کدخبر: 15587

نکات ویژه در طراحی سایت

 

طراحی سایت از جمله طراحی سایت خبری می تواند به رشد و پیشرفت کسب و کارها کمک کند. همانطور که می دانید امروزه اینترنت و فضاهای آنلاین به درگاه های مهمی برای جذب مشتری تبدیل شده اند. هر چقدر کسب و کارها به این فضاها بیشتر توجه داشته باشند، به همان اندازه مشتریان بیشتری را می توانند جذب نمایند و این امر باعث موفقیت کسب و کارها می گردد. دی ان ان یک سیستم مدیریت محتواست که برای راه اندازی سایت ها به کار برده می شود. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

 

رابط کاربری مناسب

یکی از مهمترین موارد که در روند طراحی سایت باید به آن توجه داشته باشید رابط کاربری مناسب است. تصور کنید شما می خواهید یک عطر بخرید. وارد یک مغازه می شوید که به زیبایی طراحی شده است و در همان ابتدا متوجه می شوید می توانید آنچه را که نیاز دارید بدست بیاورید.

از طرف دیگر، مغازه ای وجود دارد که همه چیز را به صورت فله ای روی هم ریخته است و شما زمانی که وارد این مغازه می شوید گیج و سردرگم می شوید. شما ترجیح می دهید از کدام مغازه خرید کنید؟! این همان رابط کاربری است که باید به خوبی طراحی شود تا بتواند پاسخگوی نیازهای کاربران باشد.

سرعت بالا

شاید هیچ چیز به اندازه سرعت بالا در طراحی سایت مهم نباشد. امروزه، مطالعات نشان داده اند کاربران سایت هایی که بیشتر از سه ثانیه طول می کشد تا لود شوند کاربران زیادی را از دست می دهند. زیرا کاربران تمایل ندارند مدت زیادی را صبر کنند تا سایت بالا بیاید. اگر آنها متوجه شوند که سایتی دیر باز می شود، آن سایت را رها می کنند و وارد سایت دیگری می شوند. به همین دلیل، تمامی کسب و کارها باید به این موضوع توجه داشته باشند و سرعت سایت خود را بالا نگه دارند.

روند آسان خرید

زمانی که برای طراحی سایت اقدام می کنید، باید روند خرید را آسان کنید. هر چقدر روند خرید اینترنتی ساده تر باشد، به همان اندازه کاربران می توانند با سایت و کسب و کار اینترنتی شما ارتباط بهتر برقرار کنند. بهتر است تا جایی که می توانید وارد کردن آیتم های اضافی را از روند پرداخت حذف کنید. کاربر در یک صفحه باید چندین مورد مهم را وارد کند و سپس با فشردن یک دکه آیتم های مورد نیاز خود را خریداری نماید. در این شرایط کاربر جذب سایت شما می شود و حتما خرید می کند.

دی ان ان

منو مناسب

از موارد دیگری که در روند طراحی سایت باید به آن توجه شود منو سایت است. کاربر باید بتواند آنچه را که نیاز دارد در سایت پیدا کند. منو سایت باید دقیقا متناسب با نیازهای کاربران طراحی شود. در این صورت، کارفرمایان باید نیازهای کاربران را دسته بندی نمایند و سپس از برنامه نویس بخواهند آنها را در سایت پیاده سازی نماید. این امر باعث می شود تا کاربران به سرعت به جایی که می خواهند هدایت شوند و دیگر نباید مدت طولانی منتظر بمانند.

دی ان ان چیست؟

دی ان ان یک سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت است. این سیستم اوپن سورس است و برنامه نویسان از سراسر دنیا می توانند مشکلات و باگ های آن را رفع کنند و همین امر باعث می شود که دی ان ان در روند پیشرفت قرار گیرد. یکی از ویژگی های بسیار مهم دی ان ان این است که استفاده از آن بسیار ساده است و طراحان به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. از این سیست مدیریت محتوا می توان برای راه اندازی کسب و کارهای بزرگ و کوچک استفاده کرد و این موضوع قابل اعتماد بودن این سیستم را نشان می هد.

طراحی سایت خبری چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی سایت خبری یکی از مهمترین مواردی است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است. خبرها همیشه مورد توجه انسان ها بوده اند و با توجه به این موضوع که این روزها دسترسی به اینترنت بسیار ساده است، افراد در اینترنت به دنیال خبر می گردند. از همین رو، طراحی سایت خبری تعداد کاربران ورودی را افزایش می دهد و این موضوع می تواند به منبع مهمی برای درآمد کسب و کارها تبدیل شود.

طراحی سایت

برای طراحی سایت به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد طراحی سایت در اختیار شما قرار دهیم. در طراحی وب باید به نکات مهمی توجه شود. اولا سرعت سایت باید مناسب باشد. همچنین، سایت باید به گونه ای طراحی شود که بتواند پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. محتوایی که در سایت به کار می رود بسیار مهم است و به موفقیت کسب و کارهای اینترنتی کمک می کند.

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران (cms-iran.com) ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند. این شرکت به درخشش کسب و کار شما کمک می کند و باعث رشد شما در دنیای اینترنت می شود.

 

ارسال نظر: