کدخبر: 17957

کولر گازی مناسب برای مغازه ها و فروشگاه ها

 

کولر گازی مناسب برای مغازه ها و فروشگاه ها باید با توجه به نکات مختلفی خریداری شود تا بیشترین راندمان و بازدهی را داشته باشد.

قطعاً تمامی مغازه ها و فروشگاه ها به یک سیستم سرمایشی نیاز دارند تا سرمایش موردنیاز آنها در فصول گرم تأمین شود. یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایش مغازه ها و فروشگاه ها ، کولر گازی است.

 

انواع کولر گازی قابل استفاده برای فروشگاه و مغازه کدامند ؟

کولر گازی ها را به لحاظ مختلفی دسته بندی نموده که یکی از رایج ترین آنها ، دسته بندی بر اساس نوع نصب است. کولر گازی را بر اساس نوع نصب به کولر گازی های پنجره ای ، کولر گازی دو تکه ای و کولر گازی پرتابل تقسیم می کنند.

کولرگازی پرتابل : یکی از انواع کولر گازی مناسب برای مغازه ها و فروشگاه ها ، کولر گازی پرتابل می باشد. معمولاً از کولر گازی های پرتابل برای فروشگاه ها و مغازه های کوچک استفاده می کنند. اگر مغازه و فروشگاه ها دارای مساحتی بیشتر از 30 متر باشند ، کولر گازی پرتابل گزینه مناسبی برای آنها نمی باشد. کولر گازی های پرتابل به پنجره یا حفره ای نیازمند هستند که لوله ویژه خروج هوای گرم از پشت آنها تا بیرون کشیده شود.(لوله ای قابل انعطاف به قطر 15 سانتی متر )

کولر گازی دو تکه یا اسپیلت : کولر گازی دو تکه دارای دو بخش جداگانه است که یکی از آنها یونیت داخلی و دیگری یونیت خارجی است . نصب کولر گازی های دو تکه ، نسبتاً حساس تر از سایر مدل های کولر گازی است. اما کولرگازی دو تکه کم مصرف تر ، کم صداتر و شیک تر و زیباتر هستند.

کولر گازی پنجره ای : یکی دیگر از انواع کولر گازی مناسب برای مغازه ها و فروشگاه ها ، کولر گازی پنجره ای می باشد. محل نصب این کولر گازی باید در محل یک پنجره باشد. قیمت این کولر گازی مناسب تر از اسپلیتها است. برخی از  مشتریان به خرید این نوع کولر گازی تمایل دارند. زیرا این کولرگازی ها به آسانی نصب شده و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند و در آینده هم قابل جابه جایی هستند. از معایب این کولر گازی می توان به صدای آن و مصرف برق بیشتر آن در ظرفیت مشابه اشاره نمود.

خرید کولرگازی ایستاده برای مغازه ها و فروشگاه ها

کولر گازی ایستاده ، دارای ظاهری شیک و زیبا است و در هر مکان بزرگی قابل نصب است. این سیستم ها می توانند در سریعترین زمان به خنک کردن محیط اقدام کنند. کولر گازی های ایستاده در ظرفیت های بالاتر از 40000 بی تی یو وجود داشته که با توجه به مساحت مکان موردنظر می توان به انتخاب ظرفیت مناسب آن اقدام نمود. توانایی کولر گازی های ایستاده در سرمایش محیط ، بسیار زیاد است. کولر گازی ایستاده ، یک نوع کولر گازی مناسب برای مغازه ها و فروشگاه های بزرگ ، رستورانها ، بانک ها و .... می باشد.

در کولر گازی های ایستاده از کمپرسورهای مختلفی شامل اسکرال ، پیستونی و روتاری استفاده شده که هر یک از آنها برای مکانی با شرایط آب و هوایی مختلف مناسب است. درصورتیکه از کولر های گازی و اسپلیت ایستاده برای فروشگاه خود استفاده می کنید ، حتما به موضوع برق تک فاز یا 3 فاز در هر مدل توجه داشته باشید.

اهمیت انتخاب کولرگازی با ظرفیت مناسب چیست ؟

برخی از افراد به خرید کولر گازی های بزرگتر اقدام می کنند. شاید استدلال آنها برای این کار ، سرمایش بیشتر محیط است. اما خرید کولر گازی با ظرفیت بزرگتر اشتباه است. زمانی که کولرگازی در ابعاد بزرگتر از نیاز محیط باشد ، در مدت زمان کوتاهی به سرمایش محیط اقدام نموده و سریعاً خاموش می شود. به همین علت کولر گازی مناسب برای مغازه ها و فروشگاه ها ، باید در ظرفیت ایده آلی باشد.

زمانی که کولر گازی پس از خنک کردن محیط سریعاً خاموش می شود ، موجب خشکی هوا ، روشن و خاموش شدن کولر گازی در تعداد دفعات زیاد ، مصرف برق بالاتر ، عدم خنک شدن محیط به صورت یکنواخت و ... می شود. لذا اصلاً توصیه نمی شود که از کولر گازی هایی با ظرفیت بالاتر از نیاز مغازه یا فروشگاه استفاده شود.

علاوه بر موارد گفته شده زمانی که به خرید کولر گازی های بالاتر از ظرفیت موردنیاز برای مغازه ها و فروشگاه ها اقدام می کنید ، سرمایش ایجاد شده در محیط ، اذیت کننده خواهد بود. قطعاً در چنین شرایطی از هوای محیط و سرمایش محیط ، لذت نخواهید برد.

نکات مهم برای خرید کولرگازی مناسب برای مغازه ها و فروشگاه ها چیست ؟

  • برای مغازه ها و فروشگاه هایی که تردد زیادی دارند ، باید کولر گازی هایی با ظرفیت بیشتر را انتخاب نمود.
  • اگر قرار است کولر گازی را در مغازه هایی مانند آشپزخانه و کترینگ و سایر مغازه هایی که گرمای زیادی در آنها تولید می شود ، نصب نمایید به خرید کولر گازی هایی با ظرفیت بالاتر اقدام نمایید.
  • در زمان خرید کولر گازی باید به ارتفاع سقف مغازه یا کف فروشگاه توجه کنید. اگر سقف مغازه و یا فروشگاه کوتاه است ، کولر گازی هایی با ظرفیت پایین تر را خریداری نمایید.
  • اگر مغازه و یا فروشگاه شما همواره در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار دارد ، کولر گازی ظرفیت بالاتر را خریداری نموده و در صورتی که مغازه و فروشگاه شما درون مجتمع تجاری است ، ظرفیت پایین تر را خریداری نمایید.

بهترین برند  کولر گازی برای فروشگاه ها و مغازه ها چیست ؟

برای خرید کولر گازی مناسب برای مغازه ها و فروشگاه ها ، باید توجه بسیار زیادی به انتخاب بهترین برند  این دستگاه ها داشته باشید. کولرگازی های مطرح و برند ، دارای عملکرد خوب و طول عمر بالا و خدمات بعد از فروش عالی هستند.

در حال حاضر بهترین کولر گازی های موجود در بازار شامل کولر گازی گری ، کولر گازی ال جی ، کولر گازی جی پلاس  ، کولر گازی هایسنس و ... می باشند. با توجه به تمامی نکات گفته شده می توانید به خرید کولر گازی ایده ال برای مکان موردنظر خود اقدام نمایید.

 

 

دمـاتجهیــز؛ بهترین قیمت ها و برند های تجهیزات تأسیسات ساختمان

 

دماتجهیز

مجموعه دماتجهیز مفتخر است که قدرتمندترین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی ایرانی و خارجی را به مشتریان محترم عرضه می کند. شما می توانید با خرید کولر گازی مناسب برای مغازه ها و فروشگاه ها از این مجموعه تخصصی ، خیال خود را از انتخاب یک محصول باکیفیت و مقاوم کارآمد آسوده کنید.

این مجموعه بین المللی به سبب فعالیت و سابقه کاری درخشانی که تاکنون داشته است ، یکی از برترین عرضه کنندگان تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی کشور به شمار می آید که آوازه آن حتی در خاورمیانه به گوش می رسد. تمامی محصولات عرضه شده توسط این مجموعه تخصصی ، باکیفیت هستند.

8

 

 

ارسال نظر: