کدخبر: 17691

طراحی و دانلود کارت ویزیت فانتزی جذاب و جدید از طرحیسا

طراحی کارت ویزیت خلاقانه و فانتزی فقط توسط افرادی امکان پذیر است که بر دانش و مهارت های مورد نیاز برای این حرفه کاملاً مسلط باشند. شاید در حال حاضر افراد زیادی بتوانند کارت ویزیت طراحی کنند. اما بدون اغراق باید گفت که از بین همه آنها تنها حاصل کار عده‌ ای انگشت‌ شمار قابل قبول و رضایت بخش است.

طراحی‌کارت ویزیت فانتزی جدید و جذاب فقط از عهده چه کسانی بر می آید که قادر به ارائه ایده های خاص و منحصر به فرد هستند. به همین دلیل بسیاری از مجموعه‌ هایی که در زمینه طراحی‌کارت ویزیت فعالیت می ‌کنند محصولاتی تقریباً مشابه هم ارائه می دهند.

طراحی کارت ویزیت فانتزی طرحیسا

طراحی کارت ویزیت فانتزی طرحیسا یکی از جدیدترین شیوه های طراحی‌کارت ویزیت به شمار می ‌رود که در حال حاضر نقش بسیار موثری در کسب و کارهای مختلف دارد. طراحی‌کارت ویزیت فانتزی در مقایسه با طراحی دیگر انواع کارت ویزیت کاملاً جدید و مدرن است.

به عبارت دیگر کارت ویزیت فانتزی برای بسیاری از مخاطبان هنوز تازگی دارد و از این رو به شکل خاص و ویژه مورد توجه صاحبان مشاغل مختلف است. یکی از بزرگ ترین نقاط قوت طراحی کارت ویزیت فانتزی جدید بودن آن است. هر ابزار جدید و به روزی می ‌تواند تاثیر مضاعف برای جذب مخاطبان هدف در حوزه بازاریابی داشته باشد. به همین دلیل کارت ویزیت فانتزی در مقایسه با دیگر انواع کارت ویزیت بیشتر روی بورس است.

البته ناگفته نماند که کارت ویزیت فانتزی دارای انواع و اقسام مختلفی است و طراحی‌ های مختلفی هستند که در این دسته طراحی کارت ویزیت جای دارند. یکی دیگر از ویژگی‌ های خاص کارت ویزیت فانتزی این است که دارای طراحی خلاقانه تری است. طراحی این دسته از محصولات می‌تواند به صورت گرافیکی یا به صورت فیزیکی صورت بگیرد. اما در هر دو حالت کارت ویزیت های گرافیکی جزو خلاقانه ترین و جذاب ترین طراحی های کارت ویزیت به شمار می رود.

باید متذکر شویم که یکی از مهم ترین و خاص ترین ویژگی های کارت ویزیت فانتزی که در طراحی آن باید مورد توجه طراح قرار بگیرد خلاقیت آن است. مهمترین مواردی که به طراح کمک می کند یک طرح فانتزی موفق ارائه دهد، توجه به مخاطب و نوع برداشت آن است. به عبارت دیگر یکی از مهمترین پیش نیازها برای موفقیت در طراحی کارت ویزیت فانتزی، خلاقانه و کاربر پسند بودن آن است. در واقع طراح باید به این باور برسد که ذهن ناخودآگاه مخاطب یکی از اصول مهم طراحی آن است.

طراحی کارت ویزیت حمل و نقل و باربری

بسیاری از افراد تصور می ‌کنند که حمل و نقل جزوه خدمات عمومی به شمار می ‌رود و به همین دلیل دیگر نیاز به بازاریابی و تبلیغات ندارد اما باید بگوییم که حمل و نقل چه در حوزه مسافربری و چه در حوزه باربری به صورت خصوصی نیز صورت می ‌گیرد. از اینرو کسانی که می ‌خواهند از این کسب و کار به درآمد مطلوب و مورد انتظار خود دسترسی داشته باشند حتماً باید به صورت حرفه ای برای آن بازاریابی کنند.

نظیر همه کسب و کارهای دیگر امکان تبلیغات و بازاریابی با استفاده از کارت ویزیت حمل و نقل و باربری نیز وجود دارد. به عبارت دیگر یکی از بهترین و راحت ترین شیوه ها برای تبلیغات در حوزه حمل و نقل و باربری طراحی کارت ویزیت است. برای سفارش کارت ویزیت حمل و نقل و باربری دو روش ساده وجود دارد.

روش اول حالتی است که متقاضیان می ‌توانند از طریق مراجعه به وب سایت مورد نظر خود از بین طرح های آماده مرتبط با حمل و نقل و باربری کارت دلخواه را انتخاب کرده و دانلود کنند. سپس پس از دانلود کار با استفاده از نرم افزار فتوشاپ کارت دانلود شده را ویرایش کرده و اطلاعات و مشخصات مورد نظر را روی آن ثبت و آماده چاپ نهایی کنند.

اما در حالت دیگر کسانی که می خواهند به صورت اختصاصی سفارش طراحی کارت ویزیت مرتبط با کسب و کار خود را بدهند، می‌ توانند به صورت آنلاین اقدام به سفارش اختصاصی کنند. در سفارش اختصاصی متقاضیان می توانند اطلاعات شخصی، رنگ، نوع لوگو، آدرس، شماره تلفن و همه مشخصات و ویژگی های مورد نظر خود را نیز ثبت کنند. آنگاه طراحان حرفه ای متناسب با خواسته و انتظارات مشتری وارد عمل شده و کارت مورد نظر را برای فرد طراحی می کنند. در هر دو حالت طراحی باید به نحوی صورت بگیرد که کاملاً با حرفه حمل و نقل و باربری در ارتباط باشد.

طراحی کارت ویزیت کاشت ناخن

این روزها کاشت ناخن در بین بانوان مخصوصاً بانوان جوان بسیار محبوب است. به همین دلیل کسانی که در حوزه زیبایی و آرایشی فعالیت می ‌کنند، می ‌توانند از این فرصت ویژه برای ایجاد یک کسب و کار پر سود و موفق برای خود بهره ببرند. منتها در این حوزه نیز تنها کسانی موفق هستند و به راحتی می توانند در حوزه کاشت ناخن به موفقیت مورد نظرشان برساند که در کنار کیفیت کار خود بازاریابی هدفمند ای نیز داشته باشند.

یکی از بهترین و تأثیرگذارترین تبلیغات در این باره داشتن کارت ویزیت کاشت ناخن است. البته صرفاً وجود کارت ویزیت کافی نیست. بلکه لازم است طراحی کارت ویزیت جذاب و زیبا باشد. به نحوی که بتواند در نگاه اول چشم مخاطبان را مجذوب خود کند.

هنگامی که کارت ویزیت دارای طراحی و رنگ بندی و همچنین فونت جذاب باشد به ناخودآگاه مخاطبان هدف را ترغیب به خواندن اطلاعات درج شده در آن می کند.

یک طراح حرفه ای می داند که طرح و رنگ بندی مناسب و جذاب کافی نیست و برای آنکه بتواند کارت ویزیتی زیبا و تاثیرگذار در اختیار مشتری خود قرار بدهد حتماً باید متناسب با سلیقه مشتریان بازار هدف، محتوای پربار برای داخل کارت تهیه کند. بهترین محتوا برای درج در کارت ویزیت محتوایی است که کوتاه، جذاب و گیرا باشد.

همچنین محتوای کارت ویزیت باید دربردارنده آدرس و شماره تلفن ثابت و همچنین شماره همراه و آدرس کانال های شبکه های اجتماعی مرکز کاشت ناخن باشد. کارت ویزیت کاشت ناخن از نظر سایز نیز باید کاملاً استاندارد باشد و این نکته نیز به اندازه کافی مهم و دارای اهمیت است.

 

به عبارت دیگر المانهای سادگی در کارت ویزیت های مختلف نظیر دیگر موارد مدام متناسب با تغییرات موجود به روز می شوند. بنابراین طراحی کارت ویزیت ساده باید با در نظر گرفتن همه موارد فوق صورت بگیرد تا رضایت بخشی مورد انتظار را در پی داشته باشد.

کارت ویزیت ساده باید به نحوی طراحی شود که به بین تصاویر و متن های مورد استفاده هماهنگی وجود داشته باشد. همچنین باید همه طرح هایی که بر روی کارت ویزیت ساده درج می شوند به نوعی با زمینه فعالیت کار مورد نظر در ارتباط باشند.

نکته مهم دیگذر در رابطه با کارت ویزیت ساده، وجود رنگ لوگوی سازمان یا شرکتی است که کارت ویزیت برای آن طراحی می ‌شود. هر صنفی لوگوی انحصاری خود را دارد. به تصویر کشیدن لوگو بسیار مهم بوده و باید هنرمندانه و در حالیکه با دیگر المان ‌های کارت ویزیت تناسب داشته باشد روی آن درج شود.

ارسال نظر: