کدخبر: 16345

با 5 نوع قرنیز برای ساختمان‌ های لاکچری و معمولی آشنا شوید

 

قرنیز ها نوار های باریکی هستند که در تقاطع دیوارها و در پایین‌ ترین قسمت دیوار ها نصب می‌ شود، قرنیز را می ‌توان یکی از مهم‌ ترین و کاربردی ‌ترین ابزار ها در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان‌ ها معرفی کرد که علاوه بر زیبایی بخشی به ساختمان از ضربه به دیوار ها جلوگیری کرده و به عنوان محافظ دیوار عمل می‌ کنند.

قرنیز ها از انتقال رطوبت به دیوارها جلوگیری می ‌کنند و می‌ توان از آن‌ ها برای مخفی کردن کابل‌ ها و سیم‌ های برق و تلفن استفاده کرد.

 

انواع قرنیز

قرنیز پی وی سی

قرنیز پی وی سی از جدید ترین انواع قرنیز ها هستند که از چندین لایه مختلف پلاستیک تولید می‌ شوند، قرنیز پی وی سی به دلیل جنسی که دارد کاملاً ضد آب و ضد حشره بوده و مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی دارد، نصب این قرنیز بسیار آسان و ساده بوده و مناسب اماکنی که دارای کفپوش لمینیت و پارکت هستند می باشد.

قرنیز پی وی سی در شاخه‌ هایی به طول 280 سانتی متر و در رنگ‌ ها و طرح‌ های متفاوتی تولید می شوند که می‌ توانید آن ‌ها را با بهترین کیفیت و قیمت از فروشگاه تیک هوم کالا خریداری کنید.

قرنیز ام دی اف

این نوع قرنیز از ام دی اف تولید می ‌شود که دارای روکش پی وی سی است، قرنیز ام دی اف به دلیل روکشی که دارد ضد آب است، این قرنیز برای ست کردن با کفپوش پارکت و لمینیت مناسب است، طول قرنیز ام دی اف 280 سانتی متر است که در رنگ‌ ها ،طرح ‌ها و ضخامت‌ های متنوع تولید شده و به فروش می ‌رسند.

قرنیز لاکچری

قرنیز لاکچری قرنیزی از جنس پی وی سی است که در طرح‌ های زیبا و شکیل وجود دارد، قرنیز لاکچری در شاخه ‌های 280 سانتی در طرح‌ ها و رنگ‌ های مختلفی تولید می‌ شود و کاملاً ضد آب و ضد حشره بوده و مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی دارد.

قرنیز لاکچری برای اماکن لوکس که دارای طراحی داخلی حرفه‌ ای هستند مناسب است و ظاهر دیوار ها را جذاب می کند.

قرنیز سنگی

قرنیزهای سنگی یکی دیگر از انواع قرنیز ها هستند که با مکان‌ هایی که کف شان سنگ یا سرامیک است هماهنگ می ‌شوند، قرنیز سنگی از 10 سانت تا 15 سانت ارتفاع داشته و سنگین‌ تر و گران قیمت ‌تر از سایر قرنیز های دیگر است.

ابعاد قرنیز ها

قرنیز ها در ابعاد مختلفی ازجمله 7 سانتی، 9 سانتی، 10 سانتی و 11 سانتی و تولید می شوند که در ادامه این مطلب به معرفی آن ها و کاربردهایشان بپردازیم.

قرنیز 7 سانتی

قرنیز 7 سانتی یکی از انواع قرنیزها است، طول هر شاخه قرنیز 7 سانتی پی وی سی 280 سانتی متر است، این قرنیز در طرح‌ ها و رنگ‌ های متنوعی تولید و عرضه می ‌شود، از قرنیز 7 سانتی برای مصارف اداری، تجاری و منازل مسکونی که متراژهای کوچکی دارند استفاده می‌ شود.

 

قیمت قرنیز 7 سانتی پی وی سی با توجه به ضخامت، عرض و رنگ آن متغیر است، قرنیز 7 سانتی پی وی سی با کیفیت را می ‌توانید با بهترین قیمت به طور عمده و خرده فروشی در هر تعداد شاخه که نیاز دارید از فروشگاه تیک هوم کالا خریداری کنید.

قرنیز 10 سانتی

قرنیز پی وی سی ده سانتی از پرکاربرد ترین انواع قرنیزها است، این قرنیز مصارف تجاری، اداری و مسکونی دارد و مناسب اماکن و فضاهایی که نزدیک آب هستند می‌ باشد، این قرنیز به دلیل اینکه از پی وی سی ساخته شده ضد آب است و مقاومت بالایی در برابر آب دارد، قرنیز پی وی سی 10 سانتی مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی دارد و ضد حشره نیز می ‌باشد.

قرنیز 10 سانتی پی وی سی را می ‌توانید در رنگ‌ ها و طرح‌ های متنوع با ضخامت و عرض‌ های مختلف در شاخه ‌های 280 سانتی متری تهیه و خریداری کنید.

قرنیز 9 سانتی

قرنیز 9 سانتی متری پی وی سی یکی از پر کاربرد ترین انواع قرنیزهاست که در رنگ ‌ها و طرح‌ های  مختلفی با کیفیت بالا ساخته می‌ شود، قرنیز 9 سانتی پی وی سی از ابزارهای مهمی است که در زیبا سازی فضا تأثیر بسیار مهمی دارد.

 

قرنیزهای 9 سانتی برای مصارف تجاری، اداری و ساختمان ‌های مسکونی مناسب هستند، این قرنیز ها ضد آب و ضد حشره بوده و در شاخه‌ های 280 سانتی متری در ضخامت، عرض و رنگ‌ های متنوع تولید وعرضه شده و به صورت خرده وعمده قابل خریداری هستند.

قرنیز 11 سانتی

قرنیز 11 سانتی پی وی سی از انواع قرنیزهای با کیفیت است که از آن برای مکان‌ هایی با متراژ های بزرگ استفاده می‌ شود، این قرنیز در ساختمان‌ های اداری، تجاری و مسکونی قابل استفاده بوده و بسیار کاربردی است.

قرنیز 11 سانتی قرنیزی مقاوم در برابر آب و حشرات است، این قرنیز مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی دارد و می ‌توانید آن را در رنگ ‌ها و طرح‌ های مختلف با ضخامت وعرض دلخواه در ابعاد 280 سانتی متری خریداری کنید.

فروشگاه تیک هوم کالا در خدمت شما مشتریان عزیز و گرامی بوده، قرنیز های این فروشگاه با بهترین کیفیت ونازل ترین قیمت برای خرید کلی و جزیی موجود می باشد.

 منبع مقاله : https://tikhomekala.com/

 

ارسال نظر: