کدخبر: 16665

معرفی بهترین گوشی دنیا در سال 2021

 

 

هرساله برندهای تولیدکننده گوشی موبایل، محصولات مختلفی را روانه بازار می کنند. این محصولات در رده های مختلفی تولید می شوند تا بتوانند طیف وسیعی از کاربران را در بر بگیرند. تولیدکنندگان مطرح، یک یا چند گوشی رده بالا را به عنوان پرچم دار خود معرفی می کنند که اغلب موردتوجه کاربران قرار می گیرد. معرفی یک مدل گوشی به عنوان بهترین گوشی 2021 واقعا غیرممکن است؛ در عوض ما می توانیم چند نمونه از بهترین گوشی های ارائه شده در این سال را به شما معرفی کنیم  تا در صورتی که قصد خرید گوشی را دارید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

1. محصول جدید آیفون 13 پرو

سری جدید گوشی های آیفون، در کنار بهترین بودن، همواره به عنوان محبوب ترین گوشی ها نیز شناخته می شوند و آیفون 13 نیز از این قائله مستثنا نیست. تراشه A15 نسب شده بر روی این گوشی باعث شده تا از نظر سخت افزار و پردازنده کاملا بی رقیب باشد. بزرگ تر شدن لنز دوربین این گوشی نسبت به نسخه های قبلی، تجربه عکاسی بسیار شیرین و دلپذیری را برای شما به ارمغان می آورد.

2. غول کره ای سامسونگ گلکسی S21 اولترا

این پرچم دار جدید سامسونگ بلافاصله بعد از ورود به بازار فروش، بسیار خوش درخشیده و توانست رضایت کاربران را به صورت کامل کسب کند. از آنجایی که سری نوت سامسونگ به اتمام رسیده، این شرکت تولیدکننده تمرکز خود را بر روی این سری از گوشی های خود گذاشته و توانسته محصولی فوق العاده تولید کند. اگر تمام جوانب این گوشی را به صورت کامل موردبررسی قرار دهیم، می توانیم اقرار کنیم که یک پکیج کامل و همه چیزتمام است.

3. شیائومی 12 پرو

محصول جدید شیائومی نیز در بین بهترین گوشی های سال 2021، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. این گوشی از نظر صفحه نمایش و پردازنده، می تواند رقابت بسیار خوبی با محصول جدید سامسونگ داشته باشد؛ اما از منظر دوربین توانایی رقابت را ندارد. قیمت گوشی شیائومی 12 پرو، بسته به امکانات و قابلیت هایی که ارائه می دهد، کاملا به صرفه و منصفانه است.

4. سامسونگ Z فلیپ 3 و Z فولد 3

گوشی های تاشوی سامسونگ همواره مرکز توجه بوده اند و استقبال پرشور و گرمی نیز از آن ها شده است. در سال 2021 نیز محصولات تاشوی جدید این برند، توانستند گردوخاک زیادی در بازار فروش برپا کنند. گوشی زد فولد 3 که قابلیت پشتیبانی از قلم نیز دارد، توانسته ایده های جدید سامسونگ را به خوبی به نمایش بگذارد. در زد فلیپ 3، به جای بهره وری بیشترین تمرکز بر روی تولید یک گوشی جمع و جور با کارایی کامل قرار گرفته است. از همین رو می توان این محصول را بالغ ترین و کامل ترین گوشی تاشوی جهان معرفی کرد.

5. اوپو فایند N

شرکت اوپو نیز در سال گذشته اولین گوشی هوشمند تاشوی خود را روانه بازار کرد که از سطح کیفی بالایی برخوردار بود. وجود تراشه اسپندراگون 888 و دوربین اصلی 50 مگا پیکسلی با لرزش گیر اپتیکال، باعث شده اند تا این گوشی تبدیل به یک محصول کارآمد و پرچم دار شود.

6. هواوی Mate X2

هواوی نیز مانند سایر برندهای تولیدکننده، تلاش خود را برای ارائه بهترین گوشی جهان کرد و در این راستا گوشی Mate X2 را به بازار ارائه کرد. طراحی هوشمندانه این گوشی باعث شده که در عین وزن زیادی که دارد، بسیار خوش دست باشد. مطابق تست های انجام شده بر روی هواوی Mate X2 می توان نتیجه گرفت که از نظر عملکرد، فاصله چندانی با سایر گوشی های معرفی شده در این فهرست ندارد. تنها نکته قابل تأمل، قیمت گوشی Mate X2 است که می توان آن را نجومی دانست.

7. ایسوس ROG فون 5 آلتیمیت

این گوشی گیمینگ ایسوس نیز می تواند جایگاه مخصوص به خود را در فهرست بهترین گوشی های 2021 داشته باشد. این محصول با حافظه داخلی 512 گیگابایتی و 18 گیگابایت حافظه رم، یک گوشی فوق العاده محسوب می شود. تراشه پرچم دار اسپندراگون 888 موجود بر روی این گوشی باعث می شود از نظر سخت افزار و پردازش، هیچ گونه مشکلی در آن وجود نداشته باشد. شرکت ایسوس برای این گوشی پرچم دار خود، لوازم جانبی گیمینگ متعددی را معرفی کرده که باعث هیجان کاربران و طرفداران شده است.

جمع بندی

همان طور که گفتیم در هر سال، تعداد بسیار زیادی گوشی جدید به بازار ارائه می شود که هرکدام از یک منظر فوق العاده به حساب می آیند. شما می توانید بهترین گوشی را برحسب نیازها و همچنین اولویت بندی مخصوص خودتان  را در گوشی شاپ انتخاب کنید. در فهرست بالا به معرفی چند نمونه از بهترین گوشی های ارائه شده در سال گذشته پرداختیم تا بتوانید انتخاب بهتر و هوشمندانه تری از میان آن ها داشته باشید. هرکدام از گوشی های معرفی شده در قسمت های قبلی درواقع پرچم دار برند تولیدکننده خود هستند که با ورودشان به بازار، توانسته اند سر و صدای بسیار زیادی ایجاد کنند.

 

 

ارسال نظر: