کدخبر: 16079

نکاتی برای مراقبت از پوست زیر چشم

 

برای مراقبت از پوست زیر چشم چه نکاتی را باید رعایت کرد؟؟ باور کنید یا نه، اما اگر در اواخر دهه بیست و چند سالگی خود هستید. ترس از ایجاد چین و چروک و کیسه های زیر چشم شروع می شود. خوب، ما نمی گوییم که این اتفاق برای همه می افتد. اما برای بسیاری از افراد، چروک و خطوط ریز وجود دارد. شروع به ایجاد در سنین پایین بنابراین، هر چه زودتر مراقبت از پوست زیر چشم خود را مطابق با نیاز خود شروع کنید، بهتر است. وقتی صحبت از ناحیه زیر چشم می شود، همه ما می دانیم که این ناحیه ظریف است و نیاز به مراقبت ویژه دارد..

خطوط پای کلاغ، خطوط ظریف و چین و چروک ها، پس از ایجاد،و اگر چهره ای رسا دارید. هر زمان که لبخند بزنید یا اخم کنید، این خطوط را همراهی خواهید کرد. در حالی که ما از شما نمی‌خواهیم به خاطر آن خواب خود را از دست بدهید (زیرا همه چیز را بدتر می‌کند). مطمئن شوید که از یک روال ساده مراقبت از پوست زیر چشم پیروی می‌کنید و محصولاتی با ترکیبات خاص در آن گنجانده شده است.

1. محصولات مراقبت از پوست زیر چشم را با رتینول بخرید

رتینول یکی از کلمات پرطرفدار در صنعت مراقبت از پوست در حال حاضر است. مشتق شده از ویتامین A ، تولید کلاژن را افزایش می دهد و متابولیسم سلول های پوست را تحریک می کند و در نتیجه پوست زیر چشم صاف تر می شود. محصول حاوی رتینول در پوست جذب می شود و می تواند ظاهر چین و چروک و خطوط ریز را کاهش دهد و پوستی صاف و یکنواخت به شما بدهد. با این حال، این یک ماده قوی است و می تواند پوست ظریف اطراف چشم را تحریک کند. هفته ای سه بار از آن استفاده کنید تا از مزایای آن بهره مند شوید..

2. ناحیه زیر چشم را مرطوب نگه دارید

اگر به طور مرتب از کرم دور چشم استفاده می کنید، نیمی از راه را برای مبارزه با مشکلات زیر چشم دارید. با این حال، یک کرم دور چشم به تنهایی برای آبرسانی کافی نیست. بنابراین، همیشه بعد از استفاده از مرطوب کننده آبرسان از آن استفاده کنید. همچنین در هنگام خرید کرم دور چشم دقت کنید که به غیر از رتینول، اسید هیالورونیک، ویتامین E و C نیز در آن وجود داشته باشد. این مواد به عنوان آبرسانی اضافی به پوست ظریف شناخته شده اند.

3. هیدراتاسیون را با روغن ببندید

هنگامی که صحبت از جلوگیری از چین و چروک و خطوط ریز می شود، آبرسانی باید شعار شما باشد. زیرا پوست خشک و کم آب بیشتر مستعد چین و چروک و خطوط ریز است. حتی اگر فکر می کنید به اندازه کافی ناحیه چشم خود را آبرسانی می کنید، همیشه جایی برای مقداری روغن وجود دارد. آب بندی مرطوب کننده با روغن می تواند برای مراقبت از پوست زیر چشم شما مفید باشد. روغن آرگان و آفتابگردان می توانند محصولات مورد علاقه شما باشند. زیرا می توانند از بدتر شدن چین و چروک جلوگیری کنند. روغن ها با جلوگیری از تبخیر آب به قفل شدن رطوبت کمک می کنند.

16

4. مصرف ویتامین C برای مراقبت از پوست زیر چشم

این ماده جامد مقدس به تولید کلاژن، کاهش چین و چروک و خطوط ظریف و یکنواختی رنگ پوست اطراف چشم کمک می کند. ویتامین C مواد مغذی را به آسیب‌پذیرترین نواحی پوست می‌رساند و برای رفع خطوط ریز و چین و چروک‌های منشأ آن‌ها، روشن‌کننده و سفت می‌شود. نتیجه نهایی پوست روشن تر، محکم تر و انعطاف پذیرتر دور چشم است.

5. آرایش چشم خود را پاک کنید

حتما و حتما اگر آرایش روی چشم های خود دارید آنهارا به ترتیب زیر پاک کنید. هرگز با آرایش روی چشم های خود نخوابید زیرا منافذ پوست اطراف چشم بسته می شود و مانع تنفس پوست هنگام خواب می گردد در این صورت پوست اطراف چشم شما دارای چروک های بیشتری خواهد شد.

پاک کننده آرایش چشم مورد علاقه خود را روی یک پنبه بمالید.

پد را به آرامی روی پوست خود فشار دهید.

به آرامی آن را در یک حرکت به سمت بیرون بکشید.

این کار را تا زمانی که آرایش شما کاملا پاک شود تکرار کنید.

هنگامی که محصولات خود را اعمال می کنید.

محصول خود را روی انگشت خود بمالید.

محصولات خود را دور چشم بمالید و دور چشم بچرخید.

ناحیه چشم پلک بالایی را فراموش نکنید.

این کار را تکرار کنید تا محصول کاملا جذب شود.

17

6. ماساژ چشم را فراموش نکنید

اگر متوجه شدید که چشم‌های پف کرده‌تان می‌آیند و می‌روند.اما زمانی که خسته هستید یا خوب نخوابیده‌اید واضح‌تر به نظر می‌رسند. یک ماساژ ساده می‌تواند این کار را انجام دهد.

به غیر از برخی عوامل ژنتیکی، احتباس مایعات می تواند باعث پف چشم شود. این ممکن است نتیجه یک وعده غذایی سرشار از نمک، کمبود خواب یا حتی خواب زیاد باشد.

ماساژ زیر چشم می تواند به بهبود گردش خون اطراف چشم کمک کند. فشار ناشی از ماساژ ممکن است به تخلیه مایع اضافی در اطراف این ناحیه و کاهش پف کردگی کمک کند.

یک غلتک یشم یخچالی نیز ممکن است به شما کمک کند تنش اطراف این ناحیه را کاهش دهید و پف کردگی را کاهش دهید.

18

پیشنهاد ما

همچنین میتوانید از انواع ماسک صورت  و پچ های دورچشم نیز استفاده کنید تا تیرگی ها و چین و چروک های اطراف چشم را از بین ببرید. پچ ها و ماسک های دورچشم به شما کمک می کند تا مواد مورد نیاز پوست اطراف چشم را تامین کنید

همچنین میتوانید با مرجعه به فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی کمند بیوتی انواع ماسک ها و پچ های زیر چشم و همچنین کرم های دور چشم خود را تهیه کنید و به روتین مراقبت خود اضافه کنید. کمند بیوتی در تلاش است تا بهترین نوع لوازم مراقبت چشم را در کوتاه ترین زمان و با کیفیت بالا به شما علاقمندان به روتین پوستی ارائه دهد.

 

ارسال نظر: