کدخبر: 17845

12 ایده طراحی خانه هوشمند که کمک می کند خانه خود را بازسازی کنید

12 ایده طراحی خانه هوشمند که کمک می کند خانه خود را بازسازی کنید را در این نوشته بررسی کرده ایم که شما می توانید با استفاده از آن به طراحی ویلا و خانه خود بپردازید.

 

12 ایده طراحی خانه هوشمند که کمک می کند خانه خود را بازسازی کنید. انتظار می رود با شروع سال جدید، سال 2022 سال پیشرفت فناوری باشد. در سال 2022، مفاهیم خانه های هوشمند راه حلی هستند و آینده نگری زیست محیطی راهی برای رفتن است. ایده های اتوماسیون خانه هوشمند در اینترنت فراوان است و بسیاری از افراد سبک زندگی هوشمندانه را انتخاب کرده اند. اگر در همین راستا فکر می‌کنید، در اینجا 12 ایده خانه هوشمند برای ساده‌تر کردن زندگی‌تان و در عین حال هوشمندتر کردن خانه‌تان آورده شده است.

در سال 2022، اینها 12 ایده برتر خانه هوشمند هستند که می توانید در بازسازی خانه خود استفاده کنید.

 

1. استفاده از قفل هوشمند در بازسازی خانه و ویلا

اگر به دنبال ایده‌های خانه هوشمند هستید، اگر از دست و پا زدن با تعدادی کلید هر روز برای ورود به خانه خسته شده‌اید، یا اگر می‌خواهید بتوانید بدون اجازه به فرزندانتان اجازه ورود بدهید، یک قفل هوشمند برای درب خود تهیه کنید. با دادن کلیدی که ممکن است گم شوند. سیستم‌های ورود کلیددار و بدون کلید برای قفل‌های هوشمند در دسترس هستند که به شما امکان می‌دهند تا با یک کد یا یک کلید، دستگیره درب را فعال کنید.

برخی از قفل‌های هوشمند شبیه قفل‌های معمولی هستند، اما دارای قابلیت بلوتوث یا Wi-Fi هستند و به طراحی داخلی خانه هوشمند می‌افزایند. صفحه کلیدهای لمسی برای قفل های دیگر برای ظاهری براق و امنیت بیشتر کد پشتیبان استفاده می شوند. هنگام خروج و بازگشت، می توانید قفل خود را طوری تنظیم کنید که گوشی هوشمند خود را شناسایی کند و به طور خودکار در را قفل و باز کند. به عنوان مثال، هر زمان که در قفل می شود، می توانید قفل خود را طوری تنظیم کنید که سیستم ایمنی خود را مسلح کند. این مفهوم خانه متصل 2022 نه تنها ایمنی شما را تضمین می کند، بلکه راحتی شما را نیز تضمین می کند. از این قفل های هوشمند می توانید در بازسازی ویلا و خانه خود استفاده کنید.

2. حسگرها در هنگام ورود در خانه هوشمند

در سال 2022، این مفهوم خانه هوشمند خلاقانه نیاز خواهد بود. اگر دری باز یا نیمه باز باشد، حسگرهای در و پنجره به شما هشدار می دهند، بنابراین آنها با سیستم امنیتی شما همکاری می کنند تا در صورت بروز حادثه امنیتی به ارائه دهنده زنگ هشدار شما اطلاع دهند.

اگر نیازی به تعویض لامپ‌های استاندارد در لامپ‌های اتاق خواب با چراغ‌های هوشمند ندارید، پریزهای هوشمند گزینه ساده دیگری برای کنترل روشنایی گوشی هوشمند هستند. اگر پریز را به بلندگوی هوشمند خود وصل کنید، می توانید نور سبک صوتی و کنترل دستگاه را نیز دریافت کنید.

3. بلندگوهای هوشمند - رسانه در خانه و ویلا

12 ایده طراحی خانه هوشمند که کمک می کند خانه خود را بازسازی کنید

اگر دستیار صوتی در اتاق‌های مختلف خانه‌تان دارید، می‌توانید در رختخواب به صدا گوش دهید، در حالی که همسرتان از آشپزخانه بیرون می‌رود. این مفهوم طراحی اتوماسیون خانه به ما امکان می دهد با اعضای خانواده شما ارتباط برقرار کنیم.

4. آشپزخانه خلاق و هوشمند ویلا

اگر از آشپزی لذت می برید یا بچه های کوچکی در خانه دارید، اجاق گاز یکی از ضروریات آشپزخانه شماست. از آنجایی که از فناوری القایی فقط برای گرم کردن غذا در تابه شما استفاده می کنند، این محدوده های هوشمند به اندازه اجاق های معمولی داغ نمی شوند. در مصرف سوخت صرفه جویی می کند، غذای شما را سریعتر و یکنواخت تر می پزد و از غذای شما در برابر آسیب حرارت محافظت می کند. بسیاری از آنها همچنین دارای قابلیت صفحه نمایش لمسی هستند که باعث می شود پخت و پز بسیار سریعتر، ساده تر و بسیار سرگرم کننده تر از قبل باشد. این یک ایده طراحی خانه هوشمند برای پروژه های ساختمانی جدید است. شما می توانید منطقه خود را بدون نیاز به کاهش فناوری طراحی کنید.

12 ایده طراحی خانه هوشمند که کمک می کند خانه خود را بازسازی کنید

یکی دیگر از ایده های خانه هوشمند این است که در صورت داشتن بودجه روی سیستم بلندگو سرمایه گذاری کنید. این دستگاه ها کاهش یافته اند و برای کار با سایر دستگاه های هوشمند در خانه با استفاده از کنترل صوتی استفاده می شوند و همچنین مجموعه ای از ویژگی های خود را ارائه می دهند. اگر در حال پختن هستید و تمام شکر را مصرف کرده اید، نیازی نیست کاری را که انجام می دهید برای نوشتن یادداشت متوقف کنید. ممکن است فقط به الکسا بگویید: "الکسا، شکر را به لیست مواد غذایی من اضافه کن." دفعه بعد که در فروشگاه هستید، برنامه آمازون را در تلفن هوشمند خود باز کنید تا همه چیزهایی را که به لیست خرید خود اضافه کرده اید مشاهده کنید.

5. یخچال با هوشمندی

12 ایده طراحی خانه هوشمند که کمک می کند خانه خود را بازسازی کنید

اگر یخچال شما می توانست کاری بیشتر از سرد نگه داشتن غذای شما انجام دهد؟ بسیاری از مردم از یخچال خود برای جمع‌آوری یادداشت‌ها، عکس‌ها و تقویم خانوادگی استفاده می‌کنند، اما اگر یخچال شما بتواند کارهای بیشتری انجام دهد چه می‌شود؟ نمایشگرهای لمسی داخلی خانواده در یخچال های هوشمند اکنون به کاربران امکان دسترسی به اینترنت، تماشای برنامه های مورد علاقه خود، نوشتن یادداشت برای یکدیگر، مرور تقویم خانوادگی و موارد دیگر را می دهد. اینها، بدون شک، برخی از بهترین ایده‌های اتوماسیون خانگی برای سال 2022 هستند. یخچال‌های هوشمند ممکن است قادر به نظارت بر تغییرات دمای داخلی باشند و اطمینان حاصل کنند که غذای شما همیشه در دمای مناسب نگهداری می‌شود.

6. کنترل پنل برای خانه های هوشمند

تعویض سوئیچ های دیواری خود را با یک صفحه نمایش لمسی هوشمند برای مدیریت چراغ ها و سایر وسایل الکترونیکی به عنوان یک مفهوم خانه متصل در نظر بگیرید. به جای نورپردازی ساده، به همه چیز در یک نقطه دسترسی خواهید داشت، مانند امنیت و همچنین صدا برای تماس با اتاق های دیگر. روشنایی هوشمند که تشخیص می دهد چه زمانی وارد اتاق می شوید و روشن می شوید، وضعیت آب و هوا، پیکربندی چراغ ها برای روشن شدن حتی در زمانی که شما دور هستید و بسیاری موارد دیگر همگی در دسترس هستند. تنها با چند لمس، می توانید هر قسمت از خانه خود را با این ایده خانه متصل هوشمندانه مدیریت کنید. علاوه بر این، از آنجا که آنها کاملاً با دیوار شما ترکیب می شوند، می توانید آنها را در هر جایی که خانواده شما جمع می شوند قرار دهید تا جامعه را برای همه ساده تر کنید.

7. فناوری رباتیک

پاک کننده های استخر، شوینده های پنجره، و جاروبرقی روبات Roombas همگی ممکن است همراه با سیستم اتوماسیون منزل شما برای آموزش خانه شما در مورد چگونگی و زمان تمیز کردن خود استفاده شوند. این یک مفهوم خانه هوشمند است که به شما امکان می دهد به راحتی چند کار را انجام دهید.

8. اتوماسیون خانگی

12 ایده طراحی خانه هوشمند که کمک می کند خانه خود را بازسازی کنید

تقریباً هر چیزی که حرکت می کند را می توان با این مفهوم فناوری خانه هوشمند کنترل کرد. پرده‌ها، سایه‌ها را طوری تنظیم کنید که آفتاب اواسط بعد از ظهر را بدون نیاز به بلند شدن از چشمانتان دور نگه دارید. می توانید چارچوب تخت خود را بدون خم شدن تا کنید.

9. مدیریت نور

سوئیچ های نور برای اتاق های کوچک با کاربردهای کمی مفید هستند، اما اکثر مردم در حال حاضر از اتاق نشیمن خود برای طیف وسیعی از فعالیت ها از جمله یک گروه بزرگ استفاده می کنند. برای کنترل روشنایی در این مکان ها، پنل نور هوشمند یک راه حل عالی طراحی خانه هوشمند است. پانل های نور کنترل دقیق تری را بر روی انواع مختلف نورپردازی در اطراف فضا به شما ارائه می دهند و به شما این امکان را می دهند که به سادگی با یک کلیک، نور را برای فعالیت های خود انتخاب کنید. این مفهوم خانه هوشمند یک سرمایه گذاری یکباره است که کیفیت زندگی شما را افزایش می دهد.

10. لامپ های هوشمند در طراحی داخلی و نما

در حالی که روشن و خاموش کردن لامپ ها چندان دشوار نیست، لامپ های هوشمند مزایای شگفت انگیز زیادی را برای خانه و پول شما فراهم می کنند. لامپ های هوشمند 10 برابر بیشتر از لامپ های معمولی عمر می کنند و فقط 8.5 وات برق مصرف می کنند، در مقایسه با 60 وات برای لامپ های استاندارد. در حالی که سوئیچ‌های دیمر و برنامه‌های کنترل روشنایی می‌توانند به شما کمک کنند تا برخی از نیازهایتان را برآورده کنید، اما همیشه نمی‌توانند تغییرات ظریف مورد نیاز برای ایجاد نور کافی در هر اتاق را ایجاد کنند. از آنجا که آنها می توانند نوع نور فعلی را تشخیص دهند، این لامپ ها ممکن است از نور ملایم تا نور سفید خیره کننده، کم نور و حتی هنگام ورود و خروج از فضا روشن و خاموش شوند. اگر به دنبال راه جدیدی برای خودکارسازی خانه خود هستید، چراغ های هوشمند بهترین گزینه هستند. از این لامپ های هوشمند می توانید برای زیبا شدن بیشتر در طراحی نما استفاده کنید.

نصب روشنایی هوشمند به آسانی تعویض لامپ است. می‌توانید رنگ نور جدید خود را تنظیم کنید، آن را به روشنایی دلخواه خود کاهش دهید، یا تنظیم کنید که در زمان‌های خاصی از روز با استفاده از گوشی هوشمند خود، پس از نصب، روشن و خاموش شود. ویژگی برنامه ریزی همچنین به عنوان یک ویژگی امنیتی عمل می کند، زیرا روشن و خاموش شدن چراغ ها در تمام طول عصر ممکن است سارقان احتمالی را فریب دهد که فکر کنند ملک اشغال شده است، در غیر این صورت.

11. دماسنج

دماسنج برای حفظ آب و هوای داخلی مناسب در تمام ساعات شبانه روز ضروری است. ترموستات ها در طول زمان بهبود یافته اند و به شما امکان می دهند دمای خانه خود را چه در خانه باشید چه نباشید، کنترل کنید و بسیاری از آنها این کار را بدون نیاز به تغییرات منظم انجام می دهند. در نتیجه، بهترین نوآوری خانه هوشمند برای سال آینده معرفی شده است. اکنون ترموستات‌هایی با فناوری وای‌فای هوشمند و حسگرها در دسترس هستند و به شما کنترل کامل می‌دهند. شما می توانید دمای خانه خود را از هر نقطه ای با گوشی هوشمند خود کنترل کنید. ترموستات های هوشمند همچنین الگوهای شما را به مرور زمان یاد می گیرند و طبق برنامه شما خاموش و روشن می شوند و در وقت شما صرفه جویی می کنند. همه اینها باعث ایجاد خانه راحت تر و همچنین صرفه جویی قابل توجهی در انرژی در ماهانه می شود.

12. مونوکسید کربن و تشخیص دود

این یک مفهوم خانه هوشمند است که همه باید در نظر بگیرند. سیستم اتوماسیون خانگی شما می تواند دود را تشخیص دهد و مقادیر افزایش یافته کربن در هوا را تشخیص دهد و در صورت خطر، هشداری را به صدا درآورد. آشکارسازهای کربن از فروشگاه سخت افزار بسیار کمتر از آشکارسازهای کربن هوشمند قابل اعتماد هستند. شما هرگز نباید نگران باشید که باتری نه ولتی مرده باعث خاموش شدن ردیاب دود شما (یا بیدار شدن شما در نیمه شب) شود.

جمع بندی : استفاده از طراحی ویلا و خانه هوشمند در بازسازی

در این نوشته به بررسی 12 ایده طراحی خانه هوشمند که کمک می کند خانه خود را بازسازی کنید پرداختیم. شما می توانید در طراحی ویلا و یا خانه خود از موارد بالا استفاده کنید. در صورت نیاز به بازسازی خانه و ویلای خود می توانید با آتلیه معماری مسعودیان تماس بگیرید.

 

برچسب ها : طراحی ویلا,نوسازی ویلا,بازسازی خانه,خانه هوشمند

 

ارسال نظر: