کدخبر: 18158

چند ترفند راحت و ساده ست کردن جوراب با انواع کفش

 

یکی از کارهای جزئی و در عین حال مهمی که می توان برای ایجاد ظاهری شیک انجام داد، ست کردن جوراب و کفش زنانه است. در صورتی که این کار به درستی صورت گیرد، می تواند تاثیرات مثبت بالایی روی ظاهر بانوان داشته باشد. در ادامه به بررسی کلی نحوه ست کردن درست جوراب و کفش پرداخته ایم که می تواند برای افراد علاقه مند مفید باشد. خرید جوراب برای ست با انواع کفش از فروشگاه اینترنتی زوین امکان پذیر است.

معرفی جوراب برای ست کردن جوراب با انواع کفش

 

برای اینکه بتوانیم به درستی انواع مدل های جوراب را با انواع کفش ست کنیم در ابتدا باید با مدل های مختلف جوراب آشنا شویم. ست جوراب و کفش تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی و ظاهر پاها دارد. به همین دلیل از انواع طرح و مدل های جوراب برای ست کردن با انواع کفش ها استفاده شده است. انواع جوراب ها در دسته بندی های زیر قرار می گیرند:

  • جوراب‌های کفی
  • جوراب‌های ساق بلند
  • جوراب‌های ساق کوتاه
  • جوراب‌های با ساق متوسط
  • جوراب مچی
  • جوراب توری
  • جوراب ساق بلند بالای زانو

هنگام ست کردن جوراب و کفش زنانه، می توان هر کدام از این مدل ها را بررسی کرده و متناسب با شرایط خود از بهترین مدل استفاده کرد. در ادامه به کاربرد هر کدام از این جوراب ها همراه انواع مدل های کفش اشاره خواهیم کرد.

نکات مهم در مورد ست کردن جوراب و کفش زنانه

17

نکات و تنوع ست کردن جوراب و کفش زنانه بیشتر از نمونه های مردانه است و دلیل آن نیز تنوع کفش های زنانه و حساسیت بیشتر بانوان است. زیبایی ظاهری یکی از مواردی است که انسان همیشه به آن اهمیت داده است. با توجه به ظرافت و ویژگی های ظاهری بانوان این مشخصه در خانم ها بیشتر احساس می شود. به همین دلیل در انتخاب جوراب نیز باید موارد زیادی را مورد توجه قرار دهند. انتخاب مدل و نوع کفش زنانه مستقیما روی مدل جورابی که مورد استفاده قرار خواهد گرفت، تاثیر مستقیم دارد. در ادامه به چند مدل کفش زنانه پرطرفدار و جوراب مناسبی که می توان با آن استفاده کرد، خواهیم پرداخت.

جوراب و کفش پاشنه بلند

یکی از مهمترین دسته بندی های کفش زنانه نمونه های پاشنه بلند است. جوراب مناسب کفش پاشنه بلند به گونه ای است که متناسب با سلیقه و استایل به کار می رود. جوراب ها در طرح و رنگ های مختلف عرضه می شوند که می توان از جوراب های گیپوری و شیشه ای که دارای ساق بلند تا بالا یا زیر زانو هستند برای ست کردن با انواع کفش های پاشنه بلند استفاده کرد. انتخاب اندازه ساق جوراب باید متناسب با نوع استایل باشد. در صورتی که نمی خواهید قد جوراب دیده شود باید از مدل هایی استفاده کنید که تا زیر پیراهن یا دامن شما کشیده شود.

هنگام استفاده از جوراب و کفش زنانه پاشنه بلند، رنگ جوراب نیز اهمیت دارد. انتخاب درست رنگ جوراب و کفش می تواند مشابه و یا متفاوت از یکدیگر باشد. اکثر رنگ هایی که مورد استفاده قرار می گیرند، رنگ های خنثی مثل کرم، طوسی و مشکی هستند. این رنگ ها متناسب با مدل و رنگ انواع کفش و لباس های مجلسی انتخاب و استفاده می شوند. از جوراب و کفش پاشنه بلند می‌توان همراه انواع لباس‌های مجلسی مثل پیراهن ها، انواع دامن ها، شلوارک و سایر مدل های دیگر استفاده کرد.

جوراب و کفش های جلوباز

در بین انواع کفش های مجلسی و راحتی زنانه، نمونه های جلو باز جزء کفش هایی به شمار می آیند که طرفداران بسیار زیادی دارند. کاربرد جوراب و کفش زنانه جلو باز نیز برای بسیاری از افراد اهمیت دارد و ترجیح می‌دهند این کار را به درستی انجام دهند. هنگام ست کردن درست جوراب با این نوع از کفش ها بهتر است به رنگ کفش و استایل کلی پوششی خود توجه داشت. استفاده از جوراب هایی با رنگ و طرح های مناسب باید با در نظر گرفتن مدل، رنگ و طرح کفش صورت گیرد. برای هماهنگی جوراب با یک کفش جلوباز طرح دار مجلسی می توان از نمونه های نازک با رنگ های مشکی، کرم و طوسی استفاده کرد. طرح و جنس جوراب ها نیز در استایل های مجلسی معمولا نازک است و نمونه های توری و شیشه ای پیشنهاد می شود.

انتخاب درست مدل جوراب و کفش جلوباز به نوع استایل کلی افراد بستگی دارد. در کفش های اسپرت و راحتی که استایل فرد نیز اسپرت است، می توان از جوراب های اسپرت که تنوع رنگی بالا و جنس کلفت تری دارند استفاده کرد. ولی در شرایط مجلسی و رسمی نمونه های نازک و توری با رنگ های خنثی مثل کرم، طوسی، مشکی و حتی سفید پیشنهاد می شود.

جوراب و کفش اسپرت

18

استفاده از جوراب و کفش زنانه اسپرت می تواند یکی از راحت ترین انتخاب ها نسبت به سایر مدل های کفش باشد. استفاده از کفش اسپرت برای درصد بالایی از افراد همراه جوراب صورت می گیرد که در زیبایی ظاهری و راحتی پاها تاثیر مستقیم دارد. کفش های اسپرت تنوع بالایی دارند و معمولا از رنگ های روشن به صورت تکی و یا ترکیبی در ساخت آنها استفاده می کنند. این امر باعث شده تا از انواع رنگ جوراب برای ست کردن با کفش های اسپرت استفاده کرد. از لحاظ مدل و اندازه ساق نیز نمونه های کفی، ساق کوتاه و جوراب هایی که ساق متوسط و زیر زانو دارند بیشترین هماهنگی را با انواع کفش اسپرت دارند.

با توجه به هماهنگی مدل جوراب و کفش و همچنین استایل کلی فرد می توان از انواع نمونه های جوراب برای ست کردن با کفش های اسپرت استفاده کرد. البته اکثرا ورزشکاران با شورت ها برای جلوگیری از آسیب به پا در حین ورزش از جوراب بالای زانو استفاده میکنند. همچنین با شلوارک جوراب زیر زانو زنانه و جوراب ساق دار زنانه مناسب تر است.

19

با توجه به تنوع بالای پوشش و سلیقه‌ها در دنیای امروز می‌توان از نکات و ترفند با جوراب و کفش، برای ایجاد ظاهری متفاوت استفاده کرد. هر کدام از نکات و ترفندها در استایل های مختلف با یکدیگر فرق می کنند. حتی متناسب با استایل و فرهنگ های متنوع برای پوشش جوراب نیز می توان ترفندهای گوناگونی را به کار برد. به همین دلیل بهتر است تمام موارد ظاهری، سلیقه ای و فرهنگی اشخاص هنگام استفاده از جوراب و کفش زنانه مورد توجه قرار گیرد. با کاربرد انواع جوراب ها همراه مدل های مختلف کفش می توان یک سبک یا استایل جدید پوششی را مشاهده کرد.

دوستان عزیز فروشگاه زوین مرکز فروش انواع جوراب زنانه مانند جوراب مچی زنانه و جوراب مردانه و جوراب بچگانه  انواع ست مادر و کودک می باشد که بیش از هزاران مدل جوراب را خدمت شما ارائه داده است که به صورت آنلاین و اقساط می توانید به راحتی خرید کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

جوراب های زوین از برند معتبر السوان می باشد که از نخ پنبه تهیه شده است که جنس آن درجه یک و عالی است و دارای کیفیت عالی نسبت به سایر جوراب های ارزان قیمت می باشد و همچنین نانو شده است که مانع بو گرفتن پا در کفش می شود. جهت دیدن مدل ها به وب سایت زوین (www.zevin.ir) مراجعه کنید.

منبع: مجله زوین

 

ارسال نظر: