کدخبر: 18094

مقایسه بهترین مارک ها زمین شوی و کف شوی صنعتی

 

 

نظافت و پاکیزگی محل‌کار، یکی از عواملی است که تاثیر مستقیم روی کارمندان و مراجعه‌کنندگان دارد. مساحت فضایی که در آن فعالیت می‌کنید، مشخص خواهد کرد که به چه ابزارهایی برای نظافت احتیاج دارید. محیط‌های بزرگ، مانند پاساژها و مال‌ها، ادارات، هتل‌ها، استخر، انبار و سوله و صنعت‌های کوچک‌وبزرگ برای نظافت باید از تجهیزات صنعتی استفاده کنند. بهترین گزینه برای این مکان‌ها خرید زمین شوی صنعتی است. انتخاب کف ‌شوی صنعتی، از بین مدل‌های مختلفی که در بازار وجود دارد؛ کمی دشوار است. به همین علت قصد داریم در ادامه به معرفی بهترین برندهای کف‌شوی و اسکرابر صنعتی بپردازیم.

اسکرابر صنعتی چیست؟

9

اگر بخواهیم اسکرابر صنعتی را در یک جمله تعریف کنیم، باید بگوییم که این وسیله کاربردی عصای دست افرادی است که وظیفه نظافت مکان‌های بزرگ را برعهده دارند. اگر بخواهیم کامل‌تر توضیح دهیم که اسکرابر صنعتی چیست، باید بگوییم که اسکرابر صنعتی یا کف‌شوی صنعتی، نوعی دستگاه پیشرفته خودکار است که به صورت تخصصی در نظافت محیط‌های بزرگ و صنعتی استفاده می‌شود.

خرید زمین شوی صنعتی، باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه نیز می‌شود و همچنین باعث می‌شود نظافت با سرعت بیشتری انجام شود. این دستگاه به تنهایی برای شستن و خشک کردن زمین کافی است و هر دو کار را همزمان پیش می‌برد و در زمان نیز صرفه‌جویی می‌کند. ساختار این دستگاه‌ها شامل سیستم برس‌زنی، مخزن آب تمیز، مخزن آب آلوده و سیستم پاشش آب است.

فرآیند دستگاه کف‌شوی نیز به این صورت است که برس تعبیه­شده در دستگاه با سرعت زیادی می‌چرخد و آلودگی‌ها را از زمین پاک می‌کند و همزمان با این عمل نیز آب پاکیزه از مخزن مربوطه روی زمین پاشیده می‌شود. قطعا تا اینجا شما نیز با این نظر موافق هستید که خرید زمین شوی صنعتی برای مکان‌هایی با مساحت زیاد از واجبات است.

برندهای زیادی وجود دارند که به تولید این محصول می‌پردازند. در ادامه لیستی از بهترین برندهای تولیدکننده زمین‌شوی و اسکرابر صنعتی را آماده کرده‌ایم تا بنا به نیازتان بتوانید بهترین مارک را انتخاب کنید.

دسته‌بندی اسکرابر صنعتی

10

بهتر است پیش از آن که اقدام به خرید زمین شوی صنعتی کنید، با انواع مدل‌های این وسیله کاربردی، آشنا شوید. دسته‌بندی اولی که برای اسکرابرهای صنعتی وجود دارد، شامل دو مدل اسکرابرهای باتری‌دار و اسکرابرهای کابلی یا برقی است.

اسکرابرهای باتری‌دار، قابلیت جابه‌جایی بیشتری دارند و می‌توان آزادانه آن‌ها را حرکت داد. اسکرابرهای کابلی به صورت دستی جابه‌جا می‌شوند و مشکل تمام شدن باتری را ندارند و می‌توان از آن‌ها پیوسته استفاده کرد. دسته‌بندی دیگری که برای کف‌شوهای صنعتی وجود دارد شامل دو مدل دستی و سرنشین‌دار خودرویی است.

اسکرابرهای صنعتی دستی مناسب نظافت و شست‌وشوی راه‌های باریک و راهروها است. اگر محیط کار شما به گونه‌ای است که موانعی در آن نصب شده است، استفاده از مدل دستی زمین‌شوهای صنعتی توصیه می‌شود. این دستگاه‌ها، حتی برای محیط‌های کوچک نیز گزینه مناسبی هستند.

چرا که می‌توان آن‌ها را به آسانی جابه‌جا کرد و در هرمحیطی با هرشکل و اندازه‌ای از آن‌ها استفاده نمود. اسکرابرهای سرنشین‌دار خودرویی، مدل دیگری از اسکرابر است که کارایی بسیار بالایی دارد. این دستگاه، بهترین گزینه برای فضاهای وسیع و باریک است و می‌توان از آن‌ها در هر فضایی استفاده کرد.

بهترین مارک‌های زمین شوی صنعتی

 

برندهای زیادی هستند که به تولید تجهیزات نظافت صنعتی مشغول‌اند. در کنار این مارک‌های شناخته شده، مارک‌هایی با محصولات بی‌کیفیت نیز وجود دارد. در ادامه معتبرترین برندهایی را که محصولات باکیفیتی را در سطح جهانی عرضه می‌کنند؛ معرفی می‌کنیم تا در خرید زمین شوی صنعتی و شناخت برندهایی با محصولات درجه یک به کمک شما بیاید.

اسکرابر  کماک (COMAC)

اولین برندی که قصد معرفی آن را داریم، برند کماک است. این برند ایتالیایی، یکی از اصلی­‌ترین تولیدکنندگان زمین شوهای صنعتی است. محصولات کماک، مطابق با نیاز کاربران طراحی و ساخته شده است. متریال استفاده شده در زمین شوی ایتالیایی کماک COMAC از بهترین مواد اولیه است و به افرادی که قصد خرید زمین شوی صنعتی را دارند؛ اجازه می‌دهد تا سال‌های‌سال بدون هیچ خرابی از آن استفاده کنند.

طراحان این محصول، علاوه بر کاربردی بودن آن به داشتن ظاهر زیبای محصولات خود نیز توجه ویژه‌ای داشته‌اند و نسبت به سایر محصولات مشابه از ظاهر خاصی برخوردارند. شرکت اتحاد صنعت صدرا نماینده انحصاری برند کماک ایتالیا در ایران است.

این شرکت که تنها واردکننده این محصولات درجه یک ایتالیایی است. کیفیت محصولات برند کماک کاملا توسط این مجموعه تایید و تضمین شده است و به همین سبب برای خرید زمین شوی صنعتی از برند کماک می‌توانید با خیال راحت اقدام کنید.

شرکت اتحاد صنعت صدرا، به عنوان تنها نماینده این برند در ایران برای حمایت از خریداران و تضمین کیفیت محصولات کماک، یک سال گارانتی بی‌قیدوشرط و 15 سال خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم به سایت آن‌ها سر بزنید و از محصولات برند کماک و دیگر برندهای موجود در این مجموعه دیدن فرمایید و ازتنوع قیمت اسکرابر صنعتی آگاه شوید.

اسکرابر  کلمبوس (Columbus)

کلمبوس، یکی‌ دیگر از تولیدکنندگان زمین‌شوهای صنعتی است که مبدا آن در اروپا می­باشد. این برند، همواره به دنبال طراحی‌های خلاقانه کف شوها است. کلمبوس، انواع مدل‌های اسکرابرهای صنعتی را تولید می‌کند. پیش از خرید زمین شوی صنعتی کلمبوس بهتر است کارایی دستگاه‌های این شرکت را بررسی کنید و مطابق یا فضای خود، دستگاه مناسب را تهیه نمایید.

 اسکرابر  تنانت (Tennant)

11

یکی دیگر از تولیدکنندگان وسایل نظافت صنعتی، برند تنانت است. این شرکت از سال‌های دور مشغول ساخت وسایل مکانیزه برای نظافت محیط‌های بزرگ است. دستگاه‌های این برند، با پیروی از تکنولوژی‌های روز ساخته شده‌اند و طرفداران زیادی دارند. محصولات تنانت به شدت در برابر ضربه مقاوم است و به آسانی خراب نمی‌شوند. خرید زمین شوی صنعتی از برند تنانت به صنایعی توصیه می‌شود که به عنوان صنایع سخت مانند صنعت ساختمانی شناخته می‌شوند.

اسکرابر کارچر (Karcher)

کارچر، برند دیگری است که تجهیزات نظافت صنعتی را تولید می‌کند . این شرکت آلمانی، به عنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو در ساخت کف شوی صنعتی شناخته می‌شود. محصولات این شرکت تنوع بالایی دارد که کار را برای خرید خرید این دستگاه­ها آسان می‌کند و این امکان را فراهم می‌کند که با هر بودجه‌ای و با هر فضایی یک مدل مناسب را تهیه کنید.

 

 

 

دیگر برند های اسکرابر و زمین شوی ایرانی و خارجی

  1. زمین شوی نیلفیسک nilfisk
  2. زمین شوی لاور LAVOR 
  3. زمین شوی IPC
  4. زمین شوی مارشال Marshal
  5. زمین شوی RCM
  6. زمین شوی MTCO
  7. زمین شوی گادلی Gadlee
  8. زمین شوی کلینفیکس CleanFix 
  9. زمین شوی کلین وک Clean Vac

 

کلام آخر

خرید زمین شوی صنعتی نیاز به شناخت کامل انواع مدل‌های اسکرابر صنعتی دارد. در قسمت‌های قبل تمامی مدل‌های اسکرابرهای صنعتی را معرفی کردیم تا بسته به نیاز خود مدل مناسب را انتخاب کنید. نکته مهمی که پیش از انتخاب مدل اسکرابر اهمیت دارد؛ انتخاب برند آن کف‌شو یا اسکرابر است.

چرا که اگر محصول انتخابی شما از برند معتبری نباشد؛ نه تنها سرمایه شما را از بین می‌برد، بلکه در کار شما نیز اختلال ایجاد می‌کند و زمان شما را نیز هدر می‌دهد. یکی از شناخته‌شده‌ترین و معتبرترین برندهای زمین‌شو و اسکرابر صنعتی که محصولات خود را به سراسر دنیا ارسال می‌کند؛ برند کماکComac  است.

این برند ایتالیایی، تنها یک نماینده در ایران دارد. اتحاد صنعت صدرا نمایندگی انحصاری برند کماکComac  در ایران است. توصیه می‌کنیم برای مشاهده انواع مدل‌های کف‌شو کماک به سایت آن‌ها مراجعه کنید.

 

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

 

ارسال نظر: