کدخبر: 18116

وریفای و رفع مسدودی حساب صرافی بایننس

 

بایننس یک صرافی پیشرو در زمینه ارز دیجیتال می باشد که بزرگترین صرافی از نظر حجم معاملات روزانه می باشد فعالیت خود را در سال 2017 به طور رسمی آغاز کرد و در اوایل سال 2018 به عنوان بزرگترین صرافی از نظر حجم معاملاتی در جهان شناخته شد. نکته قابل توجهی که کاربران زیادی را به این صرافی کشانده ویژگی منحصر به فرد بایننس است که از رایج ترین ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده پشتیبانی می کند. البته برای فعالیت در این صرافی باید وریفای بایننس انجام دهید. بایننس دارای سه سطح احراز هویتی می باشد که هر سه آنها ضروری و اجباری می باشد. برای آشنایی با مراحل احراز هویت و وریفای پلاس بایننس ادامه مقاله را مطالعه کنید.

 

افتتاح حساب بایننس و وریفای و احراز هویت   bainance

بایننس بزرگترین صرافی رمز ارزی دنیا از نظر حجم معاملات است. برای بسیاری از کاربران اینجا تنها مکان برای ترید انواع رمز ارز محسوب می‌شود. کافی است بدانید در 24 ساعت گذشته، حجم معاملات رمز ارز در این پلتفرم 17,733,426,422 میلیارد دلار بوده است. در حالی که این مبلغ برای هیوبی و کوین بیس (رتبه‌های دوم و سوم) به 2,686,824,065 و 1,452,270,114 میلیارد دلار کاهش پیدا می‌کند. روز به روز افراد بیشتری اقدام به ساخت حساب و ثبت نام در صرافی بایننس می‌کنند.

اولین سرمایه گذاران در این صرافی، بهترین تصمیم عمرشان را گرفتند. چرا که توانستند طی مدت زمانی کوتاه، ارزش دارایی خود را بیشتر از 2500 برابر افزایش بدهند. در ابتدا ارزش هر واحد بایننس کوین (BNB)، که این صرافی برای جذب سرمایه به افراد اعطا می‌کرد، 0.1 دلار بود. اما این ارز دیجیتال اکنون با قیمت حدود 300 دلار معامله می‌شود و از نظر مارکت کپ، چهارمین رمز ارز برتر بازار است. برای شروع ترید در بایننس باید اقدام به ثبت نام و ساخت حساب، وریفای و احراز هویت بایننس در را انجام دهید.

چرا باید احراز هویت حساب کاربری بایننس را  کنم؟

برای شروع فعالیت کاربران باید سرویس احراز هویت بایننس انجام دهند. همانگونه که در صرافی های ایرانی احراز هویت انجام می گیرد، صرافی بایننس نیز سه سطح احراز هویت دارد که کاربران در هر سطح مقدار مشخصی از محدودیت های فعالیتی خود را از میان بر می دارند. بایننس از همه کاربران خود می خواهد که تایید هویت خود را کامل کنند تا امنیت حساب خود را افزایش دهند و قوانین بین المللی را رعایت کنند. دلایل احراز هویت امنیت و نظارت بر کاربران می باشد.

امنیت: احراز هویت نقش مهمی در امنیت حساب دارد چون می تواند حساب شما را در برابر خطرات احتمالی محافظت کند و چارچوب امنیتی در سطح فنی ارائه دهد.

نظارت: بایننس با مجموعه از استانداردها از عملکرد برخی فعالیت ها همانند پولشویی و جرایم مالی غیرقانونی و ... جلوگیری کند.

 

سطوح مختلف وریفای حساب کاربری بایننس

همه کاربران جدید برای دسترسی به محصولات و خدمات بایننس، از جمله سپرده گذاری، معاملات، و برداشت ارزهای دیجیتال، باید احراز هویت بایننس را تکمیل کنند. برای کاربران موجودی که وریفایIntermediate  را تکمیل نکرده‌اند، مجوزهای حسابشان موقتاً به «فقط برداشت» تغییر می‌کند و خدمات محدود به برداشت وجه، لغو سفارش، بسته شدن موقعیت و بازخرید است.

سطح Basic : همان اطلاعات اولیه ثبت نامی است که شامل ( نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد به میلادی ، ایمیل) می باشد. نیاز به ارائه مدرک ندارد و با محدودیت بسیاری برای فعالیت روبرو است.

سطح Intermediate :  در این سطح از احراز هویت بایننس کاربران باید یکی از مدارک شناسایی کارت هویتی، پاسپورت و یا گواهینامه رانندگی را ارائه دهند، در این سطح نیز کاربران با محدودیت فعالیت روبرو هستند.

سطح وریفای بایننس پلاس (Advanced) :  مرحله مد نظر ما این مرحله از وریفای بایننس می باشد که محدودیت های شما به طور کامل برداشته می شود و می توانید به راحتی در صرافی بایننس به فعالیت خود ادامه دهید. نوع مدارکی که بایننس از شما درخواست می کند بسته به کشور متغیر است.

در این مرحله شما باید قبض آماده ( آب/ برق/  گاز ) کشورهای مختلف برای تایید و پروف آدرس بایننس (Binance) را ارائه دهید تا بایننس محل سکونت شما را تایید کند. بهترین سطح برای وریفای اکانت سطح بایننس پلاس (سطح نهایی وریفای) می باشد.

19

 

وریفای بایننس پلاس چیست؟

منظور از وریفای پلاس چیست؟ وریفای پلاس بایننس به معنی ارائه و بارگذاری مدارک اثبات کننده سکونت شما در آدرس ارائه داده شده به بایننس هست. وریفای پلاس اسمی است که بایننس برای این موضوع انتخاب کرده است و نام اصلی این نوع از وریفای، احراز سکونت یا Proof of Address می باشد.

در واقع در مرحله وریفای پلاس بایننس مشتری با ارائه مدارک معتبر اثبات کننده سکونت خود در کشور مورد نظر به بایننس اطمینان خاطری بیشتری می دهد که مشتری قابل اعتماد و عادی می باشد. به همین علت بایننس برای افرادی که وریفای پلاس خود را انجام می دهند مزایای بیشتری در نظر می گیرد. همان گونه که گفته شد بایننس ارزش زیادی برای اثبات آدرس محل سکونت قائل است، به همین دلیل همه کاربران را به ارائه مدرک محل سکونت تشویق می کند.

برای مثال: یکی از مزایایی که تایید آدرس (Proof of address) در نظر گرفته است، افزایش سطح واریز فیات از 50000 به 200000 دلار است. Fiat در واقع همان ارزهای رایج (دلار، یورو، پوند و ...) پول رایج کشورها می باشد.

هنگامی که شما برای حساب کاربریتان وریفای پلاس انجام می دهید، در واقع به بایننس اثبات می شود که فرد مورد نظر در کدام کشور و کدام محل سکونت دارد، این موضوع حساسیت بایننس را نسبت به کاربر کاهش می دهد.

20

 

نکاتی مهم وریفای و احراز هویت بایننس و Binance Plus

پس از تکمیل افتتاح حساب ، وریفای و احراز هویت بایننس binance کمی صبر کنید. بایننس داده های ارسالی شما در زمانی مشخص مورد بررسی قرار خواهد داد. پس از تایید درخواست شما، ایمیل به شما ارسال خواهد شد که آن نوتیفیکیشن آن را می توانید در خود حسابتان ببینید. توجه به دو نکته در طی انجام این مراحل از آموزش احراز هویت بایننس ضروری می باشد.

نکته اول: یک آن که لطفا اطلاعات اولیه خود و عکس های ارسالی را تا 15 دقیقه ارسال نمایید و در طی انجام اینکار مرورگر خود رفرش نکنید.

نکته دوم: این که شما می توانید روزانه حداکثر 10 بار برای انجام احراز هویت بایننس اقدام نمایید. اگر در این 10 بار موفق نشوید باید 24 ساعت صبر کرده و دوباره امتحان کنید.

مشاوره وریفای صراف های معتبر خارجی با کمک تیم تلماتو

 با بیش از 8 سال سابقه درخشان در زمینه ارز های دیجتیال ، تیم تلماتو  همواره اماده ارایه مشاوره در زمینه وریفای و وریفای پلاس بایننس و  صرافی های مختلف می باشد. جهت مرتفع ساختن این مانع بزرگ می توانید بر روی تجربیات تیم ما حساب ویژه ای باز کنید. هم اکنون منتظر تماس شما عزیزان هستیم و در تمامی روز های غیر تعطیل ، در خدمت عزیزان می باشیم.

 

 

ارسال نظر: