کدخبر: 15974

5 مدل از بهترین یخچال ساید بای ساید در سال 2021 و 2022

 

 حالا که در مورد فاکتورهای بهترین یخچال ساید 2021 و 2022 حرف زدیم وقت آن رسیده که این فاکتورها را در مورد هر یک از این محصولات بررسی کنیم. محصولاتی که در ادامه معرفی می‌شود جزو فول آپشن ترین و خاص‌ترین یخچال های ساید بازار ایران به شمار می‌روند و قیمت بالاتری هم نسبت به سایر سایدها دارند. رنج قیمت خرید یخچال ساید بای ساید ارزان  از 70 میلیون الی 120 میلیون است و تفاوت آن‌ها بیشتر در برند سازنده و امکانات اختصاصی و همچنین اندک ظرفیت است.

. رتبه اول بهترین یخچال ساید، یخچال ساید ال جی X39

اگر یک یخچال جا دار، با کیفیت و فول آپشن نیاز دارید از خرید یخچال ایکس 39 غافل نشوید. این محصول بهترین انتخاب برای خانه‌های مدرن و مینیمال است و با خرید این محصول شیک سیل تعریف به سمتتان سرازیر می‌شود.

اینستاویو دور این دور و 5 درب

کم مصرف، کم صدا و بدون لرزش

مونتاژ و تولید کره جنوبی

یخچال و فریزر جادار و با ظرفیت بالا

آبسرد کن و یخ ساز  دو حالته + کم جا و قابلیت اتصال به آب شهری

ظرفیت 34 فوت و 889 لیتر

فیلتر بهداشتی هایژن فرش فعال و کاربردی برای از بین بردن بوهای نامطبوع

5

 یخچال ساید ال جیX39

2. یخچال سامسونگ رومانو RF858

هر چه از یک ساید حرفه‌ای و لاکچری بخواهید با خرید ساید بای ساید سامسونگ نصیبتان می‌شود. طراح بدنه‌ی سلطنتی و خاص این محصول تا به حال دل هر خریداری را برده و گزینه‌ای خاص و لاکچری برای بهترینهاست. بدنه‌ی این محصول سیلور است اما نه یک سیلور معمولی! بلکه روی آن نقش‌های سلطنتی و ایرانی پسند حک شده و خاصترین و متفاوت‌ترین یخچالی است که تا به حال دیده‌اید.

6

 یخچال ساید بای ساید سامسونگ 34 فوت مدل RF858

 

بدنه سیلور با طرح سلطنتی و خاص

یخچال سامسونگ اصل کره

4 درب، یخچال بالا و فریزر پایین

ظرفیت 34 فوت و 765 لیتر جادار و با گنجایش بالا

2 موتوره و مجهز به سیستم خنک کننده 3 گانه با تنظیمات شخصی

آبسرد کن و یخ ساز با قابلیت اتصال به آب شهری و کاملا بدون دردسر و همیشه در دسترس

مجهز به فیلتر ضد باکتری

7

 یخچال ساید بای ساید سامسونگ 34 فوت مدل RF858

3. یخچال سامسونگ مدل RH77، گرانترین یخچال ساید بای ساید

بیایید لقب جادارترین یخچال را به ساید بای ساید سامسونگ RH77 بدهیم، هر چه می‌خواهید بطری نوشیدنی و ظرف غذا در این محصول قرار دهید باز هم جا برای مواد غذایی جدید وجود دارد. بدنه‌ی سیلور و طرح دار این محصول قرار است آشپزخانه شما را از این رو به آن رو کند و به شیکترین وسیله خانه‌اتان تبدیل شود.

سیستم خنک کننده آل اروند کولینگ از آن سیستم‌های حرفه‌ای است که با خیال راحت می‌توانید مواد غذایی را به آن بسپارید و از کیفیت و تازگی آن‌ها حتی برای چند هفته، اطمینان داشته باشید. ظرفیت بالا و طراحی بدنه خاص و فوق العاده جادار بودن از اصلی‌ترین دلایلی هستند که باعث شده‌اند این محصول در لیست بهترین ساید بای سایدها قرار بگیرد.

 

ظرفیت 34 فوت و گنجایش بالا با کمترین محدودیت

طبقات و قفسه‌ها در بالاترین تعداد

درب شوکیست با دسترسی آسان به تمام مواد غذایی قفسات درب

سیستم خنک کننده All Around یک سیستم همه جانبه

منتاژ و تولید هر 2 در کره‌ی جنوبی

سیستم آبریز و یخ ریز تماما خودکار و اتوماتیک

 

4. یخچال ساید ال جی X267، بهترین یخچال ساید 2022

اگر از آن دسته از خریدارانی هستید که دوست دارید همیشه از بقیه جلوتر باشید، خرید یخچال ساید ال جی 2022 بهترین پیشنهاد برای شماست. این ساید از آن سایدهای جادویی ال جی است یعنی شما 2 ضربه روی قسمت مشکی رنگ آن بزنید، مشکی محو می‌شود و داخل یخچال را می‌بینید.

این محصول جزو معدود یخچال هایی است که در 3 رنگ سیلور و سفید و دودی تولید شده پس قرار نیست خودتان را به یک رنگ محدود کنید. طراحی دور این دور، سیستم خنک کننده دور این دور و متال کولینگ باعث شده‌اند این ساید جزو گرانترین یخچال های ساید 2021 و 2022 به شمار برود.

اگر این یخچال ال جی X267 2022 را انتخاب کنید نسبت به بقیه فامیل و آشناها که هنوز از محصول 2021 استفاده می‌کنند، جلوترید چون ال جی منوی تنظیمات این محصول را از روی بدنه حذف کرده و به داخل بدنه برده و از آن طرف قابلیت UV nano خودکار و هوشمند را به آبریز این دستگاه هدیه داده است.

در کنار این‌ها با خرید این محصول علاوه بر این که می‌توانید یخ حبه‌ای و خرد استفاده کنید می‌توانید یخ‌های کروی شکل هم داشته باشید و این بخاطر وجود سیستم Craft Ice در بهترین یخچال ساید بای ساید است. در مورد قابلیت AI ThinQ ال جی و مدیریت صوتی و هوشمند آن و کنترل از راه دور شنیده‌اید؟ این ساید 2022 شما را با دنیای هوشمند و جدیدی آشنا می‌کند که از راه دور ناظر و مدیر یخچالتان باشید.

تولید کره در سال 2022 و مونتاژ چین

قابلیت آماده کردن یخ در 3 شکل کروی، حبه‌ای و خرد

مجهز به قابلیت UV nano تا اثری از باکتری در لیوان آب شما نباشد

3 درب و مجهز به قابلیت اینستاویو دور این دور

جا دار با ظرفیت 28 الی 30 فوت

انتخاب بدون محدودیت بین 3 رنگ سیلور، دودی و سفید

 

 

5  یخچال ساید بوش 80A104 و 80A404

اگر برند باز باشید امکان ندارد از محصولات بوش و کیفیت بی نظیر آن‌ها غافل شوید، ساید بای ساید بوش 80A104 و 80A404 هم از بهترین ساید های 2021 و 2022 به شمار می‌روند که دلیل آن هم برند تولید کننده و هم فول آپشن بودنش است. قبل از هر سخنی توجه کنید که ساید 80A104 سفید رنگ و ساید 80A404 سیلور می‌باشد و هر دو رنگ طراحی یکسانی دارند و ظاهرشان آنقدر شیک است که بتوانید دیگران را تحت تاثیر قرار دهید و آشپزخانه‌ای شیک بسازید.

نکته: حواستان باشد که این سایدهای بوش با موتوری که شرکت ال جی تولید کرده کار می‌کنند و مونتاژ کره جنوبی هستند.

ظرفیت 30 فوت، بسیار جادار و با کمترین محدودیت فضا

مجهز به سیستم آبسرد کن و یخ ساز با قابلیت اتصال به آب شهری

عملکرد کاملا لمسی برای آبریز و یخ ریز

تولید شده در 2 رنگ سفید و سیلور

دارای هوم بار

مونتاژ کره و تولید شده با موتور شرکت ال جی

 

جمع بندی

همان طور که گفتم این مقاله برای خریدارانی نوشته شده که فارغ از بودجه، علاقمند به خرید بهترین محصول بازار هستند و دوست دارند از کیفیت و خاص بودن این محصولات لذت ببرند. هر کدام از 7 محصولی که در این متن اسم برده شده و در مورد آن‌ها خواندید، بهترین یخچال ساید 2021 و 2022 هستند.

برای اطلاع از قیمت به سایت سیلور کالا مراجعه کنید یا با شماره 09184471123 خانم حسینی تماس بگیرید.

 

 

ارسال نظر: