کدخبر: 15730

وکیل مهاجرت تحصیلی به کانادا

 

در این مقاله به موضوع وکیل مهاجرت تحصیلی به کانادا می پردازیم. ما را همراهی نمایید.

 

ما در این مقاله قصد داریم تا در ابتدا توضیح کوتاهی در مورد تحصیل در کشور کانادا بدهیم و در نهایت به بررسی یکی از مهمترین موضوعات مهاجرت به کانادا یعنی وکیل مهاجرت تحصیلی به کانادا بپردازیم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت تحصیلی به کانادا و همچنین استفاده از وکلای مهاجرتی تحصیلی مجرب، به شرکت مهاجرتی ایران کانادا مراجعه فرمایید. شرکت ایران کانادا، معتبرترین موسسه در زمینه مهاجرت تحصیلی محسوب می شود.

ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا کدامند؟

 

 

مهاجرت تحصیلی به کانادا

همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد، یکی از بهترین روش های مهاجرت به کشور کانادا، مهاجرت تحصیلی می باشد که می توان در بهترین دانشگاه های این کشور مشغول به تحصیل شد.

 کشور کانادا از نظر موقعیت تحصیلی، موقعیت شغلی، کیفیت و استاندارد زندگی، جزو بهترین کشورهای جهان محسوب می شود.

بنابراین در چنین مواقعی، وکیل مهاجرت تحصیلی به کانادا، بیشتر از هر زمانی لازم خواهد بود که ما در این مقاله به اهمیت این موضوع خواهیم پرداخت. همچنین شما می توانید برای راهنمایی بیشتر و برخورداری از وکلای مهاجرتی مجرب به کانادا، با شرکت ایران کانادا تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

2

مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا، دارای مراحل مختلفی می باشد و لازمه مهاجرت به این کشور، انجام دادن تمامی مراحل می باشد.

حال در موارد زیر به بررسی مراحل مهاجرت تحصیلی خواهیم پرداخت:

مقدمات قبل از پذیرش

برای این که بتوان فرایند پذیرش در دانشگاه مورد نظر خود را انجام داد، لازم است اقداماتی قبل از فرایند پذیرش انجام گیرد که این فرایندها شامل موارد زیر است:

 

اخذ مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی

زبان رسمی کشور کانادا، زبان انگلیسی و فرانسوی می باشد. برخی از استان ها و شهرهای کشور کانادا، به زبان فرانسوی صحبت می نمایند. لازمه پذیرش در دانشگاه های کشور کانادا این است که قبل از انجام فرایند پذیرش، اقدام به دریافت مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی نمود. اگر فردی قصد دارد در دانشگاهی در کانادا تحصیل کند که زبان رسمی آنان انگلیسی است، می تواند صرفا اقدام به دریافت مدرک زبان انگلیسی اعم از آیلتس یا تافل نماید و نمره قبولی را در این آزمون کسب کند.

آزاد سازی و ترجمه مدارک

یکی از مهمترین شرایط مهاجرت تحصیلی و تحصیل در کشورهای مختلف از جمله کانادا، این است که دانشجوی متقاضی، اقدام به دریافت اصل مدرک تحصیلی خود نماید که برای دریافت آن، نیاز به یک سری اقداماتی می باشد که ممکن است زمانبر باشد. زیرا دانشگاه های مختلف بر اساس زمان بندی خود اقدام به آزادسازی مدارک تحصیلی می نمایند و بهتر است از مدت ها قبل، اقدام به انجام چنین اموری نمود.

انتخاب دانشگاه

یکی از مهمترین مسائلی که در آینده فرد تاثیرگذار است، انتخاب دانشگاه برای تحصیل می باشد. در کشور کانادا، دانشگاه های مختلفی نیز وجود دارد که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. لازم است بدانید که برای انتخاب دانشگاه و انتخاب رشته تحصیلی خود، دقت لازم را انجام دهید و از مدت ها قبل به بررسی شرایط پذیرش و قوانین آموزشی دانشگاه مربوطه، اطلاعات لازم را به دست آورید. استفاده از وکیل مهاجرت تحصیلی به کانادا، می تواند در این زمینه راهگشای افراد باشد و شرکت مهاجرتی ایران کانادا نیز یکی از بهترین شرکت ها برای مهاجرت تحصیلی به کانادا می باشد.

اخذ پذیرش تحصیلی

پس از انجام مراحل مقدماتی که در موارد بالا گفته شد، لازم است که مراحل پذیرش تحصیلی در دانشگاه مورد نظر انجام شود. برای انجام چنین فرایندی، لازم است که اقداماتی صورت گیرد که این اقدامات شامل موارد زیر است:

تکمیل فرم های پذیرش تحصیلی

در این مرحله لازم است که فرم های مربوط به درخواست پذیرش تحصیلی در دانشگاه مورد نظر دریافت شود و به دقت تمام تکمیل شود. در این فرم ها باید تمامی اطلاعات شخصی، تحصیلی و ... درج شود و در نهایت در سایت دانشگاه آپلود شود و ارسال شود.

پرداخت اپلیکیشن فی

هزینه ای وجود دارد به عنوان هزینه اپلیکیشن فی که این هزینه مربوط به بررسی پرونده متقاضی پذیرش می باشد و فرد متقاضی پذیرش لازم است که این مبلغ را بابت بررسی پرونده خود به دانشگاه مورد نظر پرداخت نماید و این مبلغ می تواند برای هر دانشگاهی متفاوت باشد که در مورد میزان آن می توان در سایت دانشگاه مورد نظر جست و جو کرد.

دیپازیت شهریه دانشگاه

دانشگاه مورد نظر بعد از بررسی پرونده فرد، نامه پذیرشی برای دانشجو ارسال خواهد نمود که آیا فرد مجاز به تحصیل در دانشگاه مورد نظر دارد یا خیر. در صورت پاسخ مثبت دانشگاه، از دانشجو خواسته می شود که مبلغی را پرداخت کند که این مبلغ، هزینه یک ترم می باشد که دانشگاه را مطمئن می سازد که فرد برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر، مصمم و جدی می باشد. پس از پرداخت هزینه، نامه پذیرش تحصیلی برای فرد ارسال خواهد شد. لازمه انجام چنین اقداماتی، استفاده از وکیل مهاجرت تحصیلی به کانادا می باشد تا بتواند با تمامی جوانب و قوانین دانشگاه های کانادا آشنا باشد. یکی از بهترین گزینه ها در این مورد، استفاده از وکلای مهاجرتی شرکت ایران کانادا می باشد.

دریافت ویزای تحصیلی

پس از دریافت نامه پذیرش تحصیلی، دانشجو می تواند به سفارت کانادا مراجعه کرده و مراحل دریافت ویزای تحصیلی کشور کانادا را انجام دهد. داشتن نامه پذیرش دانشگاه هنگام مراجعه به سفارت الزامی می باشد. مراحل دریافت ویزای تحصیلی عبارتند از:

ارسال مدارک به سفارت

برای تشکیل پرونده مربوط به ویزای تحصیلی کانادا، لازم است که یک سری مدارک خواسته شده را همراه خود داشته باشید که این مدارک شامل مدارک هویتی، مدارک تحصیلی، مدارک زبان، نامه پذیرش، گواهی سلامت و سوء پیشینه و ... می باشد.

انگشت نگاری

مرحله بعد از ارسال مدارک این است که به فرد اطلاع داده خواهد شد که بار دیگر به سفارت کانادا مراجعه کرده و مراحل مربوط به انگشت نگاری و مراحل بیومتریک خود را انجام دهد. انجام چنین فرایندی بسیار مهم و حساس می باشد و بهتر است قبل از انجام آن با وکلای مهاجرتی شرکت ایران کانادا تماس حاصل فرمایید و با آن ها در تماس باشید.

پرداخت هزینه ها

هزینه ای نیز بابت بررسی پرونده ویزای تحصیلی از افراد دریافت می شود که این هزینه ها جزو ملزومات رسیدگی به پرونده بوده و لازم است که پرداختی های لازم صورت گیرد. میزان هزینه پرداختی برای بررسی پرونده ویزای تحصیلی می تواند دچار تغییر شود و بهتر است از مدت ها قبل در مورد آن اطلاعات کافی به دست آورید.

تمامی مراحل گفته شده، مراحل مربوط به مهاجرت تحصیلی به کانادا می باشد. انجام چنین اموری، نیازمند راهنمایی و مشاوره کارشناسان متخصص حوزه مهاجرتی می باشد و به همین دلیل می توان گفت که استفاده از یک وکیل مهاجرت تحصیلی به کانادا، می تواند در زمینه انجام مراحل گفته شده و دیگر موارد بسیار موثر باشد. ما در ادامه مقاله به بررسی همین موضوع خواهیم پرداخت و از اهمیت وکلای مهاجرتی، موضوعاتی اشاره خواهیم کرد. همچنین شما می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر و استفاده از وکلای مهاجرتی به کانادا، به شرکت مهاجرتی ایران کانادا مراجعه نمایید.

3

 

 

 

ارسال نظر: