کدخبر: 16419

شش فایده استفاده از پنجره دو جداره چیست؟

 

 

درحال‌حاضر به دلیل قابلیت‌های فراوان و باکیفیت بودن پنجره دو جداره از آن‌ها بسیار استفاده می‌شود. اما شش فایده استفاده از پنجره دوجداره برای تمامی افراد محرز شده‌است. تولید این پنجره تنها مختص به شرکت‌های خارجی نیست، بلکه در کشور ایران نیز کارخانه‌ها و مراکز معتبری در زمینه تولید انواع پنجره دوجداره فعالیت دارند. با توجه به این‌که بخش بسیار زیادی از دیوار توسط پنجره احاطه می‌شود. پس باید انتخاب پنجره  در بهترین حالت ممکن انجام پذیرد. چون بخش عظیمی از جلوه محیط را به خود اختصاص می‌دهد. خیلی از افراد نکات لازم را در رابطه با خرید پنجره دوجداره نادیده می‌گیرند و همین مسئله باعث می‌شود بعدها به مشکل بر بخورند. یکی از موضوعاتی که خریدار پنجره دوجداره باید در نظر بگیرد این است که آن پنجره قابلیت این را داشته باشد که از ورود صداهای مربوط به ترافیک، بوق‌های مختلف و سایر آلودگی‌های صوتی جلوگیری کند. قطعا اکثر پنجره‌های دوجداره این قابلیت را دارند اما افراد باید بهترین نوع آن را انتخاب کنند. برای این‌که بتوانید با خصوصیات انواع پنجره هافمن و وین تک آشنا شوید به شما توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

قابلیت ذخیره انرژی چیست؟

یکی از خصوصیاتی که سبب انتخاب پنجره دوجداره می‌شود. قابلیت ذخیره انرژی آن است در حقیقت این پنجره‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده اند که میزان گرمای ورودی و خروجی را در فصل‌های مختلف سال تنظیم می‌کنند تا به این منظور از استفاده بیش‌ازحد انرژی کاسته شود.

 بالا رفتن امنیت چگونه امکان پذیر است؟

 قطعا نسبت بین موضوع آگاه هستید که پنجره‌های دوجداره در مقایسه با شیشه‌های تک‌جداره بسیار محکم‌تر بوده و در برابر ضربه مقاوم هستند. که این مقاومت از شکسته شدن زودهنگام آن‌ها جلوگیری می‌کند. درنتیجه وجود این خصوصیت امنیت را برای خانه یا محل کار به وجود آورده و احتمال دستبرد زدن به مکان موردنظر کاهش می‌یابد. همچنین بر روی این پنجره‌ها یک سری قفل اعمال‌شده که امنیت آن‌ها را چندین برابر افزایش می‌دهد.

مهار کردن اشعه UV چیست؟

یکی از اشعه‌هایی که قدرت نفوذ بسیار زیادی داشته و سلامت بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اشعه یو وی یا همان اشعه فرابنفش است. پس هر وسیله‌ای که بتواند از ورود این اشعه به محیط جلوگیری کند، قطعا ارزش بسیار بالایی دارد. پنجره‌های دوجداره نیز این قابلیت را دارند که از نفوذ و انتقال این اشعه به فضای داخلی محیط ممانعت کنند. همین امر باعث شده اشخاص زیادی برای اماکن مختلف از این پنجره‌ها بهره ببرند.

عدم اشتعال چگونه امکان پذیر است؟

یکی از خصوصیاتی که در پنجره‌های دوجداره اعمال‌شده عدم آتش گرفتن آن است. یعنی دمای ذوب شیشه دو جداره سیصد و هشتاد و پنج درجه سانتی‌گراد بوده و همین امر از  آتش گرفتن آن جلوگیری می‌کند. علاوه ‌براین خصوصیت باید این مسئله را هم مطرح کرد که این پنجره در هنگام آتش‌سوزی خود به منبع آتش‌زا تبدیل نشده و همین امر مانع توسعه و انتقال حریق می‌گردد.

دوام و ماندگاری بالا چیست؟

 دوام و طول عمر بالا چون با توجه به این‌که از مواد تشکیل‌دهنده باکیفیت و کاملاً استاندارد در تولید این پنجره‌ها استفاده‌شده است. مقاوم و ماندگار بودن آن‌ها به‌طور کامل محرز است. برخی افراد با خریداری و نصب این پنجره‌ها می‌توانند مدت‌زمان طولانی از آن استفاده کنند و حتی با در نظر گرفتن شرایط شرکت می‌توانند در زمان نیاز به تعویض پنجره دوجداره بپردازند.

عدم نفوذ آلودگی صوتی به محیط یا کاهش آن چگونه است؟

همان‌طور که بررسی کردیم برترین خصوصیت شیشه دوجداره به ایجاد آسایش برای افراد تعلق می‌گیرد. اکثر افراد به‌خصوص ایرانی‌ها عادت دارند در هنگام ظهر استراحت کننند و این افراد دوست دارند، استراحت آن ها همراه با آسایش و آرامش باشد. اما گاهی اوقات ورود سروصداهای مختلف سبب سلب آسایش می‌شوند. اما مهندسینی با در نظر گرفتن این موضوع به تولید انواع پنجره دوجداره پرداختند. قیمت پنجره دو جداره به یکسری از عوامل بستگی دارد و افراد می‌توانند با در نظر گرفتن یک سری نکات بهترین پنجره دوجداره را بخرند.

جمع بندی

نکات لازم در رابطه با خصوصیات پنجره های دو جداره به سمع و نظر شما عزیزان رسید. می توانید با خرید پنجره وین تک و هافمن از تمامی قابلیت های فوق به خوبی بهره مند شوید. همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید این محصولات حتماً به سایت پروما نوین سر بزنید. چون محصولاتی که این سایت به خریداران عرضه می کند، بسیار با کیفیت بوده و دارای ضمانت پس از فروش است.

ارسال نظر: