کدخبر: 16322

لیپوماتیک بازو چگونه انجام می شود؟

 

تجمع چربی در بازو، یکی از مشکلاتی است که افراد دارای اضافه وزن با آن مواجه هستند. بسیاری از افراد به دلیل وزن بالا و یا ویژگی های ژنتیکی خود موفق نمی شوند که به بازوهای خود فرم بدهند و این اندام آن ها لاغر نمی شود. افرادی هم هستند که از کاهش چربی بازوهای خود می ترسند زیرا احساس می کنند احتمال دارد پوست آن ها با مشکل شل شدگی یا افتادگی روبرو شود.

عمل لیپوماتیک بازو چطور انجام می شود؟

عمل جراحی لیپوماتیک بازو با ایجاد حفره هایی به قطر 2 تا 5 میلی متر شروع می شود. دکتر بعد از ایجاد این حفره ها لوله ای مخصوص به نام لوله کانولا را وارد آن می کند. لوله کانولا در واقع مجهز به دستگاهی است که با ایجاد لرزش شدید، بافت های چربی را از هم باز می کند. ارتعاش این دستگاه حرارتی در بافت بازوی شما تولید می کند که چربی های مقاوم و محکم را ذوب می کند. این دستگاه به شیوه ای طراحی شده است که به اندام های داخلی شما یا بافت عضلانی تان آسیبی وارد نکند و تنها باعث از هم گسستن بافت های چربی شود. چربی ذوب شده نیز به وسیله ساکشن از بدن شما خارج می شود. از این چربی خارج شده می توانید برای تزریق به سایر قسمت های بدن خود استفاده کنید. این دستگاه به شیوه ای طراحی شده است که کمترین زخم و جراحت را بعد از جراحی به جا بگذارد، کمترین دوران نقاهت را به بیمار تحمیل کند و همچنین هیچ آسیبی به اندام های داخلی شما وارد نکند. این دستگاه حتی بافت های چربی را نمی سوزاند بلکه آنها را خرد می کند و به همین دلیل هیچ آسیبی به عضلات شما نمی رسد.

مزایای عمل لیپوماتیک بازو چیست؟

عمل لیپوماتیک بازو یکی از آسان ترین روش های لاغری سریع است زیرا افتادگی پوست و شل شدن عضلات در کمترین میزان خود اتفاق می افتد. در این روش کاهش سایز شما تا مدت ها ادامه دارد و حتی لاغرتر از چیزی می شوید که پس از عمل مشاهده می کنید. اگر در ناحیه بازوی خود سلولیت دارید می توانید مطمئن باشید که پس از لیپوماتیک این بی نظمی پوستی از بین می رود. به علاوه اگر می خواهید عضلات بازوی شما قوی تر بشود بهتر است به عمل لیپوماتیک جدی تر فکر کنید زیرا باعث تقویت عضلات شما می گردد.

درد و خون ریزی در این روش نسبت به سایر روش های لاغری کمتر است. مزایای دیگر این روش عبارت است از:

  • احتمال عفونت و آمبولی چربی در این عمل بسیار پایین خواهد بود
  • این جراحی نیاز به بستری ندارد و بیمار بعد از مدت کوتاهی مرخص می شود
  • در این روش به جای بیهوشی از بی حسی موضعی استفاده می شود
  • بافت چربی به هیچ عنوان سوزانده نمی شود و بافت چربی تخریب نمی گردد
  • در این روش نسبت به سایر روش ها ورم و کبودی کمتری در بدن ایجاد می شود
  • از چربی های خارج شده می توان برای تزریق به نقاط مختلف بدن استفاده کرد
  • پوست سریع تر جمع می شود و فرم گیری بهتر بازو نسبت به سایر روش ها بهتر است

2

چه کسانی از لیپوماتیک بازو بهترین نتیجه را می گیرند؟

برخی از افراد نسبت به دیگران نتایج بهتری از عمل لیپوماتیک می گیرند. در واقع ممکن است روش لاغری مناسب برای هر کسی با هر تیپ بدنی یا مدل چاقی متفاوت باشد. ممکن است روش لاغری مبتنی بر کنترل رژیم غذایی و ورزش برای شما مناسب تر باشد یا پزشک شما تشخیص بدهد که شما از لیپوماتیک نتیجه بیشتری می گیرد. اما لیپوماتیک بازو برای چه کسانی مناسب تر از همه است؟ کسانی که عدد bmi آنها بین 25 تا 31 باشد بهتر است عمل لیپوماتیک را انجام دهند. البته اگر شما از آن دسته افرادی هستید که بازوهای شما علیرغم تناسب سایر اندام های شما دارای چربی اضافه و مقاوم است ممکن است بتوانید طبق دستور پزشک این جراحی را انجام دهید. برای این که بدانید این عمل مناسب شما هست یا خیر، می توانید با دکتر کامبیز ایزدپناه، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیم و زیبایی تماس بگیرید و شرایط خود را توضیح بدهید. ایشان با تجربه و تبحری که در زمینه لیپوماتیک دارد می تواند به سرعت تشخیص بدهد که شما چقدر از لیپوماتیک بازو نتیجه مطلوبی خواهید گرفت.

ترکیب عمل لیپوماتیک بازو با دیگر عمل ها

اگر تصمیم دارید به همراه عمل لیپوماتیک بازو خود، برخی جراحی های زیبایی دیگر را هم انجام دهید، پزشک خود را در جریان قرار دهید. به یاد داشته باشید که زمان بر بودن انجام لیپوماتیک باعث می شود در صورتی که پزشک شما تبحر و تجربه کافی را نداشته باشد، قادر به انجام صحیح آن نباشد. هرچند با وجود دکتر کامبیز ایزدپناه، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیم و زیبایی دیگر لازم نیست نگران نتیجه عمل لیپوماتیک خود باشید. ایشان به انجام چند عمل زیبایی به همراه یکدیگر به نحوی که همه عمل ها بهترین نتیجه را داشته باشند، تسلط کافی دارند. بسیاری از بیماران ایشان، این عمل ها را با هم همراه می کنند و از نتایج خود بسیار راضی هستند.

3

لیپوماتیک بازو همزمان با ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یکی از عمل های زیبایی رایج در میان کسانی است که می خواهند لاغری را از روش جراحی به دست آورند. این عمل زمانی انجام می شود که فرد در اثر لاغری دچار افتادگی و شل شدگی پوست شود و نتواند از روش های دیگر پوست بدن خود را لیفت کند. در شرایطی که چربی زیادی از زیر پوست شکم شما خارج شود ممکن است شما هم افتادگی پوستی را تجربه کنید. در این صورت می توانید عمل خود را با ابدومینوپلاستی همراه کنید و ظاهری طبیعی و بدون نقص به بدن خود ببخشید. همچنین در صورتی که به همراه لیپوماتیک بازو، شکم و پهلوی خود را جراحی کنید و از چربی های خیلی زیادی در یک روز خلاص شوید، ممکن است برای گرفتن بهترین نتیجه لازم باشد جراحی خود را با ابدومینوپلاستی همراه کنید.

تزریق چربی همراه با لیپوماتیک بازو

شما می توانید از چربی هایی که از بازوهایتان خارج شده است، برای تزریق چربی به بقیه قسمت های بدن خود استفاده کنید. بنابراین اگر قصد دارید به باسن، دست ها، کمر، لب ها، گونه ها یا دیگر اندام های خود چربی تزریق کنید، بهترین زمان بعد از عمل لیپوماتیک است. حتماً پزشک خود را قبل از انجام عمل در جریان تصمیم خود برای استفاده از چربی های بازو در سایر نقاط بدنتان قرار دهید.

4

جمع بندی

بسیاری از افرادی که دارای اضافه وزن هستند از تجمع چربی رنج میبند. لیپوماتیک بازو یکی از راه های رهایی از این چربی های تجمع شده است. در این روش پزشک به وسیله لوله کانولا چربی های اضافی را از بین میبرد. بعد از انجام عمل لازم است افراد دستورالعمل های پزشک را به طور کامل انجام دهند.

دکتر کامبیز ایزدپناه به نشانی اینترنتی drkambizizadpanah.com فوق‌تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی برای رفاه حال شما عزیزان از روزهای شنبه تا سه شنبه در ساعات کاری 14 الی 17 پاسخگوی شما عزیزان است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع جراحی‌های زیبایی، مقالات سایت را مطالعه نموده و یا در ساعات مشخص به ما تماس بگیرید.

ارسال نظر: