کدخبر: 17757

اولین پلتفرم تعاونی با منافع ملی ساخته شد!

 

با همکاری شرکت طراحی وب سایت وال ویرا اولین پلتفرم تعاونی در کشور با عنوان کاسب به صورت آنلاین طراحی شد.

معرفی پلتفرم تعاونی با حضور مهمان هایی هم چون آقای سعید یوسفی کارشناس رسانه وسلامت و دست اندرکار راه اندازی شرکت دانش بنیان،آقای مهندس پژمان سطوت مدیر شرکت وال ویرا و مدیر فنی  پلتفرم کاسب و آقای امیرحسینی بنیانگذار وایده پرداز اولین تعاونی پلتفرم ایران در شبکه جام جم به نمایش گذاشته شد.

 

آقای امیرحسینی افزود:حدود دویست سال پیش هم‌ بستگی کارگران در انگلیس شکل گرفت؛ در دنیا ۳۰ درصد اقتصاد در تعاونی‌ ها گردش دارد. در کشور ما نیز از دهه ۲۰ قوانینی پایه‌گذاری شد که تعاونی در دل آن‌ها گنجانده شد. تعاونی‌ها شکل گسترده‌ای دارند و همواره در حال رشد و بروزرسانی هستند.

در سال ۲۰۱۶ ایده وجود تعاونی‌ها در پلتفرم‌ها مطرح شد و تعاونی‌ها در قالب پلتفرم از آنجا شکل گرفت؛ ما توانستیم با تفاوت‌ های چشمگیر و بروزرسانی پلتفرم تعاونی‌ها را راه‌ اندازی کنیم،دراین راستا تیم طراحی وبسایت وال ویرا ایده راه اندازی تعاونی را به مرحله اجرا گذاشتند و طراحی سایت اختصاصی  برای پلتفرم کاسب شروع شد

21

آقای امیرحسینی  اظهار داشت: متاسفانه تعاونی نتوانسته به اندازه‌ای که لازم است در ایران رشد کند و ما تلاش داشتیم این مشکل را برطرف کنیم؛ از ویژگی های پلتفرم طراحی شده این هست که تمامی مراحل مالی و محتویات شفاف هستند. همچنین تمامی افراد می‌توانند به صورت رایگان وارد تعاونی شوند و عضویت داشته باشند؛ این در حالی است که در حالت عادی افراد برای عضویت در تعاونی مبلغی را پرداخت می‌کنند. ما سعی کردیم فضایی را در قالب شرکت تعاونی با منافع ملی ایجاد کنیم تا همه افراد به منفعت برسند

پژمان سطوت، مدیر شرکت برنامه نویسی  وال ویرا گفت: ما در ابتدا کمی نظرات متفاوت در پیاده‌سازی پلتفرم داشتیم اما با گذر زمان توانستیم نظرها را به یکدگیر نزدیک کنیم؛ ما اکنون دو سال و نیم است که با یکدیگر کار می‌کنیم و بیش از آن که همکار باشیم دوست هستیم.

(هر آنچه که برای شروع کسب وکارتان نیاز دارید شرکت وال ویرا در قالب یک پکیج به شما ارائه میدهد که این پکیج شامل: مشاوره برای شروع کسب و کار، طراحی و توسعه سایت،طراحی لوگو و خدمات گرافیکی،خدمات دیجیتال مارکتینگ، و در نهایت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و دیده شدن در صفحات اول گوگل میباشد.)

 

 22

سعید یوسفی، کارشناس رسانه گفت: من در جشنواره‌ای داوری می‌کردم که در آن آقای امیرحسینی توانستند مقام اول را کسب کنند و پس از آن حواسم به کارهای او بود؛ در آنجا خلاقیت امیرحسینی را خوب دیدم و با گذر زمان صمیمیت شکل گرفت و با وجود تمام سختی‌ها تصمیم گرفتم خلاقیت او را دنبال کنم و همراهشان باشم.

جهت مشاوره برای شروع کسب وکار،اجرای ایده های خود،طراحی و توسعه  وب سایت،خدمات دیجیتال مارکتینگ و خدمات گرافیکی با وال ویرا تماس بگیرید

09123849100

021-66413754

 

ارسال نظر: