کدخبر: 16867

جدیدترین دستگاه‌های نسپرسو

 

 

شرکت سوئیسی نسپرسو به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ دستگاه‌های قهوه ساز در جهان است. این شرکت با توجه به نیازهای مشتریان خود اقدام به تولید و عرضه محصولات جدیدی می‌کند. شما برای خرید دستگاه قهوه ساز نسپرسو باید به نیازهای خود توجه کنید و بر اساس آن‌ها یکی را به میل خود خریداری کنید.

قیمت دستگاه‌های قهوه ساز نسپرسو با توجه به قابلیت‌های آن‌ها متفاوت است که شما با مراجعه به فروشندگان آن می‌توانید جدیدترین دستگاه‌های نسپرسو را تهیه کنید. در ادامه به چند مورد از جدیدترین دستگاه نسپرسو اشاره می‌کنیم که شما با توجه به نوع مصرف و بودجه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

دستگاه اسپرسو ساز نسپرسو اسنزا کروپس Essenza Mini Krups

یکی از جدیدترین دستگاه‌های نسپرسو دستگاه اسنزا کروپس Essenza Mini Krups است که از جایگاه ویژه‌ای در میان علاقه‌مندان به خرید دستگاه قهوه ساز برخوردار است. این دستگاه توان مصرفی 1255 وات دارد و ظرفیت مخزن آن 0.7 لیتر است. دستگاه نسپرسو اسنزا کروپس Essenza Mini Krups دارای فشار بخار آب 19 بار است و استفاده از آن بسیار راحت‌تر و آسان می‌باشد.

 در هر مصرف می‌توانید 6 عدد کپسول را در آن قرار دهید و قهوه‌ای خوش عطر و طعم دریافت کنید. بعد از آن که قهوه شما آماده شد برای جلوگیری از اتلاف انرژی دستگاه بعد از 9 دقیقه به صورت خودکار خاموش خواهد شد. ابعاد دستگاه قهوه ساز نسپرسو اسنزا کروپس Essenza Mini Krups حدود 84×200×330 میلی‌متر است که برای نگه‌داری از آن نیاز به فضای بزرگ ندارید.

دستگاه قهوه ساز نسپرسو مدل Inissia

دستگاه قهوه ساز نسپرسو به عنوان یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های بازار شناخته می‌شود و از قیمت مطلوب‌تری نسبت به کیفیت آن‌ها برخوردار است. این دستگاه قابلیت تهیه قهوه Lungo با فشار بخار آب زیاد را دارد. کیفیت بدنه دستگاه مدل Inissia بسیار عالی است. به همین دلیل شما نگران عمر مفید آن نباشید. توان مصرفی دستگاه نسپرسو مدل Inissia تقریبا 1260 وات است و مخزن آب آن نیز 700 میلی‌لیتر می‌باشد. فشار بخار آب دستگاه مدل Inissia به اندازه 19 بار است و قادر است قهوه فوری شما را با فشار بالایی وارد مخزن آب کند. در هر مصرف می‌توان 9 عدد کپسول را به دستگاه اضافه کرد و بعد از آن نیاز دارید مخزن کپسول دستگاه را عوض کنید.

 با هر باز روشن کردن دستگاه حدود 25 ثانیه زمان می‌برد تا دستگاه گرم و آماده به کار شود. در بازارهای فروش دستگاه‌ نسپرسو ایران رنگ‌های مختلفی از مدل Inissia وجود دارند که شما می‌توانید یکی از آن‌ها را با توجه به علاقه خود خریداری کنید.

دستگاه اسپرسو ساز نسپرسو مدل لاتیسیما وان

دستگاه لاتیسیما وان به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های قهوه ساز جهان است که به تازگی توسط شرکت نسپرسو وارد بازار شده است. این دستگاه قابلیت سیستم شست و شوی خودکار دارد و نوشیدنی‌های زیادی مانند اسپرسو، لانگ، لاته، کاپوچینو، ترکیبی با شیر و غیره را می‌توان درست کرد. قیمت دستگاه نسپرسو لاتیسیما وان به صرفه‌تر است.

لذا شما می‌توانید آن را با خیال راحت خریداری کنید. توان مصرفی دستگاه لاتیسیما وان حدود 1400 وات است و ظرفیت مخزن آن نیز 600 میلی‌لیتر می‌باشد. وزن دستگاه لاتیسیما وان حدود 4.2 کیلوگرم است و به راحتی می‌توان آن را جابجا کرد. ابعاد دستگاه اسپرسو ساز لاتیسیما وان به اندازه 380×190×360 میلی‌متر است و فضای کمتری را اشغال می‌کند.

دستگاه اسپرسو ساز نسپرسو مدل Lattissima Touch New EN560

یکی از جدیدترین دستگاه‌های نسپرسو مدل Lattissima Touch New EN560 است که فشار بخار آب آن 19 بار می‌باشد. ظرفیت مخزن آن نیز 900 میلی‌لیتر است و می‌تواند در کمترین زمان (25 ثانیه) آماده به کار شود. این دستگاه سینی چکه گیر، تنظیم میزان غلظت قهوه، قابلیت خاموش شدن خودکار بعد از 9 دقیقه بلااستفاده و غیره را دارد.

لذا می‌تواند نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. توان مصرفی دستگاه قهوه ساز مدل Lattissima Touch New EN560 حدود 1400 وات است و به همراه آن 16 عدد کپسول به مشتریان عرضه می‌شود. به همین دلیل گزینه خوبی برای تهیه انواع قهوه فوری و نوشیدنی‌های مختلف گرم و سرد است.

دستگاه نسپرسو ساز مدل Essenza Mini Magimix

 یکی از جدیدترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌های نسپرسو در حال حاضر مدل Essenza Mini Magimix است که ظرفیت مخزن آب آن 0.6 و 0.7 لیتر می‌باشد. این دستگاه بعد از آن که به مدت 3 دقیقه بلااستفاده ماند برای جلوگیری از اتلاف انرژی خاموش می‌شود. شما با خرید دستگاه قهوه ساز مدل Essenza Mini Magimix می‌توانید نوشیدنی‌های مختلفی مانند اسپرسو، لانگو و غیره را تهیه کنید.

 توان مصرفی مدل Essenza Mini Magimix حدود 1310 وات است و در ابعاد 110×200×320 میلی‌متر در بازار عرضه می‌شود. وزن دستگاه قهوه ساز مدل Essenza Mini Magimix حدود 2.3 کیلوگرم است و به راحتی جابجا می‌شود. فروشندگان دستگاه مدل Essenza Mini Magimix به هنگام فروش آن 16 عدد کپسول را به خریداران عرضه می‌کنند تا به کیفیت و قدرت دستگاه خریداری شده خود پی ببرند.

دستگاه نسپرسو ساز مدل Magimix Citiz

دستگاه قهوه ساز مدل Magimix Citiz به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین دستگاه‌هایی است که بعد از 25 ثانیه از روشن شدن آن داغ می‌شود و از این نظر آماده به کار است. این محصول طراحی ساده و شیکی دارد و در هر دفعه فعالیت با فشار 19 بار قهوه فوری شما را وارد مخزن آب می‌کند. توان مصرفی دستگاه 1260 وات است و از مخزن یک لیتری برای تولید قهوه استفاده می‌کند.

مدل Magimix Citiz قادر است به صورت خودکار بعد از 9 دقیقه بلااستفاده خاموش شود. خوب است بدانید که بعد از هر 10 بار استفاده مخزن دستگاه را باید تخلیه کنید و آن را شستشو دهید. خریداران دستگاه‌های نسپرسو به هنگام خرید دستگاه 14 عدد کپسول را دریافت خواهند کرد. لذا به هنگام سفارش دستگاه‌های نسپرسو به آن توجه کنند.

دستگاه اسپرسو ساز مدل Pixie Magimix

این دستگاه در رنگ‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شود و قیمت مطلوب‌تری نسبت به قابلیت‌های خود دارد. وزن دستگاه اسپرسو ساز مدل Pixie Magimix حدود 2.8 کیلوگرم است و گنجایش مخزن آن نیز 0.7 لیتر است. فشار بخار آب دستگاه اسپرسو ساز مدل Pixie Magimix حدود 19 بار اندازه‌گیری شده است و توان مصرفی آن 1260 وات است.

 لذا این دستگاه نیاز به برق قوی ندارد و شما می‌توانید به راحتی آن را در تمام مکان‌ها استفاده کنید. دستگاه اسپرسو ساز مدل Pixie Magimix مجهز به حالت آماده به کار 25 ثانیه‌ای، سیستم قطع کن خودکار، قابلیت استفاده برای انواع لیوان‌های کوچک و بزرگ و غیره را دارد و در ابعاد 326 × 111 × 235 میلی‌متری در بازار عرضه می‌شود.

 

 

ارسال نظر: