کدخبر: 17092

چرا خرید ویو اینستاگرام؟

 

شاید بارها برای کاربران اینستاگرامی سوالاتی درمورد ویو اینستاگرام پیش آمده باشد. اینکه چرا ویو و یا همان بازدید اینستاگرام مهم است؟ چه فاکتورهایی در افزایش ویو اینستاگرام مهم است؟ آیا میشود مانند خرید فالوور اینستاگرام اقدام به خرید ویو اینستاگرام نیز کرد؟ از چه طریقی میتوانیم ویو اینستاگرام بخریم؟ پاسخ به این سوالات نیز مهم و راهگشا است. برای رسیدن به پاسخ این پرسشها با ما همراه باشید.

ویو اینستاگرام از جمله معیارهای مهم و موثر برای افزایش آمار لایک، افزایش فالوور برای یک پیج است. همچنین به نوعی اعتبار هم برای پیج محسوب میشود. به همین علت بسیاری از صاحبان پیج ها برای رونق دادن به فعالیتهای خود ویو اینستاگرام را یک امر مهم و ضروری میدانند. این اهمیت مخصوصا در عرصه تبلیغات اینستاگرامی بسیار مهم است. زیرا صاحب برندی و یا خدماتی که درخواست تبلیغ محصول، برند، خدمات و یا شغل خود را دارد به دنبال روشی برای افزایش دیده شدن است و طبیعتاً تبلیغ مد نظر خود را به پیجی میسپارد که درصد ویوی استوری، پست،لایو و... بالایی داشته باشد به تبع، دیده شدن زیاد به افزایش مشتری و در آمد بالا منجر خواهد شد.

پس برای افزایش ویو و دیده شدن باید گزینه های مختلف را امتحان کنیم که باید بگوییم برای افزایش بازدید و ویو اینستاگرام ( Instagram Views ) راه های فراوانی پیش روی شما است؛که برای نتیجه بخش بودن اغلب این راهها باید زمان و تلاش زیادی را صرف کنیم و همچنین این موضوع مستلزم داشتن برنامه ریزی منظمی است که البته به تدریج نتیجه خواهد داد و باید مدت زمان طولانی را طی کنیم. ما یک راه اطمینان بخش که نیاز به صرف زمان و انرژی زیادی ندارد را به شما معرفی خواهیم کرد. بله خرید ویو اینستاگرام همان راه و مسیر آسانی که نتیجه بخش نیز است پیشنهاد ویژه ما به شماست. خرید ویو اینستاگرام به افزایش بازدید محتوا و پستهای پیج شما کمک فراوانی خواهد کرد که البته بیشتر پیجهای موفق نیز در ابتدای مسیر اقدام به خرید ویو اینستاگرام میکنند. خرید ویو اینستاگرام یک استراتژی پربازده است که نتیجه گرفتن زود از آن، این استراتژی را در بین همه روشهایی افزایش بازدهی اینستاگرام، محبوب و پر طرفدار کرده است. زیرا همانطور که گفته شد یک روش مقرون به صرفه بوده و گزینههای زیادی برای انتخاب دارد.مثلا شما میتوانید ویو پست، استوری،لایو و ... را خریداری کرده و بتوانید آمار بازدید پیجتان را بالاتر ببرید. البته خرید ویو پست هم گزینه هایی از جمله عکس، ویدیو و آی جی تی وی دارد. در ادامه به توضیح موارد خواهیم پرداخت.

خرید ویو پست ویدیویی

ما در بارگذاری پستهای ویدئویی با واکنشهای مختلفی از قبیل لایک و کامنت مواجه خواهیم شد. اما پستهای ویدئویی علاوه بر این موارد ویژگی ویو یا بازدید را نیز دارند که نمایانگر این است که آن پست در معرض دید چه تعداد کاربر قرار گرفته است. طبیعتاً راههای زیادی هم برای افزایش ویو اینستاگرام وجود دارد اما خرید ویو اینستاگرام یک روش سریع و نتیجه بخش است و کاربرانی که نیاز به دیده شدن محتوای پیجشان دارند در وهله اول بهتر است اقدام به خرید ویو اینستاگرام کنند

 

ویو IGTV اینستاگرام

 IGTV پست‌های اینستاگرامی با قابلیت K4 هستند که در قالب یک پست ویدئوی به نمایش گذاشته می شوند. ویوی بالای این نوع پست‌ها نیز اهمیت بالایی دارد که برای بالا رفتن بازدیدها در این مورد نیز بهترین گزینه خرید ویو اینستاگرام است. شما نیز اگر صاحب پیجی هستید که ویو پست ها و ویدیوها اهمیت بالایی دارد می‌توانید از طریق خرید ویو اینستاگرام به تعداد بازدید بالایی دست یابید.

 

ویو REELS اینستاگرام یک شگفتی جدید

پست ریلز یکی از قابلیت‌های جدید اینستاگرام است که کاربران می‌توانند ویدئوهای خود را در قالبی شبیه استوری (البته با قابلیت‌های کمی بیشتر از استوری) در اینستاگرام به نمایش بگذارند‌. البته ریلزها هم در قالب پست و هم در قالب استوری قابل انتشار است. خرید ویو ریلز هم از خدماتی است که می‌ تواند برای هرچه بیشتر دیده شدن آن‌ها کمک فراوانی کند و بازدید پست شما را به آمار دلخواهتان نزدیکتر کند.

ویو استوری

استوری یکی از بهترین و محبوبترین قابلیت‌های اینستاگرام است.که هم در قالب عکس و هم فیلم و ویدئوی کوتاه به مدت ۲۴ساعت قابلیت انتشار دارد. از این قابلیت برای موارد مختلفی استفاده می‌کنند، از جمله تبلیغات، معرفی خدمات و یا محصولات، سرگرمی، مسائل روزمره، فروش و ... ویو استوری در عملکرد و همچنین رتبه پیج شما تاثیر فراوانی دارد. به طوری که استوری‌ها همواره بستر و فضایی برای انتشار جذابترین مطالب هستند. به همین دلیل برای پیج‌هایی که تبلیغاتی هستند و یا به هر دلیل آمار بالای ویو استوری اهمیت دارد، خرید ویو استوری یک روش بسیار نتیجه بخش است.

خرید ویو لایو اینستاگرام

لایو یا پخش زنده نیز مانند سایر قابلیت‌های اینستاگرام است. شما در لایو می‌توانید با فالوورهایتان و حتی سایر کاربران ارتباط برقرار کنید. به همین علت گاه صاحبان کسب و کار ، مدیران شرکت‌ها و فروشگاه ها جهت تبلیغات و یا توجیه مشتریان هر از چندگاهی در پیج خود لایو برگزار می‌کنند. همچنین افرادی که در عرصه تبلیغات و بازاریابی فعالیت میکنن  برای ارتقاء پیج خود نیاز دارند که به آمار بالایی از بازدید لایو دست یابند تا به نوعی اعتبار پیجشان بالا برود.

از آنجایی که لایو برای افراد معروف و بلاگرها نیز مهم است پس داشتن آمار ویو نیز برای آن‌ها بسیار مهم است. افراد زیادی از طریق خرید ویو لایو موفق به افزایش تعداد بینندگان لایوشان می‌شوند.شما نیز اگر به هر دلیلی می‌خواهید آمار ویو لایوتان بالا باشد می‌توانید با خرید لایو اینستاگرام، گام مهمی در رسیدن به هدفتان بردارید.

 

با خرید ویو اینستاگرام بهتر و بیشتر دیده شوید

در عصر حاضر فعالیت در دنیای مجازی بیشترین نوع فعالیت برای بسیاری از افراد است. بخصوص افرادی که کسب و کار اینترنتی داشته و می‌خواهند کسب و کارهای نوین را تجربه کنند. اینستاگرام نیز به عنوان یکی از ابزارهای قوی و شناخته شده در این زمینه، توانسته است بسیاری از توجهات را به خود جلب کند. این اپلیکیشن قدرتمند و محبوب توانسته است بسیاری از افراد را در سرتاسر جهان به سمت خود کشانده و به رونق کسب و کار آنلاین و اینترنتی نیز کمک شایان توجهی کند.

با بالا رفتن فعالیت ها در این فضا، رقابت نیز بیشتر شده مو هرکدام از کاربرانی که با هدف رونق کسب و کار در اینستاگرام فعالیت می‌کنند در صدد جذب فالوور و در نهایت مشتری بیشتر هستند. در چنین فضای رقابتی داشتن لایک، کامنت، فالوور و ویوی بیشتر به موفقیت یک پیج کمک فراوانی خواهد کرد و استفاده از خدماتی نظیر خرید فالوور، خرید لایک و کامنت و خرید فالوور افراد را در رسیدن به موفقیت کمک خواهد کرد.

خرید ویو اینستاگرام یک راه آسان و نتیجه بخش برای افزایش بازدید از محتواهای یک پیج است و طبیعتاً اعتبار پیج نیز بالاتر خواهد رفت و این موضوع به افزایش تعداد فالوورها نیز کمک فراوانی خواهد کرد.

 

 

مزایای خرید ویو اینستاگرام

شاید تاکنون شنیده باشید که تاثیر گذاری پست ویدیویی بیشتر از عکس است زیرا بیشتر از عکس مورد توجه است، شاید به این دلیل است که جلوه‌های بصری بیشتری در یک ویدئو نمایان است. به همین دلیل دیده شدن آن‌ها برای صاحب پیج مهم است. پس می توان با خرید ویو آمار بازدیدها را بالاتر برده و حتی این مسئله بر روی ورود پست به محیط اکسپلور و دیده شدن توسط کاربران بسیار زیاد تاثیر گذاری فراوانی دارد. این مزیت بسیار مورد اهمیتی برای یک پست است که خرید ویو اینستاگرام به ارمغان می‌آورد. زیرا ورود به محیط اکسپلور و بیشتر دیده شدن نیز در موفقیت های پیج در زمینه کسب و کار به وجود خواهد آورد. همچنین طبق الگوریتم های اینستاگرام رتبه پیج نیز بالا خواهد رفت.

بنابراین با خرید ویو اینستاگرام می توانید به بالارفتن ویو محتوای پیجتان کمک فراوانی خواهید کرد و این دیدنن شدن موجب پیشی گرفتن از رقبا  و رسیدن به اهداف بیشتر خواهد شد؛ طبیعی است که این موضوع به افزایش لایک، فالوور، کامنت و ... نیز خواهد شد. زیرا پست های جذاب شما موجب دیده شدن و شیر (Share ) شدن بیشتر در بین کاربران خواهد شد. خرید ویو اینستاگرام در این زمینه کمک رسان خواهد بود.

 

بهتر است چه کسانی اقدام به خرید ویو اینستاگرام کنند؟

بسیاری از افراد می‌پرسند که چه کسانی باید اقدام به خرید ویو اینستاگرام کنند؟ باید بگوییم که برای این کار محدودیتی وجود ندارد و همه افراد می‌توانند اقدام به خرید ویو اینستاگرام کنند اما اصولا ، بلاگرها و اینفلوئنسرها، پیج‌های کاری، پیج‌های تبلیغاتی، سلبریتی‌ها و افراد معروف و .... از خرید ویو استفاده می کنند. به طور کلی افرادی که نیاز به بیشتر دیده شدن دارند، افرادی که می‌خواهد پست آنها وارد فضای اکسپلور شود، افرادی که نیاز دارند با افزایش بازدید محتوای پیجشان اعتبار کسب کنند، کسانی که می خواهند یک پست در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیرد، افرادی که می‌خواهند آمار و رتبه پیج خود را ارتقاء دهند، افرادی که فعالیتشان در راستای تبلیغات و بازاریابی است و .... از خرید ویو اینستاگرام بهره می برند.

 

 

 

از کدام سایت ویو اینستاگرام بخریم؟

سایت های زیادی خدمات خرید ویو اینستاگرام را انجام می‌دهند. اما این خرید نیز باید مانند لایک و فالوور و سایر خدمات باید از یک راه مطمئن و معتبر دریافت شود. زیرا اعتبار یک پیج در گرو معتبر و با کیفیت بودن این خذمات است. سایت معتبر و پرطرفدار مای ممبر با حضور کارشناسان متخصص و حرفه‌ای در زمینه ارائه خدمات برای شبکه های اجتماعی در فروش وی اینستاگرام نیز توانسته است به خوبی و موفقیت عمل کرده و موجب رضایت کاربران شود. شما نیز می توانید با مراجعه به مای ممبر از خدمات عالی و معتبر آن بهره‌مند شوید.

 

ارسال نظر: