کدخبر: 17721

تزریق چربی به واژن بهترین جایگزین تزریق ژل

 

 

تزریق چربی به واژن بهترین جایگزین تزریق ژل

این روزها تزریق چربی به واژن رشت و در شهرهای دیگر ایران به صورت تخصصی انجام می‌شود. آیا با این روش زیبایی آشنا هستید؟ جایگاه زیبایی ژنیتال در دنیای پزشکی زنان جایگاهی برجسته است. افراد زیادی در دنیا و همچنین در ایران متقاضی انجام روش‌های زیبایی ژنیتال هستند. همیشه همه‌ی روش‌ها بهترین روش نیستند. در حال حاضر تزریق چربی به ناحیه تناسلی بهترین جایگزین ژل و روش‌های دیگر است. اگر در این باره اطلاعاتی ندارید، حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

درباره تزریق چربی به واژن

زیبایی قسمت‌های مختلف بدن خصوصاً برای خانم‌ها بسیار بااهمیت است. زیبایی واژن هم یکی از آن مواردی است که باید به آن توجه زیادی شود. به همین دلیل بسیاری از خانم‌ها برای تزریق چربی به واژن در رشت و شهرهای دیگر اقدام می‌کنند. تزریق چربی یکی از روش‌های جوانسازی واژن است. روش‌های دیگری هم مثل تزریق ژل برای اینکار وجود دارد. اما تزریق چربی روش درمانی موثرتری است.

خانم‌هایی که متقاضی تزریق چربی به واژن در رشت و سایر شهرها هستند، به دلایل مختلف از جمله زایمان، افزایش سن، رژیم‌های لاغری و موارد این‌چنینیریال زیبایی و شادابی واژن خود را از دست داده‌اند. به نوعی اندام تناسلی آن‌ها دچار افتادگی، تیرگی، شل‌شدگی و چین‌وچروک شده است. این علائم زشت در قسمت ناحیه‌ خارجی واژن یعنی لابیاماژورها نشان داده می‌شود. چنین تغییرات ناخوشایندی تأثیرات مخرب بسیاری روی اعتماد به نفس خانم‌ها و از همه‌ مهم‌تر روابط جنسی آن‌ها دارد. خوشبختانه علم پزشکی با روش‌های زیبایی که به وجود آورده این مشکل خانم‌ها را به خوبی حل کرده است. راهکار اساسی برای زیبایی واژن، تزریق چربی به آن است.

تزریق چربی به واژن در رشت چگونه انجام می‌شود

تزریق چربی به واژن در رشت و سایر شهرها با استفاده از متد نوین پزشکی انجام می‌شود؛ برای انجام این کار، چربی از قسمت‌های دیگر بدن خود فرد برداشته می‌شود. این چربی را می‌توان از نواحی شکم، پهلو یا ران‌ها گرفت. برداشتن چربی با روش لیپوماتیک و طی بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. چربی برداشته شده شستشو داده می‌شود. سپس بهترین بافت آن را برای تزریق به واژن جدا می‌کنند. تزریق چربی به واژن نسبت به تزریق ژل، هم عوارض کمتر و هم ماندگاری بیشتری دارد. ضمن اینکه بدن متقاضی، به بافت چربی تزریق شده حساسیت کمتری نشان می‌دهد.

 

 

تأثیرات مستقیم تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن در رشت یکی از روش‌های اساسی و کاربردی است که تأثیرات مستقیم فراوانی روی جوانسازی واژن می‌گذارد؛ از جمله‌ی این تأثیرات و کاربردها، می‌توان به حجم‌دهی و فرم‌دهی قسمت لابیاماژور، افزایش کلاژن در بافت واژن، زیباکردن ظاهر واژن، بهبود در روابط جنسی و روابط زناشویی میان زن و مرد اشاره کرد. مواردی که ذکر شده به‌تدریج موجب تحکیم روابط بین زوجین می‌شود؛ که این خود دارای اثرات مثبت فراوان دیگری است.

در حال حاضر تزریق چربی بهترین و مناسب‌ترین روش برای جوانسازی واژن است. در این روش بافت‌های از بین رفته اندام تناسلی به بهترین شکل ممکن ترمیم می‌شود و دیگر اثری از افتادگی، شل شدگی، چین و چروک و غیره نخواهد بود. به طور کلی می‌توان تأثیرات چربی به واژن را به صورت زیر عنوان کرد.

  • درمان خشکی واژن (آتروفی واژینال)

  • از بین بردن چین و چروک‌های به وجود آمده در لابیاماژورها

  • رفع شل‌شدگی و سفت کردن پوست واژن

  • بزرگ و حجیم‌کردن واژن

  • ایجاد تقارن در دو سمت واژن و رفع عدم تناسب آن

تزریق چربی به واژن رشت طی چه مراحلی انجام می‌شود

تزریق چربی به واژن در رشت و سایر شهرها طی چندین مرحله صورت می‌گیرد. قبل از هر اقدامی، متقاضی باید به پزشک زنان مراجعه کند؛ پزشک معالج پس از معاینه، میزان و حجم تزریق را مشخص می‌کند. همانطوری که گفتیم چربی مورد نیاز برای تزریق از بدن خود شخص متقاضی گرفته می‌شود. این چربی از قسمت‌های شکم، پهلو، ران و غیره برداشته می‌شود. برای برداشتن چربی متقاضی بیهوش نمی‌شود؛ این کار تنها با یک بی‌حسی موضعی قابل انجام است.

مراحل تزریق چربی به واژن در رشت توسط پزشک متخصص انجام می‌گیرد؛ به همین دلیل، تمامی مراحل تحت شرایط کاملا بهداشتی و به صورت صحیح و اصولی انجام می‌شود. تزریق چربی طی چند مرحله‌ی زیر قبل انجام است.

  • ابتدا باید نواحی مورد نظر برای برداشتن چربی آماده ‌شود. ناحیه‌ی مورد نظر، به‌خوبی ضدعفونی و سپس بی‌حس می‌شود.

  • به کمک سرنگ‌های مخصوص که سری کانولا دارند، سوراخ‌هایی روی پوست ایجاد می‌کنند؛ سپس چربی را از زیر پوست برمی‌دارند.

  • در مرحله‌ی بعد، چربی‌ها باید شستشو و تصفیه شوند؛ سپس بافت چربی مناسب برای تزریق به داخل سرنگ‌ها کشیده می‌شود.

  • در مرحله‌‌ی آخر و پس از اینکه ناحیه مورد نظر برای تزریق ضدعفونی و بی‌حس شد؛ چربی آماده شده را به کمک سرنگ که سری کانولا دارد به داخل واژن تزریق می‌کنند.

 

 

 

 

هزینه تزریق چربی به بیکینی

بیشتر افراد در مورد هزینه تزریق چربی به واژن در رشت و سایر شهرها سوال می‌پرسند. حقیقت این است که پارامترهای متعددی در تعیین قیمت تزریق چربی به واژن تأثیر دارند؛ برای مثال می‌توان وضعیت بیمار، مهارت متخصص زنان و غیره اشاره کرد؛ بنابراین، تعیین قیمت قبل از ویزیت اولیه دقیق نیست و قیمت حدودی است. البته شما می‌توانید با خانم دکتر نفیسه مویدنیا در ارتباط باشید و در مورد شرایط تزریق چربی به واژن در رشت از او سوال کنید.

مزایای تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن در رشت و در هر مکان دیگری، اگر تحت شرایط صحیح و توسط پزشک متخصص انجام شود مزایای زیادی به همراه خواهد داشت. مزایای تزریق چربی به واژن شامل موارد زیر است.

  • نیاز به بیهوشی ندارد.

  • تزریق چربی به واژن بدون درد و خونریزی انجام می‌شود.

  • تزریق چربی به واژن بدون جراحی و برش انجام می‌شود.

  • تزریق چربی به واژن ارزان‌تر از روش‌های دیگر است.

  • دوره‌ی نقاهت کوتاه، بدون نیاز به استراحت و بستری شدن

  • ماندگاری بالا و عدم حساسیت

  • بهبود روابط جنسی

سخن پایانی

زیبایی حق همه است و نباید با از دست دادن زیبایی بدن‌تان، خصوصا زیبایی ژنیتال اعتماد به نفستان را از دست بدهید. خوشبختانه روش‌های متنوعی برای رفع مشکلات زیبایی اندام تناسلی وجود دارد؛ یکی از این روش‌ها تزریق چربی به واژن است که نسبت به سایر روش‌های زیبایی از جمله تزریق ژل به واژن ارزان‌تر و مؤثرتر است؛ ضمن اینکه این روش عوارض بسیار کمی دارد و ماندگاری آن نیز بسیار بالاست.

 

ارسال نظر: