کدخبر: 17358

بهترین درب شیشه ای در ایران

 

 

امروزه درب های شیشه ای به دلیل زیبایی و کارایی بالایی که دارند، جای درب های آهنی و چوبی را گرفته اند. هر چند مقاومت درب آهنی نسبت به درب شیشه ای بیشتر است، اما درب شیشه ای سبک تر بوده و راحت تر نصب می شود. درب شیشه ای در انواع ریلی، لولایی، توکار، اتوماتیک، کشویی و غیره موجود است که در اینجا به معرفی درب شیشه ای لولایی می پردازیم. درب شیشه ای لولایی جلوه بصری زیبایی را به محیط می بخشد و از قابلیت عایق صدا برخوردار است. شما می توانید در مدت کوتاهی پس از سفارش، درب شیشه ای خود را تحویل بگیرید چون پروسه تولید و نصب آن سریع و آسان می باشد.

جهت افزایش مقاومت و دوام و افزایش طول عمر درب شیشه ای لولایی؛ باید از مواد باکیفیت برای نصب آن استفاده شود. همچنین کیفیت و برند تولید کننده شیشه و یراق آلات آن در دوام شیشه تاثیر مستقیم دارد و برای نگهداری و نصب درب شیشه ای لولایی باید از یک سری واشرهای بخصوص استفاده کرد. بنابراین پیشنهاد می کنیم که کار را به کاردان بسپارید و به سراغ افراد متخصص بروید. درب شیشه ای لولایی از تنوع بالایی برخوردار بوده و می توان آن را در طرح و رنگ های مختلفی در بازار پیدا کرد. درب شیشه ای لولایی در دو حالت تک درب یا دو درب موجود بوده و برای نصب آن باید از استانداردهای جهانی پیروی کرد.

از درب شیشه ای لولایی می توان در محیط های عمومی مثل ورودی بانک ها، رستوران، کافه، مغازه، آرایشگاه و غیره استفاده کرد. از طرفی این نوع درب قابل استفاده در فضای ساختمان مسکونی و فضای داخلی ساختمان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه خرید درب شیشه ای لولایی و قیمت آن با کارشناسان مجرب ایران لاکوبل تماس بگیرید.

شیشه رنگی با بهترین کیفیت

اگر به فکر یک دکوراسیون منحصر به فرد برای فضای ساختمان خود هستید، حتما به این سوال برخورد کرده اید که شیشه رنگی چیست؟

شیشه رنگی یکی از زیبا ترین و با شکوه ترین شیشه هاییست که در صنعت شیشه سازی تولید شده و می توان از آن در ساخت بطری شیشه ای تا در و پنجره شیشه ای استفاده کرد.استفاده از شیشه رنگی در معماری ایرانی به گذشته های بسیار دور برمی گردد. این نوع شیشه در رنگ های خاص و روشن یا مات تولید شده و می توان از آن در ساخت در، پنجره، شیشه بین کابینتی و غیره استفاده کرد. برای تولید شیشه رنگی، با افزودن اکسیدهای فلزی یا پودرهای فلزی به شیشه مذاب، شیشه رنگی طی فرایند تولید، ساخته می شود.

شیشه رنگی در تهران | شیشه نقشینه در تهران | شیشه ویترای در تهران | پنجره  بالینکو

به عنوان مثال شیشه رنگی به رنگ آبی کبالت در اثر افزودن رنگ آبی کبالت حین تولید به رنگ تولید شده است. برای تولید شیشه سبز متمایل به آبی، از اکسیدهای مس استفاده شده و این نوع شیشه رنگی تولید می شود. قیمت شیشه رنگی به مواردی از قبیل ضخامت شیشه، نوع و برند تولید کننده شیشه رنگی، کیفیت شیشه، ابعاد و اندازه آن، ابعاد سطح مورد نظر، ضخامت شیشه رنگی که می تواند بین 6 میل، 8 میل، 10 میل تا 20 میل باشد، بستگی دارد.شیشه رنگی دارای انواع مات، هوشمند، کلاسیک و دکوراتیو است که شما می توانید بنا بر سلیقه و هدفی که دارید یکی از آنها را سفارش دهید.شیشه رنگی هوشمند یکی از جذاب ترین انواع شیشه هاست که با تغییر میزان نور خورشید، تغییر رنگ داده و به صورت پُر نور یا کم نور درمی آید.

اگر در زمینه خرید و نصب شیشه رنگی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت سوالی دارید؛ با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.

کیفیت و دوام اتصالات نرده شیشه ای

کیفیت و دوام یراق آلات و اتصالات نرده شیشه ای تاثیر مستقیمی در مقاومت و دوام نرده شیشه ای دارد؛ بنابراین باید در انتخاب نوع اتصالات دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید. نوع اتصالات نرده شیشه ای به شیوه نصب نرده شیشه ای بستگی دارد و بر همین اساس به انواع مختلفی تقسیم می شود. به عنوان مثال، اتصالات فیکس پوینت بهترین گزینه برای اتصال نرده شیشه ای به دیوار است.اتصالات نرده شیشه ای ریلی شامل: هندریل آلومینیومی، شیشه 8 میل سکوریت به همراه لمینت، کاور استیل، پروفیل نگهدارنده شیشه، ناودانی، پیج، نبشی و قوطی می باشد. اتصالات نرده شیشه ای فیکس پوینت شامل: هندریل آلومینیوم، شیشه 8 میل سکوریت به همراه لمینت، ناودانی، پلیت، قطعه نگهدارنده استیل 3 در 4 می باشد. اتصالات نرده شیشه ای روکار یا اکسپوز شامل: هندریل آلومینیوم، شیشه سکوریت لمینت، پروفیل نگهدارنده شیشه، کاور پروفیل، ناودانی، نبشی و قوطی می باشد. اتصالات نرده شیشه ای توکار یا دفنی شامل: هندریل آلومینیوم، شیشه سکوریت لمینت، پروفیل نگهدارنده شیشه، کاور پروفیل و ناودانی می باشد.

قطعات و یراق شیشه - سپکوتولیدکننده نرده شیشه ای،نرده استیل و آلومینیوم

اتصالات نرده شیشه ای اسپیکات شامل: هندریل آلومینیوم، دو لایه شیشه سکوریت و طلق لمینت مابین، پایه نگهدارنده شیشه استیل یا آلومینیوم و پیچ اتصال کف می باشد. برای نصب یک نرده شیشه ای با کیفیت و با دوام باید به سراغ بهترین و باکیفیت ترین یراق آلات بروید. در واقع برند تولید کننده اتصالات نرده شیشه ای تاثیر مستقیمی در دوام آنها دارد؛ بنابراین بایستی برای خرید بهترین اتصالات و یراق آلات نرده شیشه ای، به سراغ فروشندگان معتبر بروید تا از اصالت و کیفیت محصولات خریداری شده اطمینان داشته باشید. اگر در زمینه خرید انواع اتصالات نرده شیشه ای با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت سوالی دارید؛ می توانید با کارشناسان ما مشورت کرده و بهترین محصولات را خریداری کنید. سپاس از همراهی شما.

 

برچسب ها : درب شیشه ای,شیشه رنگی,ایران لاکوبل,یراق آلات نرده شیشه ای

 

ارسال نظر: