کدخبر: 16520

زاپیامکس؛ زانوبندی که دردهای سهمگین زانو را درمان می‌کند

زانوبند زاپیامکس محصولی مجهز به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های درمانی است. این تکنولوژی‌ها که با نام اختصاری UIC شناخته می‌شوند متشکل از سه بخش اولتراسوند، اشعه مادون قرمز یا انفرارد و کلاک پالس و از تولیدات شرکت زایس ترونیک آلمان است.

هر کدام از این تکنولوژی‌ها به صورت مجزا تاثیرات درمانی متفاوتی دارند که با تحت تاثیر قرار دادن اندام‌های آسیب‌دیده زانو به تسکین درد، کاهش ‌التهاب، ترمیم و بازسازی مفصلی کمک می‌کنند. هدفی که باید در این زانوبند پُرکاربرد دنبال کرد افزایش انعطاف‌پذیری، رفع گرفتگی‌های عضلانی و در آخر بهبود عملکرد حرکتی مفصل زانو است.

کلیاتی درباره زاپیامکس zapiamax

UIC همان تکنولوژی سه بخشی درخشان و فوق پیشرفته‌ای است که در حوزه فیزیوتراپی و سونوگرافی از آن بهره می‌برند. این سه تکنولوژی Ultrasound، Infrared و Pulse clock تاثیرات بی چون و چرا و انکار نشدنی در درمان آسیب‌‌های زانو دارند.

زاپیامکس تشکیل شده از چند لایه پارچه با نوع خاصی از الیاف ضد حساسیت و ضد تعریق که تجهیزات UIC را در درون خود جا داده‌ است. نوع طراحی محصول به گونه‌ای است که در لبه‌های بیرونی آن چسب‌هایی تعبیه شده تا با هر اندازه و سایزی سازگار شود. پس باید گفت که از این محصول همه اعضای خانواده به صورت مشترک می‌توانند بهره ببرند.

زاپیامکس از طریق کابل و آداپتور کوچکی که به همراه دارد به برق خانگی وصل می‌گردد. با توجه به این که باید آن را به برق وصل کرد هنگام استفاده باید ثابت بود و امکان راه رفتن وجود ندارد.

آیا زاپیامکس یک زانوبند طبی است؟

وقتی صحبت از زانوبند به میان می‌آید ذهنیت به سمت زانوبند طبی خواهد رفت. ولی نباید زاپیامکس را با یک زانوبند طبی یکی دانست چون این زانوبند مجهز به تکنولوژی منحصر به فرد UIC است که از طریق امواج و اشعه و پالس‌های الکتریکی در درمان و توانبخشی انواع دردهای زانو نقش دارد. در صورتی که رویکرد بقیه زانوبندها حمایتی و پشتیبانی است و نقش درمانی ندارند.

تکنولوژی UIC به کار گرفته شده در زانوبند زاپیامکس

تکنولوژی UIC تحولی جدید  که در کمربند پلاتینر هم استفاده شده  در درمان دردهای زانو و کمر  است که با ویژگی‌های شاخص خود بر تسکین درد، کاهش التهاب و بازسازی بافت‌های آسیب‌دیده تمرکز دارد. پلاتینر و زاپیامکس با این تکنولوژی تشکیل شده از سه بخش است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت:

تکنولوژی التراسوند (Ultrasound) و نقش درمانی آن در زانوبند زاپیامکس

اولتراسوند با تکیه بر امواج صوتی فعل وانفعالات را در اندام آسیب‌دیده بالا می‌برد. این افزایش جریان منتهی به ایجاد گرما در عمق بافت شده و بدین صورت تسکین درد و کاهش التهاب را به دنبال خواهد داشت. امواجی که با تعداد بسیار زیاد بر زانو تابیده و بهبود عملکرد حرکتی اندام‌های زانو را تا حد زیادی تضمین خواهند کرد.

photo_2022-10-16_15-51-37

نقش تکنولوژی انفرارد یا مادون قرمز (Infrared Therapy) و نحوه اثرگذاری آن در زانوبند زاپیامکس

هنگامی که گردش خون در اندامی از زانو افزایش می‌یابد اکسیژن بیشتری به بافت مورد نظر خواهد رسید و همچنین این افزایش جریان خون همراه خود،شب مواد مغذی بیشتری را به بافت آسیب‌دیده منتقل می‌کند. این روند انتقالی اکسیژن و مواد مغذی که توسط تکنولوژی انفرارد یا مادون قرمز انجام می‌پذیرد به شکل باورنکردنی تقویت و ترمیم ناحیه آسیب‌دیده را انجام می‌دهد.  

نقش کلاک پالس (Pulse clock) بر زانو و نحوه تاثیرگذاری آن در زانوبند زاپیامکس

بهبود جریان خون به کمک پالس‌های الکتریکی، در ادامه خود به تحریک و بازسازی بافت‌های زانو منتهی خواهد شد. کاربرد این تکنولوژی اغلب در تسکین و درمان زانو درد شدید در خانه مانند درد جراحی، شکستگی استخوان کشکک زانو و دیگر دردهای این مفصل مهم تاثیرات موثری دارد.

درمان آرتروز زانو با زانوبند زاپیامکس

انتهای استخوان‌های ما با یک سطح صاف و لغزنده پوشیده شده که به عنوان غضروف (car-ti-lidge) شناخته می‌شود. این غضروف به استخوان‌ها اجازه حرکت روی هم، بدون اصطکاک می‌دهد و همچنین از مفصل در برابر استرس محافظت می‌کند.

آرتروز باعث نازک شدن غضروف مفصل زانو و زبرتر شدن سطح مفصل می‌شود، به این معنی که زانو آن‌طور که باید حرکت نمی‌کند و احساس درد و سفت شدن به وجود می‌آید. آرتروز می‌تواند هر فردی را در هر سنی مبتلا کند، اما در زنان بالای 50 سال شایع‌تر است.

زاپیامکس با توجه به مجهز بودن به تکنولوژی UIC همه اندام‌های زانو را به وسیله امواج صوتی، اشعه مادون قرمز و پالس‌های الکتریکی تحت تاثیر قرار می‌دهد. عملکرد این زانوبند مشابه فیزیوتراپی است و دردهای زانو ناشی از آرتروز را به شدت کاهش می‌دهد.

روند تاثیرگذاری آن از طریق ایجاد گرمایی منعطف در مرکز زانو است، که به بهبود جریان خون، نرمی عضلات و روانی تاندون‌ها کمک می‌کند و از این طریق، دردهای آن را به طرز قابل توجهی کاهش می‌دهد. این زانوبند نیاز فرد برای رفتن به کلینیک فیزیوتراپی را حل کرده و همه افراد به راحتی می‌توانند از آن در منزل استفاده کنند.

درمان درد زانو بعد از ورزش با زانوبند زاپیامکس

زانو درد یک شکایت رایج ورزشی است که حدود 25درصد از بزرگسالان آن را تجربه می‌کنند. فعالیت‌های بدنی مانند دویدن، پریدن، کشش، خم شدن، فشار، ضربه یا وزن بدن مستقیما با مفصل زانو ارتباط داشته و هر کدام از آن‌ها به نوبه خود باعث ایجاد درد در حین تمرین و بعد از اتمام ورزش می‌شوند.

زانو یک مفصل پیچیده است که شامل استخوان‌ها، منیسک‌ها، ماهیچه‌ها، تاندون‌ها و رباط‌هایی است که همگی از مفصل حمایت می‌کنند. اگر به هر یک از این اجزا آسیب یا استرس وارد شود، تجربه درد زانو دور از ذهن نخواهد بود.

زانوبند UIC زاپیامکس از طریق سه تکنولوژی نهفته در خود اندام‌های آسیب‌دیده را از طریق ماساژ و گرمایی بسیار ملایم تحت تاثیر قرار داده و با افزایش گردش خون، دامنه حرکتی زانو را به طرز شگفت‌انگیزی بهبود می‌بخشد.

زاپیامکس همچنین به درمان زانو درد بعد از ورزش بدنسازی که عمدتا همراه با گرفتگی عضلات و اسپاسم عضلانی است نیز کمک شایانی کرده و استفاده از آن از بروز آسیب‌های پیش‌بینی نشده در حین ورزش جلوگیری خواهد کرد.

از آنجایی که اکثر ورزشکاران بعد از تمرین یا مسابقه نیاز به خدمات فیزیوتراپی دارند، استفاده از زانوبند زاپیامکس یقینا کمک‌های قابل توجهی در تسکین دردهای زانو و آرامش عضلاتشان خواهد کرد.

درمان خانگی زانو درد با زاپیامکس مقرون به‌صرفه است؟

اولین سوالی که ذهن فرد را برای استفاده از آن درگیر خواهد کرد این است که قیمت زانوبند زاپیامکس چقدر است؟

احتمالا در نگاه اول فرد حس کند که قیمت این زانوبند بالا است ولی باید بر اساس خدماتی که ارائه می‌دهد، تکنولوژی پیشرفته‌ UIC و تاثیر مطلقی که در تسکین درد و کاهش التهاب در زمان کوتاه دارد قیمت آن را سنجید.

باید پذیرفت هزینه‌هایی که برای فیزیوتراپی و رفت و آمد در مسیر ایجاد می‌شود کم نیستند و اینکه دوره درمان فیزیوتراپی چون به یک جلسه ختم نخواهد شد، بیمار به دلیل تعدد جلسات و دوره‌های مکرر فیزیوتراپی متحمل هزینه‌های بسیار سنگین خواهد شد. در صورتی که با یک بار خریدن زاپیامکس تمام دوره‌های فیزیوتراپی را می‌توان در خانه انجام داد و از ایجاد هزینه‌های زیاد خودداری کرد.

برتری زاپیامکس بر سایر درمان‌ها مانند فیزیوتراپی، ازون‌تراپی، آب درمانی و حتی ماساژ درمانی هزینه بسیار پایین آن و دستیابی به بهترین نتیجه است. هزینه‌های هنگفتی که دیگر درمان‌ها بر دوش بیمار می‌گذارند گاهی فرد را از ادامه درمان منصرف خواهد کرد.

زاپیامکس بهترین زانوبند خانگی در تسکین درد زانو است و قیمتی معادل 000/960/1 دارد. تفاوت‌های اساسی که با دیگر زانوبند‌ها دارد این محصول را به درمانی پُرطرفدار و مقرون به‌صرفه تبدیل کرده است.

مدت زمان استفاده از زاپیامکس 45 دقیقه تا یک ساعت در روز است، که نتیجه آن بعد از چند روز آشکار خواهد شد. دوره استفاده از آن از یک تا سه هفته برآورد شده است.

photo_2022-10-16_15-51-41

زانوبند زاپیامکس را از کجا بخریم؟

یقینا بهترین گزینه، خرید آنلاین زاپیامکس به شمار می‌رود. مراجعه به سایت‌های معتبر و اقدام از طریق آن‌ها باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه خواهد شد و فرد با خیال راحت‌تری به انجام بقیه کارهای خود می‌رسد. همین مسائل باعث شده که در حال حاضر خرید اینترنتی زاپیامکس بهترین و کم‌هزینه‌ترین روش برای داشتن این زانوبند باشد.

با مراجعه به سایت‌های معتبر و مطالعه نحوه سفارش زاپیامکس از خدمات و شرایط آن‌ها آگاه شوید تا در کم‌ترین زمان ممکن این زانوبند شگفت‌انگیز را به دستتان برسانند.

سوالات متداول

    1. چرا استفاده از زاپیامکس توصیه می‌شود؟

عوامل متعددی دلیل توصیه آن هستند مانند هزینه پایین، قابل استفاده برای همه اعضای خانواده، سبک و قابل حمل، بی‌خطر بودن و تاثیرگذاری مطمئن در کمترین زمان ممکن.

    2. چقدر باید از زاپیامکس استفاده کرد تا بهترین نتیجه حاصل شود؟

زمان استفاده از آن 45 دقیقه تا یک ساعت در روز و دوره آن از یک تا سه هفته است.

    3. قیمت زاپیامکس چقدر است و چگونه آن را تهیه کنیم؟

خرید اینترنتی آن از سایت‌های معتبر بهترین گزینه برای تهیه است چون این سایت‌ها محصول را در درب منزل تحویل می‌دهند و قیمت آن 000/960/1 هزار تومان برآورد شده است.

ارسال نظر: