کدخبر: 18117

بهترین برند جواهرات ایرانی

 

قبل از خرید هرنوع زیورآلاتی، باید نسبت به بهترین برند جواهرات ایرانی اطلاعات کاملی داشته باشید. خرید جواهر و طلا یکی از مورد علاقه‌ترین کارهای بانوان به‌ خصوص در کشور ما محسوب می‌شود. از آنجایی که این محصولات، بسیار با ارزش بوده و علاوه ‌بر جنبه زیبایی به‌ عنوان پس‌انداز نیز به حساب نیز به حساب می‌آید، باید در حین خرید، به برند آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. خریداری طلاهای ساخته شده توسط شرکت‌های معتبر، تضمینی برای اصالت کالای خریداری شما است. همچنین این سبک جواهرات معمولا از زیبایی، خاص بودن و استحکام بالایی برخوردار است.

 

 چرا باید از برندهای معتبر خریداری کنیم؟

طلا و جواهر یک کالای شیک قیمتی به‌شمار می‌آید که داشتن آن جزئی از زندگی بانوانی است که دوست‌دار زیبایی هستند. از این رو، در جهان و ایران شرکت‌های تولید جواهر بسیاری پدید آمده‌اند تا بهترین و زیباترین جواهرات را برای خانم‌های خوش‌سلیقه طراحی کنند.

معمولا شرکت‌هایی که در ساخت طلا و جواهر به شهرت رسیده‌اند، در این کار بسیار حرفه‌ای بوده و طراحی جواهرات را در سبک‌های خاصی انجام می‌دهند. داشتن سبکی خاص و طراحی طلاهای باکیفیت، مستحکم و در عین حال زیبا، باعث علاقه‌مندی افراد در سراسر دنیا به خرید و تهیه‌ طلاهای ساخته شده توسط برندهای معتبر شده است که انواع برند جواهرات ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بهترین برندهای طلا کدام است؟

حال که با اهمیت خریداری بهترین برند جواهرات آشنا شدید بهتر است چند فروشگاه فعال و معتبر در این زمینه را نیز بشناسید. ما در ادامه چند برند معتبر و زیبای ایرانی که از جمله برند طلا ایرانی می باشند، را به شما معرفی می‌کنیم.

2

فروشگاه طلا و جواهر اورو

یکی از مجموعه‌های معتبر که در زمینه تولید و فروش جواهرات فعالیت می‌کند و همواره سعی کرده بهتر از روز قبل در خدمت مشتریان باشد و کارهایی با سبک زیبا و شیک در اختیار آنها قرار دهد فروشگاه طلا و جواهر اورو است.

این فروشگاه آنلاین، علاوه ‌بر ایجاد محیطی امن برای خرید غیرحضوری، امکاناتی مانند خرید طلا به‌صورت اقساطی را نیز برای شما عزیزان فراهم آورده است.

 

طلاسازی کیا گالری

این گالری با سابقه‌ای بیش از 10 سال و با نوآوری‌های زیبایی که داشته توانسته در بازار رقابتی کشورمان بین فروشگاه‌های بهترین برند طلا و جواهرات ایرانی قرار گیرد. از محبوب‌ترین، طراحی‌های این مجموعه می‌توان به ترکیب طلا و چرم اشاره کرد که طرفداران زیادی بین مردم پیدا کرده است.

علاوه‌بر قیمت مناسب مواردی مانند گارانتی مادم‌العمر، تعویض یا مرجوع کالای خریداری شده بدون کسر هزینه و... از دلایل محبوبیت این طلاسازی می‌باشد.

شرکت طلا و جواهر پارتینه مظفریان

این شرکت از قدیم و به‌صورت خانوادگی در زمینه ساخت طلا و جواهر فعالیت داشته است. مجموعه پارتینه مظفریان از بازار بزرگ شروع به‌کار کرده و اکنون در هتل استقلال مستقر شده و می‌توان آن را از بهترین برند جواهرات ایرانی دانست.

3

طلا و جواهرسازی گوهربین

از دیگر برند ایرانی که بیشترین طرفدار را دارد می‌توان به گوهربین اشاره کرد. از دلایل عمده معروفیت این مجموعه طراحی و ساخت‌ طلاهای خاص و منحصر به‌فرد مناسب تمامی سلیقه‌ها است. این شرکت معتبر در تهران خیابان ولیعصر واقع می‌باشد.

جواهرسازی کشتی آرای

شاید اطلاع داشته باشید که مهم‌ترین شرکت‌های طلاسازی کشور در شهرهای تهران، مشهد و اصفهان واقع می‌باشند. کشتی آرای، از شرکت‌های اصفهانی و معتبر بوده و به عنوان بهترین برند جواهرات ایرانی مطرح است. این مجموعه نیز به‌صورت خانوادگی اداره شده و باتوجه به سلیقه‌های مختلف در استان‌های متفاوت کشور سعی در طراحی سبک‌های خاص و مورد پسند افراد در سراسر ایران را داشته است. از این رو مورد استقبال بسیاری از افراد نیز قرار گرفت.

شرکت طلاسازی طلوع یاس سپاهان

برای معرفی بهترین برند طلا ایرانی می‌توان از شرکت طلوع یاس نام برد. این مجموعه نیز مانند کشتی آرای در استان اصفهان واقع می‌باشد و از سال 1376 فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه طراحی و تولید طلا و جواهر را شروع کرده است. نام تجاری این شرکت یاس آوا بوده و علاوه‌بر فعالیت در داخل از مهم‌ترین مجموعه‌های صادر کننده جواهرات به خارج از کشور است.

طلا و جواهر رستاک

از شرکت‌های طلا و جواهرسازی که با تولید سنگ‌های گران قیمت و با قیمت مناسب توانسته مشتری‌های زیادی بین خانم‌ها و آقایان برای خود پیدا کند می‌توان به شرکت رستاک اشاره کرد. اگر شما نیز علاقه‌مند به استفاده از سنگ در جواهرات خود هستید پیشنهاد می‌کنیم کارهای خاص و زیبای این مجموعه را از دست ندهید.

شرکت جواهرسازی دُورنو

از دیگر برند جواهرات ایرانی که اعتبار و طرفداران زیادی در سطح کشو دارد، می‌توان به مجموعه دُرنو اشاره کرد. خلاقیت و ذوق طراحان این شرکت در ساخت گوشواره‌های یاقوت، حلقه ازدواج، گردنبند‌های ساخته‌شده از برلیان و... باعث علاقه‌مندی افراد به درنو شده است. گالری دُرنو در سعادت آباد تهران واقع می‌باشد.

شرکت جواهرسازی زمردی

علاوه ‌بر مجموعه‌های تازه تاسیس که در زمینه طلا و جواهرات به شهرت رسیده‌اند، شرکت‌های قدیمی نیز وجود دارند که از گذشته تاکنون با ارائه زیورآلات خاص‌ و شیک توانسته‌اند، هنوز هم درلیست بهترین برند جواهرات باقی بمانند.

از مهم‌ترین این شرکت‌ها مجموعه زمردی است که از سال 1250 تا به امروز با خلاقیتی که در طراحی جواهرات داشته به‌خوبی سلیقه افراد مختلف را شناسایی و زیورآلات مناسب آنها را تولید کرده است. این طلاسازی، در بازار کوچک زرگرها واقع در بازار بزرگ تهران قرار دارد.

‌جمع‌بندی

انتخاب طلا در بین بهترین برند جواهرات ایرانی، می‌تواند دغدغه افراد زیادی باشد. زیرا مجموعه‌های بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند و انتخاب شرکتی که بهترین و باکیفیت‌ترین طلا و جواهرات را برای ما تولید کند کار مشکلی است.

از آنجایی که طلا علاوه ‌بر زیبایی، جنبه‌ پس‌انداز نیز دارد، باید از برندهایی خریداری کنید که طلاهای جذاب، شیک و در عین حال مستحکم تولید می‌کنند تا بتوانید سالیان طولانی از آن استفاده نمایید. خرید آنلاین طلا از مجموعه و فروشگاه‌های آنلاین معتبر می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 

ارسال نظر: