کدخبر: 15978

معرفی خدمات شرکت حسابداری سیستم حساب

 

شرکت حسابداری سیستم حساب با آخرین قوانین مربوط به مالیات و  خدمات شرکت حسابداری آماده خدمت رسانی به مودیان گرامی می باشد.

سیستم حساب صرفا یک شرکت حسابداری نیست و به تمامی ابعاد کسب و کار شما کمک میکند.

خدمات ما شامل مشاوره مالیاتی مشاوره مالی خدمات حسابداری و حسابرسی داخلی می باشد.

خدمات مالیاتی صفر تا صد کسب و کار شما ابعاد گوناگونی دارد که معمولا از حوصله و صبر مدیران کسب و کار خارج است.

6

شرکت حسابداری

حسابداری و محاسبات مالی از زمان های قدیم وجود داشته و با توسعه یافتن اقتصاد و رشد کسب و کارها در دنیا، امور مالی و حسابداری از اهمیت ویژه ای برخوردار شده اند. به همین موجب مجموعه هایی تحت عنوان شرکت حسابداری به عنوان یک شغل در زمینه مالی و حسابداری تاسیس شده اند و به مردم و نیازمندان در این حوزه خدمات ارائه می کنند. یک شرکت حسابداری با نام های دیگری همچون شرکت های خدمات مالی و مالیاتی نیز شناخته می شوند زیرا امور حسابداری با سایر امور مالی مانند مالیات و بیمه و حسابرسی رابطه مستقیمی دارد و به همین ترتیب آنها برای حفظ کیفیت و تنوع خدمات خود می بایست سایر حوزه های را نیز تا حد امکان پوشش دهند.

7

خدمات مالیاتی

مالیات یکی از موضوعات بسیار مهم در عرصه کسب و کارها است و به عنوان یکی از عناصر موثر در اقتصاد کشورها محسوب می شود. مالیات سهم دولت ها از درآمد و سود واحدهای اقتصادی به شمار می­رود و یکی از ابزارهای درآمدی دولت ها می باشد. در کل مالیات از مردم به خاطر فعالیت ها اقتصادی آنها در کشور اخذ می شود و طی مراحلی مجدد به چرخه اقتصادی بر میگردد و به نوعی برای توسعه و آبادانی کشور به مصرف می رسد. امروزه کسب و کارها چه مشاغل و چه اشخاص حقوقی تحت رصد سازمان امور مالیاتی بابت محاسبه و پرداخت مالیات هستند و به همین موجب دریافت خدمات مالیاتی از سوی مردم و مودیان بسیار بازار خوبی دارد.ببشسسب

قوانین مالیاتی و تکالیف مشخص شده از سوی آنها می بایست توسط کسب و کارها انجام شود و در صورت عدم انجام و رعایت نکردن قوانین مشمول جریمه هایی علاوه بر اصل مالیات می شوند. موضوع مالیات در حدی مهم است که بسیاری از کسب و کارها به دلیل جرایم مالیاتی هنگفت ورشکست شدند و عواقب غیر قابل جبرانی برای آنها رقم خورده است. شرکت ها و اشخاص حقوقی در راستای اجرای قوانین مالیاتی و رعایت آن خدمات مالی و مالیاتی از متخصصین این امر دریافت می کنند. متخصصین این امر می توانند افراد معمولی و اشخاص حقیقی باشند و یا برای دریافت خدمات مالیاتی می توان به شرکتهای خدمات مالیاتی که به صورت تخصصی و سازماندهی شده خدمات مالیاتی ارائه می دهند مراجعه کرد. این شرکت ها به دلیل داشتن شخصیت حقوقی از اعتبار مخصوص به خود برخوردار هستند.

8

مشاوره مالیاتی

با توجه به اهمیت بالای مالیات و دریافت خدمات مالیاتی از سوی مودیان و کسب و کارها، مشاوره مالیاتی یکی از خدمات مورد نیاز و کاربردی برای استفاده کنندگان خدمات مالی محسوب می شود که توسط کارشناس و مشاور مالیاتی ارائه می شود. برای داشتن یک مشاور مالیاتی خوب و خبره بهتر است که مهارت آن فرد محک زده شود و به نحوی از حسن عملکرد ایشان آگاه شد . مشاوره مالیاتی از روش های گوناگونی قابل انجام است.

خدمات حسابداری

واحدهای اقتصادی و کسب و کارها برای انجام امور مالی و حسابداری خود نیازمند دریافت خدمات حسابداری هستند. خدمات حسابداری طیف وسیعی از امور را مد نظر دارد و همانطور که می دانید به دلیل سطح اهمیت و ارتباط آن با امور مالیاتی و گزارشاتی که استفاده کنندگان داخلی و خارجی به آن نیاز دارند برای کارفرمایان بسیار مورد توجه است. برای حسابداری و انجام آن از حسابدارانی با سطوح مختلف می توان بهره برد مانند ، کمک حسابدار ، کارشناس حسابدار، حسابدار ارشد ، و سرپرست حسابداری و رییس حسابداری و در نهایت مدیر مالی.

خدمات حسابداری می تواند با توجه به نوع کسب و کارها تقسیم بندی شود برای مثال امور حسابداری و فرآیند حسابداری در یک شرکت تولیدی با یک شرکت خدماتی یا بازرگانی در موضوعاتی با یکدیگر متفاوت است. در شرکت تولیدی بهای تمام شده و بهایابی و... از موضوعات مهم به حساب می آید و از ظرف دیگر حسابداری بازرگانی و واردات و صادرات فرآیند مربوط به خود را پیش می برد. در کل امور حسابداری بر اساس استانداردهای حسابداری پیش می رود و حسابدارانی که به استانداردهای حسابداری مسلط هستند معمولا در حسابداری مشکل خاصی ندارند و یا مشکل مهمی جلو آنها قرار ندارد.

حسابدار پاره وقت

حسابدار پاره وقت یکی از گزینه های جذاب و کم هزینه برای کسب و کارها می باشد. برخی از مجموعه ها بودجه کافی برای امور حسابداری خود ندارند و قصد هم ندارند از امور حسابداری خود غافل شوند به همین دلیل یک گزینه خوب برای انجام امور حسابداری استخدام حسابدار پاره وقت است. حسابدار پاره وقت می تواند به صورت حضوری یا دورکاری به مجموعه ها خدمات حسابداری ارائه دهند. یک حسابدار پاره وقت امکان دارد چندین کار به طور همزمان داشته باشد و آنها را مدیریت می کند.

معمولا واحدها اقتصادی متوسط و کوچک هستند که امور مالی آنها با حسابدار پاره وقت حل و رفع می شود. این واحد ها علاوه بر امور حسابداری با امور مالیاتی نیز سرو کار دارند.  بهترین گزینه برای انجام هر دو مورد برای این شرکتها و مشاغل به خدمات گرفتن حسابدار مالیاتی پاره وقت است. از این طریق هم یک حسابدار دارند که علاوه بر امور حسابداری مباحث مالیاتی را نیز مد نظر دارد و هم به دلیل پاره وقت بودن هزینه کمتری برای آنها خواهد داشت. روش های متفاوت دیگری هم برای این موضوع مطرح است مثل استخدام یک حسابدار و مشاور مالیاتی نیمه وقت.

کارکردن با یک شرکت حسابدار و انجام امور حسابداری به صورت پاره وقت این مزیت را برای آن واحد کسب و کار دارد که دیگر نگران ترک حسابدار و یا کیفیت خدمات نخواهد بود. زیرا در شرکت های خدمات مالی و مالیاتی در صورت ترک حسابدار یک حسابدار دیگر جایگزین آن می شود و به دلیل مدیریت و کنترل عملکرد آن حسابدار توسط مدیران بالا دستی کیفیت خدمات نیز بالا می رود. با این کار هزینه های پنهان مجموعه نیز کاهش می یابد برای مثال دیگر نیازی نیست برای حضور مستمر یک حسابدار تدارک دیده شود و هزینه سهم بیمه کارفرما پرداخت نمی شود و عیدی و سنوات هم به آن شرکت پرداخت نمی شود. و با دریافت فاکتور رسمی بر اساس قرارداد منعقد شده می توان هزینه آن را به عنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی هم در صورت های مالی انعکاس داد.

 

 

ارسال نظر: