کدخبر: 17391

عملکرد اصلی اورینگ در صنعت چیست ؟

 

 

اورینگ ، یک واشر مکانیکی به شکل یک حلقه است که در داخل شیارها قرار می گیرد و برای فشرده سازی بین دو قسمت طراحی شده است. سپس این کار برای ایجاد یک مهر و موم کار می کند و آنها را به یکی از رایج ترین مهر و موم هایی تبدیل می کند که در طراحی ماشین دیده می شود. جهت خرید اورینگ ، می توانید به وب سایت sealgostar.com مراجعه کرده و پس از مشاهده انواع محصولات ، در مورد قیمت پکینگ و اورینگ اطلاع یابید. هدف اصلی O-rings ، جلوگیری از خروج مایع یا هوا است زیرا به عنوان یک دستگاه آب بندی عمل می کند. هنگامی که حلقه بین دو سطح فشرده می شود ، فضای خالی را می گیرد و سپس از انتشار مایع یا هوا جلوگیری می کند. آنها همچنین شکل خود را حفظ می کنند ، بنابراین پس از رها شدن به طور طبیعی به شکل قبلی خود باز می گردند. این حافظه ای است که به حلقه های O اجازه می دهد تا تحت فشار کم یا بدون فشار ، آب بندی شوند.

 

اورینگ ها در چه کاربرد هایی استفاده می شوند ؟

هنگامی که فشار وارد می شود ، حلقه O به دیواره شیار فشرده می شود و این باعث انبساط در جهت مخالف می شود. اورینگ ها ، بسته به کاربرد مورد نیاز از طیف وسیعی از مواد ساخته می شوند. برخی از اورینگ ها با مواد شیمیایی یا گرما در تماس هستند و بنابراین برای مقابله با این امر به مواد مختلفی نیاز دارند. برای نام بردن از چند مورد ، حلقه های O می توانند از موارد زیر ساخته شوند ؛ پلی اورتان ، فلوروکربن ، نئوپرن ، سیلیکون نیتریل. اورینگ ها بسیار متنوع هستند به این معنی که می توان از آنها در مجموعه ای از برنامه ها استفاده کرد. ساخت این قطعات ارزان بوده و نصب آنها ساده است و جایگزینی آن ارزان می باشد. هنگامی که آنها به درستی نگهداری شوند ، بسیار بادوام نیز هستند. بنابراین می‌ توان از آنها در کاربرد هایی استفاده کرد که سیلندرهای هیدرولیک به سرعت حرکت کرده و به آب‌ بند ها فشار وارد می‌ کنند ؛ اما O-ring توانایی تحمل این فشار را دارد.

چه چیزی اورینگ را از سایر انواع مهر و موم متمایز می کند ؟

اورینگ ها همچنین می توانند در طیف وسیعی از برنامه های کاربردی دیگر استفاده شوند که می تواند از صنعت خودرو و هوافضا گرفته تا رایانه های داخلی متفاوت باشند. اورینگ ها ، توانایی مقاومت در برابر سایش و پارگی را دارند ؛ در حالی که نیازی به ابزار نصب تخصصی ندارند. تعمیر و نگهداری ساده است و آنها نیز مقرون به صرفه هستند. آنها در برابر گرما و مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند و در طیف وسیعی از کاربردها مناسب می باشند. حلقه های O برای چه مواردی استفاده می شود ؟ چه چیزی اورینگ را از سایر انواع مهر و موم متمایز می کند ؟ حلقه O یک مهر و موم برای محافظت از تجهیزات و اطمینان از عملکرد مناسب و تنوع فوق العاده آن است. آنها در اندازه های مختلف هستند و می توانند از مواد مختلف با فرآیندهای مختلف از جمله قالب گیری یا اکستروژن ساخته شوند. با این حال ، همه آنها یک هدف اساسی را دنبال می کنند.

اورینگ ها برای چه کاربردهایی مناسب هستند ؟

عملکرد حلقه‌ های اورینگ ، این است که اتصال دو قطعه را ببندد تا اطمینان حاصل شود که هیچ هوا ، گاز یا مایعی نمی‌ تواند عبور کند. به طور معمول ، آنها در یک شیار نصب می شوند و برای مقاومت در برابر فشار طراحی شده اند. مقاومت چیزی است که از خروج یا ورود هوا یا مایع به محل اتصال جلوگیری می کند. هرگاه دو قطعه از یک ماشین به هم وصل شوند ، خطر تراوش مقداری مایع ، آب ، روغن یا مواد دیگر از نقطه‌ ای که دو لبه به هم می‌ رسند ، وجود دارد. در برخی موارد ، حتی عبور هوا نیز می‌ تواند عملکرد دستگاه را با تأثیر بر فشار داخل لوله به خطر بیندازد. در مواردی که دو قطعه اتصال گرد هستند (مانند لوله کشی) ، حلقه O راه حل مناسبی است. مفاصل می توانند ضعیف ترین نقطه در یک ماشین آلات باشند و حفاظت از آنها با یک حلقه O با کیفیت بالا که از ماده ای متناسب با کاربرد ساخته شده است ، حیاتی می باشد.

پر استفاده ترین انواع مهر و موم ها در صنعت چیست ؟

حلقه های O ، پر استفاده ترین مهر و موم در صنعت هستند زیرا مزایای شگفت انگیزی را ارائه می دهند. این قطعاً ارزان و بسیار موثر هستند و همچنین همه کاره می باشند. آنها برای هر دو کاربرد استاتیک و دینامیک مناسب هستند. اگر قصد خرید این مهر و موم را دارید ، مهم است که قبل از خرید یک حلقه O از چه ماده ای ساخته شده است. آنها با انواع مواد الاستومری مناسب برای محیط ها و دماهای مختلف ساخته می شوند و مهم است که یکی از مواد ساخته شده با موادی را انتخاب کنید که برای هدف مناسب باشد. رینگ های O ، برای کاربرد های ثابت مانند لوله ها ، سیلندرها ، فلنج ها و صفحات ایده آل هستند. کاربرد های استاتیک آنها شامل مصارف صنعتی و شخصی می شود. علاوه بر ماشین آلات ، می توان از اورینگ ها در دوربین ها ، یخچال ها ، وسایل غواصی و حتی شیر آب در میخانه های محلی استفاده کرد.

 

برچسب ها : خرید اورینگ,قیمت پکینگ,sealgostar.com

 

ارسال نظر: