کدخبر: 18059

پرفروش ترین تلویزیون های 2022 موجود در بازار همراه با قیمت روز بانه و گناوه

کمپانی های بزرگ سازنده تلویزیون هر ساله یک سری از مدل ها تلویزیون خود را وارد بازار می نمایید که در این راستا با توجه به فروش هایی که فروشگاه اینترنتی بامیرزا دارد و آمار آن به دست ما رسیده است ما در این لیست سه مدل از پرفروش ترین تلویزیون های 2022 را به شما معرفی می نمایید و در آخر هم لیست قیمتی از آن ها برای شما فراهم آورده اییم پس با ما همراه باشید تا این مطلب هیجان انگیز را از دست ندید.

 

 

کمپانی های بزرگ سازنده تلویزیون هر ساله یک سری از مدل ها تلویزیون خود را وارد بازار می نمایید که در این راستا با توجه به فروش هایی که فروشگاه اینترنتی بامیرزا دارد و آمار آن به دست ما رسیده است ما در این لیست سه مدل از پرفروش ترین تلویزیون های 2022 را به شما معرفی می نمایید و در آخر هم لیست قیمتی از آن ها برای شما فراهم آورده اییم پس با ما همراه باشید تا این مطلب هیجان انگیز را از دست ندید.

تلویزیون ال جی 55CS

شگفت انگیزترین اولد سال 2022 تلویزیون ال جی CS است که با ظاهرِ خوش منظرش، کارشناسان انگشت به دهن مانده اند. نمایشگری بالا رده که مخصوص افراد خاص پسند است پس طبیعی ست که طراحی او باید با دیگر نمایشگرهای موجود در بازار متفاوت باشد. ظرافتی که در طراحی این محصول به کار رفته واقعا قابل ستایش است و خبره بودن طراحان شرکت ال جی را تایید می کند. پایه ی مستطیلی آن مهر تائید بر محکم بودن را در جای خود زده است. کیفیت تصویری که از این تلویزیون OLED انتظار می رود. تلویزیون ال جی 55CS قطعا در پخش صدای رسا و فراگیر بی نقص عمل خواهد کرد. توان صوتی 40 وات توسط سیستم بلندگوی 2.2 کاناله انتشار پیدا خواهد کرد و شنیدن جزئیات صدا بی شک در کیفیت و وضوح بالا امکان‌پذیر می شود. حذف اعوجاج و نویز صدا می تواند شنیدن مکالمات را در وضوح بیشتر افزایش دهد که به وسیله فناوری Clear Voice Pro امکان پذیر خواهد شد. فناوری دالبی اتموس نیز به پخش صدای سینمایی به صورت فراگیر تر کمک شایانی می کند. با این وجود تجربه بصری عالی شما در کنار پخش صدای با کیفیت تکیمل تر خواهد شد.

طراحی تلویزیون ال جی 55CS

در این قسمت از ژیارکالا می خواهیم نحوه ی طراحی و زیبایی ظاهری تلویزیون 55 اینچ اولد CS بپردازیم. با توجه به سابقه ی درخشان ال جی در زمینه ی تولید تلویزیون می توان گفت محصولات این برند از زیبایی چشم گیری برخورداراند اما طراحی تلویزیون ال جی CS چیز دیگریست و با هیچ کدام از تلویزیون ها قابل قیاس نیست. به گونه ای که هر فرد با دیدن آن به خرید وسوسه می شود اگر قصد خرید هم نداشته باشد. در سال 2022 با پرده برافراشتن و رونمایی از آن بسیاری از رقیبان این شرکت پا پس کشیدن و دیگر نای رقابت نداشتند. باریک و ظریف همچون کاغذ که آرزوی دیرینه هر فرد، داشتن تلویزیون با چنین خصوصیاتی را برآورده می کند. هنگام اتصال به دیوار به طور کامل ترکیب می شود و حس کاغذ دیواری را ایجاد می کند.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 55CS

 تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی مدل CS یکی از محصولات با کیفیت برند ال جی است که تمامی جزئیات را حتی در قسمت تاریک یا روشن تصاویر نمایش میدهد. در میان تمامی تلویزیون‌های جدید ال جی معمولاً تلویزیون‌هایی که ضخامت کمتری دارند در دسته تلویزیون‌های OLED قرار می‌گیرند زیرا در این تلویزیون‌ها نور پس زمینه وجود ندارد و تلویزیون‌ها میتوانند ضخامت کمتری داشته باشد. به همین دلیل تلویزیون ال جی 55CS نیز به خاطر داشتن فناوری اولد از ضخامت بسیار کمی برخوردار است و می‌تواند محتواها را بسیار باکیفیت برایتان نمایش دهد. بر روی صفحه نمایش این تلویزیون زاویه دید گسترده ای وجود دارد و برای شما تفاوتی نمی‌کند که در کجای اتاق نشسته باشید در هر جایی می‌توانید محتواها را با کیفیت بالا مشاهده کنید. پیکسل هایی که در تلویزیون اسمارت ال جی 55CS به کار رفته است از نوع پیکسل‌های SELF-LIT OLED می‌باشد.

قابلیت هوشمند تلویزیون ال جی 55CS

سیستم عامل در تلویزیون های امروزی نقش مهمی را ایفا می کنند و خریداران هنگام خرید خود بیشترین توجه را به این موضوع دارند. هر شرکت سازنده ی تلویزیون، سیستم عاملی مخصوص به خود دارد. webOS پلت فرم اختصاصی ال جی است که در تمام محصولاتش از آن استفاده می کند. همان طور که تلویزیون 55CS یکی از محصولات این شرکت است پس یقینا سیستم عامل وب او اس در آن حکم فرماست. قابلیت اتصال به اینترنت و وای فای از یک طرف و استفاده از مرورگر وب در طرف دیگر، جز ویژگی های هوشمند و ابتدایی تلویزیون اولد 55CS است.

تلویزیون سونی 55X85K

تلویزیون سونی x85k در سال ۲۰۲۲ با توجه به امکانات، قابلیت ها و طراحی منحصر به فردی که داشت،‌ انقلابی بزرگ در عرصه تلویزیون های جدید به وجود آورد. این انقلاب به گونه ای است که سونی تا کنون توانسته سهمی از بازار فروش تلویزیون را به اسم خود رقم بزند و این سهم از بازار را تا حدودی مدیون به کارگیری تکنولوژی ها و فناوری های جدیدی است که در محصولات جدید خود به کار برده است. هر ساله با توجه به تکنولوژی های جدیدی که دیگر برندها در نظر می گیرند، این کمپانی تلاش می کند تا بروزترین آن ها را نیز به کار بگیرد و تلویزیون های خود را با آخرین فناوری و تکنولوژی به بازار عرضه کند. شاید این تلویزیون را با نام های دیگری مانند تلویزیون سونی  X850K یا X8500K در بازار ببینید. این نام های متفرقه در بازار برای این محصول شناخته شده اند و ممکن است آن را با اسمی کامل تر مانند  KD-55X85K ببینید که همان تلویزیون سونی X85K می باشد. 

طراحی تلویزیون سونی 55X85K

طراحی نقش مهمی در دکوراسیون منزل دارد. زیبایی تلویزیون به شیکی خانه می‌افزاید، پس باید در خرید تلویزیون دقت کنیم و اطلاعات داشته باشیم. طراحان شرکت سونی با نهایت سلیقه به تولید تلویزیون x85K پرداخته‌اند و یک تلویزیون با طراحی شیک روانه بازار کرده اند. قاب این تلویزیون مشکی براق می‌باشد و 55 اینچ است که در آن شاهد نمایش وضوح تصویر 3840×2160 پیکسل خواهیم بود؛ همچنین قاب خیلی باریکی دارد. طراحان با دیزاین هوشمندانه و خلاقانه توانسته‌اند انتظارات کاربران از یک تلویزیون مدرن و زیبا را برطرف کنند و این باعث چشمگیری تلویزیون سونی 55X85K شده است.

تلویزیون 55 اینچ سونی X85K بر روی دیوار هم نصب می‌شود و زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل می‌دهد. پایه های این نمایشگر به صورت دو شاخه‌ای طراحی شده اند و خیلی مقاوم هستند به طوری که وزن تلویزیون را به راحتی تحمل می‌کنند و بر روی میز به راحتی قرار می‌گیرند. اندازه این تلویزیون ها طوری طراحی شده است که مناسب خانه های بزرگ هم باشد. تلویزیون سونی X85K با خطوط باریک زینت بخش هر خانه‌ای شده است.

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 55X85K

همانطور که مستحضرید کیفیت تصویر در کنار طراحی برای مخاطبان حائز اهمیت می باشد از این رو در زمان خرید به آن توجه خاصی می کنند. برند سونی که در این زمینه تبحر زیادی دارد به صورت مداوم از برترین های خود هر ساله رونمایی کرده و خود را به مرکز توجهات کاربران تبدیل نموده است‌. از برترین های 2022 سری 8 این برند می توان به تلویزیون X85K اشاره نمود‌.صفحه نمایش تخت LED این مدل در کنار کیفیت تصویر 4k بهترین صحنه‌ها را با کیفیت بی نظیر و به صورت زنده ارائه می دهد. در واقع این قابلیت با وجود رزولوشن 3840×2160 پیکسل خالق و آفریننده ی صحنه هایی شفاف و طبیعی بوده که به بیننده حس و حال حضور در تصاویر را القا می دهد. وجود نور پس زمینه ی Direct LED نیز در ارائه ی برترین تصاویر موثر بوده چون نور و روشنایی مربوط به هر تصویر را جداگانه تنظیم می کند. همچنین بنا به وجود زاویه ی دید گسترده شما برترین تصاویر را از هر زاویه دریافت می نمایید‌.فناوری HDR یا محدوده ی دینامیکی بالا که مخفف High Dynamic Range است در واقع به تکنیکی اطلاق می‌شود که در هر دو صحنه روشن و بسیار تاریک، جزئیات مربوط به محتوا را بیان می‌کند. در واقع این اطمینان خاطر را حاصل کرده که تصویری با کنتراست دقیق و تنظیم شده را مشاهده خواهید کرد.

قابلیت هوشمند تلویزیون سونی 55X85K

تلویزیون سونی X85K از امکانات فراوانی برخوردار است. این باعث شده خواهان زیادی داشته باشد. اتصال به اینترنت یکی از مهمترین آپشن‌ها می‌باشد. شرکت سونی مدت هاست که سیستم های خود را به سیستم عامل آندروید 10 مجهز کرده است. این سیستم همیشه مجهز بوده و خدمات فراوانی دارد و به راحتی می‌توانید به Disney ،Amazon و+ netflix دسترسی داشته باشید و برنامه ها و فیلم های مورد علاقه تان را جستجو و دانلود کنید و به تماشا آن‌ها بپردازید. این سیستم از تمام برنامه های مجازی و اجتماعی پشتیبانی می‌کند.

خرید تلویزیون سونی X85K

تلویزیون سامسونگ 55BU8500

یکی از بهترین تلویزیون های سال 2022، تلویزیون سامسونگ BU8500 است که ظاهری شیک دارد و با توجه به امکاناتش قادر است انتظارات یک کاربر امروزی را برطرف نماید. صفحه نمایش فورکی این تلویزیون سامسونگ، توسط فناوری Dynamic Crystal Color و پردازنده تصویر Crystal Processor 4K بیش از یک میلیارد رنگ زنده و پردازش شده را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از ویژگی هایی که در صفحه نمایش 55BU8500 جایگذاری شده است HDR 10+ می باشد که این فناوری کمک می کند تا جزئیات کامل صحنه های تاریک و روشن را مشاهده کنید؛ همچنین وجود فناوری Crystal Color 4K Processor در این مدل و دیگر تلویزیون های سامسونگ، با ایجاد تغییراتی در تصویر، به شما اجازه می دهد جزئیات ظریف هر رنگ را مشاهده کنید که این به ویژه در هنگام تماشای فیلم و انیمیشن کاربرد فراوانی خواهد داشت.

طراحی تلویزیون سامسونگ 55BU8500

خرید تلویزیون سامسونگ 55BU8500 میتونه برای کسانی که به مدل های پایه وسط علاقه دارند بسیار مناسب باشد. چرا که این تلویزیون از مدل های پایه وسط هستش و این مدلها هم همیشه محدود بودند و کاربران زیادی هم به طراحی مدل های پایه وسط علاقه دارند. این مدل دارای قاب بسیار باریک و ضخامت بدنه بسیار نازک است و طراحی بسیار شیکی داره. طراحی باریک، پایه وسط و شکل ظاهری اون، ترکیب یک تلویزیون بسیار عالی رو دربر داره. شما عزیزان اگر خواستید تلویزیون رو به دیوار وصل کنید، این امکان وجود داره و با استفاده از انواع پایه و براکت های دیواری میتونید تلویزیون  رو به دیوار متصل کرده و در اون حالت از تلویزیون استفاده کنید.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 55BU8500

شرکت سامسونگ در سال 2022 با تولید تلویزیون‌هایی بی‌نظیر، توانست طرفداران خود را راضی نگه دارد. این شرکت در تلویزیون سامسونگ 55BU8500 از فناوری ها و تکنولوژی های متنوعی استفاده کرده‌است. همین سبب شده تصاویری با نهایت زنده بودن روی نماشگر 55 اینچ بیاید. تلویزیون سامسونگ از کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840×2160 پیکسل برخوردار می‌باشد. به صورت کلی می‌توان گفت تعداد پیکسل‌های این محصول بیش از 8 میلیار می‌باشد. هرچه تعداد پیکسل‌ها بیشتر باشد، محتوای با کیفیت بهتری ارائه می‌شود. تلویزیون 55 اینچ سامسونگ با پشتیبانی از HDR و فرمت‌های HLG و HDR 10+، تصاویری با جزئیات دقیق و کاملا واقعی را به نمایش می‌گذارد.

قابلیت های هوشمند تلویزیون سامسونگ 55BU8500

تلویزیون فورکی BU8500 سامسونگ یکی از مدل های کاملا هوشمند بوده و سامسونگ از سیستم عامل اختصاصی خودش به اسم تایزن استفاده نموده است.تلویزیون های هوشمند امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرند و کاربران همیشه به دنبال خرید مدل های هوشمند هستند. تلویزیون 55 اینچ سامسونگ BU8500 دارای قابلیت اسمارت بوده که یعنی کاملا هوشمند است و از سیستم عامل تایزن هم پشتیبانی میکنه و شما میتونید به شبکه اینترنت متصلش کنید و کلیه ی جستجوهای خودتونو در تلویزیون انجام بدید و سایت های مورد علاقه خود یا ویدیوهایی که دوست دارید رو از طریق همین تلویزیون در اینترنت ببینید. یا اینکه شما میتونید موبایلی که دارید رو به تلویزیون وصل کنید و خیلی راحت فیلم و عکس یا هر محتوایی رو به تلویزیون منتقل کنید و صفحه نمایش موبایل با مقیاسی بزرگ در تلویزیون پخش خواهد شد.

خرید تلویزیون سامسونگ BU8500

لیست قیمت پرفروش ترین تلویزیون های 2022

قیمت (تومان)

سایز(اینچ)

سال ساخت

مدل

برند

39/500/000

55

2022

CS

ال جی

58/700/000

65

2022

CS

ال جی

32/000/000

55

2022

X85K

سونی

45/000/000

65

2022

X85K

سونی

63/000/000

75

2022

X85K

سونی

86/000/000

85

2022

X85K

سونی

16/750/000

50

2022

BU8500

سامسونگ

19/000/000

55

2022

BU8500

سامسونگ

28/700/000

65

2022

BU8500

سامسونگ

 

جهت خرید محصولات و مشاوره تخصصی می توانید به فروشگاه اینترنتی بامیرزا به آدرس www.bamirza.com مراجعه و یا با شماره های 09182372564 و 08734234203 تماس برقرار نمایید.

 

ارسال نظر: