کدخبر: 16019

بیوگرافی پوبون خواننده جوان ایرانی

 

پوریا بنکداری متولد 16 آذر 1372 در تهران ، خواننده است .

 

فعالیت خو را بصورت اتفاقی از بازیگری شروع کرد و در نهایت رشته مورد علاقه اش آهنگسازی و خوانندگی را ادامه داد و حالا ساکن خارج از کشور می باشد .

 

آخرین فرزند خانواده است و یک خواهر و دو برادر دارد .

 

دوران کودکی پوبون

 

سال 1382 وقتی 10 ساله بود هنگام بازی فوتبال با بچه های کوچه توسط یکی از همسایه هایشان برای بازی در یک تیزر  تبلیغاتی کشف استعداد شد .

پوریا در سال 1383 با معرفی یکی از عوامل شرکت تبلیغاتی به حجت قاسم زاده اصل کارگردان، توانست در سریال 101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها بازی کند .

 

بازی در سریال آواز خاک سال 84، کلانتری غیر انتفاعی سال 87، مدرسه ما سال 88 از جمله کارهای شاخص این بازیگر می باشد .

 

پوریا بنکداری ملقب به پوبون خواننده محبوب و خوش صدا ایرانی می باشد. این هنرمند موفق، فعالیت حرفه ای خود را ابتدا با عرصه بازیگری آغاز کرد اما پس از مدتی تصمیم گرفت که به سمت خوانندگی برود. او در حال حاضر از ایران رفته است و در خارج از کشور به فعالیتش ادامه می دهد .

 

5

ازدواج و زندگی شخصی

پوبون علاقه زیادی به فوتبال و تیم محبوب خود پرسپولیس دارد، خارج از کشور طرفدار یوونتوس است و از غذاها عدس پلو را بیشتر دوست دارد .

 

 

دانلود ریمیکس جدید

ریمیکس Remix تکنیک و یا هنر خاصی بر روی موزیک است. در اصل ریمکس یک ورژن جدید از یک آهنگ است که با اتکای ورژن قبلی ساخته می شود در ریمیکس , ریمیکسر با تغییراتی که در اکولایز , دینامیک , سرعت و تنالیته و سازبندیِ قطعه تولید می نماید , می‌تواند ریمیکس را ساخت نماید .

 

6

 

بیوگرافی دیگر خوانندگان زوریکس

 

محسن یگانه :

محسن یگانه متولد 23 اردیبهشت 1364 در گنبد کاووس، خواننده است . دانشجوی انصرافی لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه آزاد در ترم شش است، دو خواهر پزشک و دندانپزشک و یک برادر بنام کمیل دارد، خودش فرزند یکی مانده به آخر خانواده است، مادرش استاد دانشگاه و پدرش محمدرضا یگانه کارمند جهاد، شهید دفاع مقدس است. زمانی که محسن 10 ماهه بود پدرش در 23 اسفندماه 64 در سن 35 سالگی به درجه رفیع شهادت رسید .

 

سیروان خسروی :

 سیروان خسروی متولد 4 مرداد 1361 در تهران ، آهنگساز و خواننده پاپ راک است .

 

تحصیلکرده مقطع دیپلم ریاضی و دانشجوی انصرافی سال سوم دانشگاه از رشته اقتصاد نظری می باشد که حالا کار مدلینگ و تبلیغ آب میوه هم انجام می دهد .

در سال 1372 وقتی 11 سال بود به مدت 4 سال نزد اوی جونیو ، استاد کیبورد اهل ایتالیا در تهران دوره موسیقی را گذراند .

 

او سپس با دیدن کارتون شیر شاه به موسیقی التون جان (خواننده) اهل انگلستان علاقمند شد تا اینکه از 16 سالگی زیر نظر کاوه یغمایی سمت سبک راک رفت .

 

 

دانلود آهنگ جدید  

شما عزیزان می توانید برای دانلود جدیدترین آهنگ ها به وبسایت زوریکس مراجعه فرمایید .

  

 

Zoorix.ir زوریکس

 

ارسال نظر: