کدخبر: 15826

نکات مهم در cod mobile

 

یکی از بازی‌های محبوب دهه اخیر call of duty است که توانسته بیش از 126 میلیون نفر را به خود جذب کند. این بازی در اکثر پلتفرم‌ها مانند گوشی موبایل، پلی استیشن، ایکس باکس، کامپیوتر شخصی و غیره قابل نصب است. در این مقاله در مورد کالاف دیوتی موبایل توضیحاتی ارائه می‌دهیم. شما با خرید سیپی کالاف موبایل می‌توانید انواع سلاح‌ها و امکانات را در بازی خریداری کرده و در مواقع لازم از آن‌ها استفاده کنید. اگر شما هم به بازی‌های هیجان‌انگیز علاقه دارید و می‌خواهید همراه دوستانتان تجربه بازی دسته جمعی را داشته باشید تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید تا نکات مهم و جالبی در مورد این بازی جذاب در اختیارتان قرار دهیم.

5 نکته مهم درباره بازی کالاف دیوتی

 

اگر بخواهید در یک بازی موفق باشید، باید ترفندها و نکات مرتبط به این بازی را رعایت کنید. در ادامه چند مورد از نکته‌ها و ترفندهایی را که در حین بازی به شما کمک می‌کنند، در اختیارتان قرار می‌دهیم.

تیراندازی در آب

یکی از باورهای نادرستی که در مورد بازی کالاف دیوتی وجود دارد، عدم تیراندازی در هنگام شنا و در داخل آب است. گیمرها اینطور فکر می‌کنند که در زمان وارد شدن به آب، سلاحی که در دستشان بود حذف می‌شود و دیگر نمی‌توانند به سوی دشمن شلیک کنند. این در حالی است که در نسخه call of duty mobile این شرایط تغییر کرده و افراد قادر به شلیک گلوله به خشکی هستند؛ البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که برد و قدرت تیرهای رها شده در آب کمتر از میزان آن‌ها در خشکی است.

هدف‌گیری بدون دوربین

یکی از مهم‌ترین موارد در بازی‌های شوتر، مربوط به شلیک و هدف گیری است. این امری بدیهی است که شلیک با دوربین‌های هدف گیر بسیار راحت‌تر خواهد بود و امکان برخورد به سوژه نیز افزایش پیدا می‌کند. اما زمانی را تصور کنید که شما نمی‌توانید از دوربین استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید تیراندازی موفقی داشته باشید، باید مرکز صفحه نمایش خود را تشخیص دهید. به این منظور شما می‌توانید به قسمت تنظیمات بازی رفته و یکی از آیکون‌هایی را که کاربرد کمتری دارند، کوچک کرده و سپس در مرکز صفحه نمایشتان قرار دهید تا در نهایت هدف گیری و شلیک اصولی داشته باشید.

شناسایی غارها

دو غار بزرگ و طولانی در مسیر بازی وجود دارند که برای شما این امکان را فراهم می‌کنند که بدون درگیری و مشکلی از داخل غار عبور کنید. این غارها از آسیب‌هایی که احتمال دارد در محیط بیرون برای شما بیافتند، جلوگیری می‌کنند. بنابراین بهتر است لوکیشن غارها را شناسایی کرده و از آن‌ها استفاده کنید؛ البته این نکته را فراموش نکنید که احتمال دارد گروه دیگری نیز از این ترفند در طول بازی استفاده بکنند. به همین علت هنگام وارد شدن به غار حواستان به محیط اطراف خود باشد.

رفتن به بالای ساختمان

اگر با دقت به فیلم بازی نگاه کرده باشید، متوجه پشت بام یکی از ساختمان‌ها می‌شوید که در دسترس است و شما می‌توانید خودتان را به آن نقطه برسانید. البته این مورد را در نظر داشته باشید که رسیدن به این قسمت نیاز به تلاش و مهارت بالایی دارد؛ اما نتایج درخشانی در پی خواهد داشت. شما می‌توانید از پشت بام این ساختمان زاویه دید عالی داشته باشید؛ بنابراین نقشه دو طرف ساختمان را به ذهن بسپارید و در طول بازی از آن استفاده کنید.

بهتر است این مورد را در خاطرتان داشته باشید که در پشت بام این ساختمان امکان حضور افراد دیگری نیز وجود دارد و در هنگام مواجهه با آن‌ها غافلگیر نشوید.

حرکت طبق استراتژی

بسیاری از کارکنان در طول مسیر بازی عجله دارند و اقدام به درگیری‌های غیرضروری می‌کنند که تنها انرژی و وقت آن‌ها را می‌گیرد؛ اما گروهی دیگر برای خودشان اهداف و استراتژی مشخصی داشته و طبق نقشه پیش می‌روند. برای اینکه در این بازی موفق باشید باید از دسته دوم باشید و برای خود و مسیرتان همواره یک استراتژی تعیین کنید. همچنین پیروی از نقشه را فراموش نکنید؛ نقشه، شما را به اهداف اصلی‌تان نزدیک‌تر می‌کند.

چگونه در کال آف دیوتی برنده شویم؟

6

یکی از مواردی که باعث می‌شود شانس برنده شدن در بازی افزایش یابد، داشتن سلاح‌ها و تجهیزات مناسب بسیار است. به این منظور شما می‌توانید سیپی کالاف دیوتی موبایل را خریداری و در مواقع لازم از آن‌ها استفاده کنید.

پیش از خرید سیپی کالاف موبایل بهتر است به سیستم عامل گوشی‌تان توجه کنید. اگر گوشی شما اندروید باشد و از گوگل پلی دانلودهای خود را انجام می‌دهید، باید به خرید گیفت کارت گوگل پلی اقدام کنید تا بتوانید خرید سیپی کالاف موبایل را به راحتی انجام دهید. اگر سیستم شما ios باشد، باید برای خرید سیپی کالاف موبایل، گیفت کارت مخصوص سیستم عامل مناسب خود را خریداری کنید.

احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده است که چرا باید اقدام به خرید سیپی کالاف موبایل کنید؟ همان طور که می‌دانید بازی call of duty یکی از بازی‌های هیجان انگیز موبایل است که قابلیت این را دارد که هر گیمری را به سمت خود جذب کند. این بازی پرطرفدار چندین مود، نقشه، اسلحه و کاراکتر دارد که جذابیت بازی را بیشتر می‌کنند؛ اما اگر دنبال هیجان و لذت بیشتری هستید، خرید سیپی کالاف موبایل به شما پیشنهاد می‌شود تا دسترسی بیشتری به امکانات بازی داشته باشید.

سخن پایانی

در این مقاله نکات و ترفندهای مهمی درباره بازی کالاف دیوتی در اختیار شما قرار گرفت. شما می‌توانید با رعایت و اجرای این ترفندها شانس پیروزی و موفقیت خود را افزایش دهید. علاوه بر ترفندها، تجهیزات و امکانات موجود در بازی نیز می‌توانند در مسیر پیروزی تاثیر بسیاری داشته باشند. به همین منظور با خرید سیپی کالاف موبایل به تجهیزات بیشتری دسترسی خواهید داشت و در مقابل رقیبان قوی‌تر ظاهر خواهید شد.

برای خرید گیفت کارت‌ مناسب سیستم عامل گوشی خود می‌توانید به فروشگاه اینترنتی یانگ سنتر مراجعه کنید. یانگ سنتر فروشگاهی معتبر و مطمئن در این زمینه است که از 2 سال پیش فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. شما می‌توانید تمام محصولات مرتبط به بازی و گیم را از این فروشگاه با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید.

 

 

ارسال نظر: