کدخبر: 17881

سرور مجازی ایران سرویس جدید آسام سرور رونمایی شد!

 

 

اگر صاحب کسب و کاری آنلاینی هستید، پیش نیاز ها را مدیریت کنید تا رستگار شوید. یکی از این موارد پیش نیاز و اساسی که باید در همان ابتدای کسب و کارتان حواستان به آن باشد، سرور سایت است. سرور شما می تواند اختصاصی یا مجازی باشد و از لوکیشن ایران یا خارج باشد.

آسام سرور که یکی از ارائه دهندگان خوش نام است و به تنوع بالا در لوکیشن سرورهایش معروف است، اکنون سرویس سرور مجازی را نیز به لیست سرویس های ارائه شده در سایتشان، اضافه کرده اند. اما سرور مجازی ایران دقیقا چه کاربردی دارد و چه مزیت هایی می تواند برای کسب و کار ما داشته باشد که آسام سرور آن را به لیست سرویس ها اضافه کرده است؟ صبور باشید و برای گرفتن پاسخ این سوال تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

سرور مجازی ایران چیست؟

آسام سرور ساده ترین تعریف را از سرور مجازی ارائه داده است که ما هم از آن برای تعریف سرور مجازی استفاده کردیم: «سرور مجازی یا vps که مخفف عبارت virtual private server به معنای یک کامپیوتر مجازی در دیتاسنتر است که 24 ساعت روشن و دارای اینترنت پرسرعت است.»

سرور هم درست مانند کامپیوتر از رم، هارد و پردازنده تشکیل شده است که این قطعات سخت افزاری در سرور، بسیار قدرتمند هستند و سبب می شوند که سرور بتواند به صورت 24 ساعته روشن باشد، پردازش کند و میزبان سایت ها و کسب و کارهای گوناگون باشد. اما چگونه یک سرور تبدیل به یک سرور مجازی می شود؟ قطعا وِردی خوانده نمی شود، اما نرم افزار مجازی ساز، به سرعت سرور را تبدیل به چندین سرور با منابع و امکانات مستقل می کند.

این مفهوم سرور و سرور مجازی بود، اما سرور مجازی ایران چیست؟ سرور ها در مکانی به نام دیتاسنتر نگهداری می شوند که مکان این دیتاسنترها، همان لوکیشن سرور ما است؛ یعنی زمانی که می گوییم سرور مجازی ایران، به این معنا است که سرور در دیتاسنتری در ایران نگهداری می شود و به اینترنت کشور ایران متصل است و دارای IP ایران است.

با کاربردهای سرور مجازی ایران آشنا شوید

در این بخش می خواهیم کاربردهای سرور مجازی ایران را به شما بگوییم و پاسخ این سوال که چرا باید سرور مجازی ایران بخریم، پاسخ دهیم.

سرور مجازی ایران مناسب برای بورس

سرور مجازی ایران، مناسب برای بورس

سرعت در بورس، حرف اول را میزند و هر اندازه که شما از سرعت معامله بالاتری برخوردار باشید، به همان میزان هم سرعت موفقیت شما بالاتر خواهد بود، اما باید این را در نظر داشته باشید که پیش نیاز سرعت بالاتر معامله کردن شما، به سرعت اینترنت شما بستگی دارد. زمانی که از سرور مجازی ایران استفاده می کنید، هم اینترنت پرسرعت تری خواهید داشت و هم بخاطر داشتن IP ثابت ایران، با مشکلی مواجه نخواهید شد. اگر در بورس فعالیت می کنید و می خواهید تا یک قدم جلوتر از دیگران باشید، حتما سرور مجازی ایران را خریداری کنید.

کاربرد سرور مجازی ایران به عنوان DVR

این کاربرد بیشتر به درد کسانی می خورد که میخواهند تصاویر و ویدیو های دوربین مداربسته را در جایی ذخیره سازی کنند. این کار را می توانید به راحتی در سرور مجازی ایران انجام دهید، بدون آن که نیازی به دستگاه DVR باشد. مزیتی که سرور مجازی ایران نسبت به DVR دارد این است که اگر شما در جایی دور باشید یا حادثه ای در محل قرار گیری دوربین ها رخ داده باشد، در این صورت دسترسی داشتن به DVR سخت می شود و حتی ممکن است این دستگاه توسط دزد به سرقت برود! شما با استفاده از سرور مجازی ایران هم سرعت بالایی خواهید داشت و هم با ترافیک پایین تر می توانید دوربین های مداربسته را کنترل کنید.

داشتن سرعت بالای دانلود و آپلود

سرور مجازی که سرعت ندارد، پس چه دارد؟ اگر شما هم سرعت برایتان اهمیت زیادی دارد و دوست ندارید که برای دانلود یا آپلود انتظار زیادی بکشید، سرور مجازی ایران چاره کار شماست. اگر شما صاحب سایت هستید و بیشتر کاربرانتان از ایران هستند، سرور مجازی ایران یکی از بهترین گزینه ها برای میزبانی سایت شما است، چرا که به علت نزدیکی مسافت پینگ بالایی در اختیار شما قرار می دهد و این موضوع کاربرانتان را معطل نمی کند و تجربه کاربری خوبی را رقم می زند (یکی از فاکتورهای مهمی که در سئو وجود دارد، تجربه کاربری است. هر اندازه که تجربه کاربری کاربران سایت شما از نظر گوگل مطلوب باشد، سایت شما را صدر رتبه بندی نشان خواهد داد).

دسترسی داشتن به سایت هایی خاص از لوکیشن هایی خاص

بسیاری از سایت ها وجود دارند که تنها با IP ایران می توانید از آن ها استفاده کنید؛ برای مثال اینترنت بانک. در صورتی که در خارج از کشور هستید و نیاز به استفاده از اینترنت بانک در ایران را دارید، می توانید سرور مجازی ایران را خریداری کنید و با IP ایران از آن ها استفاده کنید.

میزبانی دیتابیس یا ایمیل

بسیاری از سایت ها، برنامه و سرویس های آنلاین معمولا توسط چندین سرور میزبانی می شوند یا دیتابیس آن ها در سرور دیگری قرار می گیرد. در صورتی که از سرور مجازی ایران استفاده کنید، می توانید از این سرور مجازی، دیتابیس و ایمیل را میزبانی کنید و سرعت کاربرانتان را افزایش دهید.

اجرا کردن برنامه های خاص به صورت مداوم

برخی از برنامه های کامپیوتری هستند که نیاز است به صورت مداوم روشن باشند. البته این را در نظر داشته باشید که این کار با سیستم های معمولی ممکن نیست و نیاز است که شما از سرور استفاده کنید. چرا که سرور به صورت 24 ساعته روشن است و شما با مشکلی مواجه نمی شوید.

خرید سرور مجازی ایران

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم تا شما را به صورت کامل با سرور مجازی ایران و کاربردهایش آشنا کنیم. در صورتی که فکر می کنید سرور مجازی ایران با توجه به کاربردهایی که دارد، می تواند برای شما مفید باشد، در این صورت برای خریدش درنگ نکنید و سریع نسبت به خرید اقدام کنید و از مزایای آن استفاده کنید.

همانطور که گفتیم آسام سرور، VPS ایران را به لیست سرویس هایشان اضافه کرده است و شما می توانید از سایتشان نسبت به خرید سرور مجازی ایران اقدام کنید و از پشتیبانی 24 ساعته در تمام روزهای هفته و گارانتی عودت وجه برخوردار شوید.

اگر سوالی در رابطه با این مقاله دارید، با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

 

ارسال نظر: