یا محل مورد نظر شما تحویل داده می شود و شما نیازی به حمل و نقل کالا ندارید.

  • از طریق کدهای تخفیف و پیشنهادهای ویژه امکان خرید بهتری برای شما به وجود می آید.

خرید سایت فروشگاهی

استخدام طراح سایت در شرکت باسابقه

استخدام طراح سایت در شرکت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند صورت می گیرد. یک طراح سایت موفق و ماهر توسط شرکت خوب و باسابقه طراحی سایت به استخدام در می آید و می تواند برای او درآمد مناسبی داشته باشد. طراحان وب سایت جهت راه اندازی و ساخت یک سایت مناسب باید مراحل مختلفی را طی کنند که در این بخش به آنها می پردازیم.

  • در ابتدای کار ساخت وب سایت باید طراحی وایر فریم صورت گیرد. وایر فریم همان نمای کلی سایت است که شامل: نقشه کلی صفحات سایت، چیدمان عناصر و المان ها، تعیین جایگاه و غیره است که طراحی آن با توجه به نیاز مشتری و نوع سایت صورت می گیرد.

  • طراحی گرافیکی وب سایت در این مرحله صورت می گیرد. پس از تعیین محل کلیه عناصر سایت باید با توجه به نوع شغل و کسب و کار و همچنین به کار گرفتن نرم افزارهای مخصوص، سایت از جهت گرافیک و رنگ بندی طراحی می شود.

  • برنامه نویسی و کدنویسی در مرحله سوم از طراحی وب سایت قرار می گیرد. روش های مختلفی برای مدیریت برنامه نویسی سایت وجود دارد که با توجه به هزینه ها و نیاز مشتری انتخاب می شود. استفاده از سیستم وردپرس یا فریم ورک اختصاصی روش های مدیریت کدنویسی است.

  • در این مرحله با استفاده از هاست و دامین مناسب، طراحی وب سایت صورت می گیرد و در دسترس کاربران مختلف قرار می گیرد.

معرفی انواع وب سایت

وب سایت ها با توجه به هدف و زمینه فعالیت به انواع مختلفی تقسیم می شوند. از آنجا که سایت ها انعطاف پذیری خوبی دارند نمی توان تعداد آنها را محدود کرد. برخی از سایت های موجود عبارتند از: سایت های خبری، فروشگاهی، علمی – آموزشی، شرکتی و شخصی.

وبسایت

اگر جهت امور سایت یا طراحی آن نیاز به مشورت یا کمک دارید به ایران سایت مراجعه کنید. مجموعه ایران سایت با بیش از بیست سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی سایت و امور مربوط به آن قدیمی ترین شرکت در این حوزه به شمار می رود. با مراجعه به سایت شرکت می توانید با فعالیت ها و نمونه کارهای این مجموعه آشنا شوید. بخش های مختلفی در ایران سایت توسط نیروهای ماهر اداره می شود از جمله: دیجیتال مارکتینگ، برنامه نویسی، سوشال مدیا، گوگل ادوردز و تولید محتوا.

جهت آگاهی بیشتر در مورد فعالیت ها یا ثبت سفارش به آدرس iransite.com مراجعه کنید.

 

ارسال نظر: