کدخبر: 17755

دانلود فیلم‌ های اکشن و ترسناک بالامووی

 

یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌ها برای تمام افراد، تماشای فیلم‌ها و سریال‌های جذاب است که این موضوع علاوه‌بر جنبۀ سرگرمی، مزیت‌های زیادی دارد. ازجمله این مزایا می‌توان به ایجاد نشاط و انگیزه در زندگی، درمان فوبیا و رویارویی با شرایط سخت و دشوار اشاره کرد. در این میان، ژانرهای اکشن و ترسناک جزو محبوب‌ترین ژانرها به‌شمار می‌آیند که از دیرباز تاکنون توجۀ عموم مردم را به خود جلب کرده‌است. شایان ذکر است که برای دانلود فیلم و سریال، بهتر است آن را از سایت‌های معتبر تهیه کنید، زیرا این سایت‌ها کیفیت بالاتری را به شما ارائه می‌دهند و دارای امنیت هستند و همچنین نظرات موجود در آن‌ها باعث می‌شود تا به یک دید کلی درمورد فیلم برسید.

رسانه دانلود فیلم و سریال بالامووی به نشانی اینترنتی www.balamovie.ir یکی از بهترین وبسایت های معتبر و با کیفیت است که توانسته در ژانر های اکشن و ترسناک یک قدم از جلو تر از بقیه رسانه ها باشد و نظر بیشتر مخاطبان را به خودجلب کند ، در مورد ژانر های اکشن و ترسناک این رسانه با هم بیشتر آشنا شویم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

فیلم های ترسناک بالامووی

ژانر وحشت یکی از ژانرهای محبوب در سینمای جهان است و طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود اختصاص داده‌است. امروزه افراد زیادی در سایت‌های مختلف به دنبال دانلود فیلم و سریال ترسناک هستند. این ژانر از همان روزهای اولیۀ ظهور سینما، جایگاه خودش را پیدا کرد و به‌مرور زمان این جایگاه محکم‌تر از قبل شد. مهم‌ترین آیتم‌هایی که در ژانر ترسناک باید وجود داشته باشد، سه ترکیب ترس، وحشت و خشم است و در مواقعی حس نفرت نیز می‌تواند در این ژانر آمیخته شود. محیط فیلم‌برداری ژانر ترسناک با دیگر ژانرها تفاوت‌هایی دارد که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نحوۀ نورپردازی و نحوۀ قرارگیری دوربین اشاره کرد.

بسیاری از مردم و علاقه‌مندان به این فیلم و سریال‌ها، با اینکه از تماشای این ژانر لذت می‌برند، اما بعد از اتمام فیلم، کمی ترس و دلهره را با خود به همراه دارند. دلیل این موضوع این است که مغز به‌گونه‌ای طراحی شده تا هر چیزی که از طریق دیدن، از چشم دریافت می‌کند را واقعی تصور کند. به همین سبب تا مدت‌ها باید مغز به شرایط جدید بعد از اتمام فیلم عادت کند و واقعیت را از آنچه که دیده تجزیه کند. همین امر موجب می‌شود وقتی که تصاویر ترسناک، برای مغز واقعی به نظر می‌رسند، مغز براین‌ اساس، به بدن دستور واکنش می‌دهد. البته امروزه در سایت‌های مختلفی لینک‌های دانلود فیلم و سریال و بخصوص دانلود فیلم‌ های ترسناک به چشم می‌خورد و کار را برای طرفداران این حوزه برای تماشای این فیلم‌ها آسان کرده‌است.

برخی افراد هرچه از این نوع فیلم و سریال‌ها دور بمانند، برای سلامت روان آن‌ها بهتر است؛ افرادی که دارای افسردگی هستند و یا تنها زندگی می‌کنند، بهتر است سراغ این فیلم‌ها نروند. علاوه‌بر آن‌ها کودکان و نوجوانان به دلیل روحیۀ لطیف و آسیب‌پذیر و همچنین باورپذیری بالایی که دارند، بهتر است از این ژانر دور بمانند.

فیلم های اکشن بالامووی

دانلود فیلم و سریال‌های اکشن بالاترین میزان فروش در دنیا را از آن خود کرده‌اند. همچنین در سایت‌ها عموم مردم به دنبال دانلود فیلم و سریال‌های اکشن هستند و دانلود فیلم‌ های اکشن در صدر دانلود قرار گرفته‌است. بیشتر مخاطبان این فیلم‌ها نوجوانان و جوانان هستند و به همین دلیل تعداد کمی از فیلم‌ها موردتوجۀ منتقدان و تماشاگران خاص سینما قرار می‌گیرد. ژانر اکشن ارتباط بسیار نزدیکی با ژانرهای ماجراجویی و هیجان‌انگیز دارد؛ اما فیلم‌هایی که جنبۀ جاسوسی و یا جاده‌ای دارند هم جزو همین ژانر به‌حساب می‌آیند.

دانلودفیلم های اکشن در حالت اصولی باید دارای ویژگی‌هایی نظیر انرژی بالا، سکانس‌های تعقیب و گریز، زدوخورد، بدلکاری، عملیات نجات، هنرهای رزمی، جنگ و یا مسابقه باشد. همچنین می‌تواند دارای فعالیت‌های خطرناک و هیجانی مانند صخره‌نوردی باشد و یا در موقعیت‌‌های آتش‌سوزی و سیل و طوفان فیلم‌برداری شود که این موقعیت‌ها را خود عوامل فیلم‌برداری به‌وجود می‌آورند تا جلوه‌ای واقعی به صحنه بدهند و هیجان مخاطب را بالا ببرند. در ژانرهای اکشن باید تحرکات دائم دوربین، فرار و ضرباهنگ‌های قوی وجود داشته باشد و قهرمان فیلم، شخصی ماجراجو باشد.

به‌طورکلی هدف اصلی دانلود فیلم و سریال‌های اکشن، ارائه محصولی سرگرم‌کننده است تا با القای هیجان به مخاطب بتواند او را برای مدتی از دنیای واقعی جدا کند و ساعت‌ها ذهن او را به خود مشغول کند. معمولاً اکثر سازنده‌های این ژانر، از ژانرهای علمی تخیلی، جنایی، فانتزی و ژانرهای دیگر استفاده می‌کنند تا کیفیت کار خود را بالا ببرند و مردم را بیشتر به سمت دانلود فیلم و سریال اکشن خودشان سوق بدهند و نظرات آن‌ها را به خود جلب کنند.

ویژگی‌ فیلم‌های اکشن و ترسناک

با دانلود فیلم و سریال اکشن و ترسناک و تماشای آن‌ها دچار احساسات مختلفی می‌شوید که این احساسات می‌تواند برای شما تأثیرات مثبت و یا منفی به‌همراه داشته باشد. فیلم و سریال‌های اکشن و ترسناک مزایا و معایبی دارند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

  • مزایای فیلم و سریال‌های اکشن و ترسناک

  1. بعد از تماشای این ژانرها، مغز انسان موادی از قبیل گلوتامات، سرتونین و دوپامین را ترشح می‌کند و مغز را برای مدتی هوشیار می‌سازد که این هوشیاری با افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن ارتباط مستقیمی دارد.

  2. از مزایای دیگر این ژانر این است که طبق نظر کارشناسان، تماشای این فیلم‌ها برای درمان فوبیا بسیار مفید واقع شده‌‎است؛ درواقع افراد می‌توانند طبق نظر روان‌شناس، فیلم‌های اکشن و ترسناک ببینند و از این فیلم‌ها برای غلبه بر ترس‌هایشان استفاده کنند.

  3. زمانی که افراد دچار استرس و احساس ترس می‌شوند، هورمون کورتیزول در بدن فعال می‌شود و می‌تواند به بدن آسیب برساند. اما در برخی مواقع، ترشح کورتیزول به مقدار کم، به بدن شما اجازۀ پردازش‌های احساسی را می‌دهد و به دنبال آن باعث ترشح آدرنالین می‌شود که هیجان، جایگزین احساس منفی ترس می‌شود و موجب تخلیۀ انرژی در فرد می‌گردد. به همین دلیل روان‌شناسان توصیه می‌کنند هنگامی که احساس شادی و خوشایندی دارید، به دنبال دانلود فیلم و سریال ژانر اکشن و ترسناک باشید و از تماشای آن‌ها لذت ببرید.

  4. برخی از فیلم‌های ترسناک، صحنه‌های اکشن زیادی دارند که این عوامل سبب می‌شود تا میزان آدرنالین در بدن بالا برود، با افزایش این هورمون درگیر هیجانات مثبتی می‌شوید و به دنبال آن احساس خوبی در شما رخ می‌دهد و موجب بالارفتن انرژی شما می‌شود.

  • معایب فیلم و سریال‌های اکشن و ترسناک

با وجود تمامی مزایای ذکرشده، دانلود فیلم و سریال در این ژانرها به‌تمامی افراد توصیه نمی‌شود و بهتر است به رده‌بندی سنی که در توضیحات هر فیلم و سریالی وجود دارد توجه کنید:

  1. دانلود فیلم و سریال اکشن و ترسناک و تماشای آن‌ها می‌تواند در برخی از افراد تأثیرات منفی برجای بگذارد و به شکل کابوس‌های شبانه خود را نشان دهد. همچنین این افراد به دلیل روحیۀ حساسی که دارند، ممکن است در آینده دچار اضطراب شوند.

  2. طبق توصیۀ روان‌شناسان و کارشناسان این حوزه، به‌هیچ‌عنوان نباید اجازۀ دانلود فیلم و سریال ترسناک و یا اکشن را به کودک خود بدهید. کودکان توانایی جداکردن واقعیت و فیلم را ندارند و هیجان و ترس بیش از حد برای آن‌ها خوب نیست، بنابراین ممکن است نسبت به بزرگسالان دچار آسیب‌های بیشتر و گوناگونی شوند.

  3. افرادی که دچار مشکلات شخصیتی هستند، لازم است از تماشای این ژانرها خودداری کنند. تماشای فیلم‌های اکشن و ترسناک می‌تواند تأثیرات زیادی بر قضاوت و تصمیم‌گیری‌های آن‌ها بگذارند و ممکن است فرد به دلیل مشکلات شخصیتی‌ای که دارد، از خود رفتارهای پرخطر و نامناسب نشان دهد.

  4. افرادی که بیماری‌های جسمی خاصی دارند، به‌هیچ‌عنوان نباید به سراع دانلود فیلم و سریال اکشن و ترسناک بروند. افرادی که دچار ناراحتی‌های قلبی هستند و یا ترشح زیاد هورمون کورتیزول و آدرنالین برای آن‌ها سم است، جزو این دسته به‌حساب می‌آیند و باید به این توصیه‌ها توجۀ جدی داشته باشند.

 

سخن پایانی

اگرچه ژانرهای اکشن و ترسناک از محبوبیت بالایی برخوردارند و افراد زیادی به دنبال دانلود فیلم و سریال اکشن و ترسناک هستند، اما لازم است برخی از افرادی که دچار بیماری‌های زمینه‌ای خاصی هستند و یا کودکان و نوجوانان به دلیل روحیۀ لطیف و قدرت باورپذیری بالایی که دارند، از تماشای این ژانرها خودداری کنند. در کنار این موارد، این ژانر فیلم‌ها از مزایای زیادی برخوردار هستند. جالب است بدانید طبق نظر کارشناسان این حوزه، تماشای این فیلم‌ها در درمان فوبیا مؤثر واقع شده‌است، بنابراین الزامی است با آگاهی از روحیات و شناخت علایق خود، به دنبال دانلود فیلم و سریال سبک موردنظر خود بروید تا از تماشای آن لذت ببرید.

 

برچسب ها : فیلم و سریال,دانلود فیلم اکشن,دانلود فیلم ترسناک,دانلود فیلم دوبله فارسی,بالامووی,سایت بالامووی,balamovie

 

ارسال نظر: