کدخبر: 18186

خرید اقساطی گوشی اپل با چک بدون ضامن در سراسر ایران

بهترین لیست قیمت گوشی آیفون، خرید قسطی و نقدی گوشی آیفون، ارسال به سراسر ایران در اسرع وقت، فروش اقساطی گوشی آیفون بدون ضامن با بهترین قیمت روز بازار

 

 

تکنولوژی گوشی آیفون

گوشی آیفون (iphon) یکی از گوشی‌های پر طرفدار است که در جهان و از جمله ایران فروش خوبی دارد. کمپانی آمریکایی اپل (Apple) تولید و عرضه کننده گوشی‌های آیفون است و مدل‌های مختلف را با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری متفاوت طراحی و به بازار فروش عرضه می‌کند.

اپل یک برند گران قیمت است و قیمت گوشی آیفون در اکثر مواقع نسبت به برندهای دیگر بیشتر است و یکی از مهم‌ترین دلایل آن بالا بودن کیفیت گوشی‌های ساخت شرکت اپل است به طوری که به ندرت دچار خرابی می‌شوند و کمتر نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند و در دسته با دوام‌ترین گوشی‌های هوشمند در جهان قرار دارند.

گوشی‌های آیفون به نمایشگرهای با کیفیت و سخت افزارهای قدرتمند مجهز شده‌اند و برای انجام بازی مناسب هستند به همین دلیل سازندگان بازی، مجموعه گسترده‌ای از انواع بازی‌ در سبک‌های مختلف را برای گوشی‌های آیفون طراحی می‌کنند.

همچنین کمپانی اپل با در نظر گرفتن نیازهای روز کاربران و پاسخگویی به آنها گوشی‌های آیفون را به فناوری و تکنولوژی‌های جدیدی مجهز کرده است که می‌توان دوربین‌های با کیفیت چندگانه، شارژ بی‌ سیم، پشتیبانی از محتوا HDR، صفحه نمایش با پنل OLED یا پنل XDR OLED، دستیار صوتی Siri و... را نام برد.

17

 

مزایا و معایب آیفون

هر محصولی در کنار داشتن مزایای مختلف بی شک معایبی نیز دارد و گوشی آیفون نیز از این موضوع خارج نیست بی شک با دانستن مزایا و معایب آیفون انتخاب آگاهانه و درست‌تری خواهید داشت که در ادامه به شرح آنها پرداخته‌ایم.

 

مزایای گوشی آیفون

  1. شرکت اپل توجه ویژه‌ای به حفظ حقوق کاربری دارد و امکان حذف اپلیکیشن‌های پیش فرض در گوشی‌های آیفون وجود دارد در صورتی که در گوشی‌های اندرویدی چنین امکانی وجود ندارد.
  2. در گوشی‌های آیفون یکپارچگی و هماهنگی بیشتری بین نرم افزار و سخت افزار وجود دارد به دلیل اینکه کمپانی اپل از سیستم عامل ios در گوشی‌های آیفون استفاده کرده است تنها مختص آنهاست.
  3. آپدیت سیستم عامل و نرم افزارهای گوشی آیفون در مقایسه با گوشی‌های برندهای دیگر سریع‌تر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و از این لحاظ برتری دارند.
  4. برنامه‌ها و بازی‌های اپ استور از بهترین و با ارزش‌ترین برنامه‌ها هستند که مشکلی در کد نویسی ندارند چرا که برای تایید شدن، توسط تیم سخت گیر اپل مورد بررسی قرار می‌گیرند و از فیلترهای سخت و خاصی عبور می‌کنند همین موضوع سبب شده است تا گوشی‌های آیفون امنیت بالاتری داشته باشند و ویروسی نشوند. تمامی موارد گفته شده می تواند بالا بودن قیمت گوشی آیفون را توجیه کند.

     

معایب گوشی اپل نسبت به اندروید

  1. اگر سری به بازار زده باشید و قیمت گوشی‌ها را مقایسه کرده باشید حتما به این نتیجه رسیده‌اید که قیمت گوشی آیفون 2021، قیمت آیفون ۱3، قیمت آیفون ۱3 پرو مکس، قیمت گوشی آیفون 11 و... نسبت به قیمت گوشی شیائومی، سامسونگ و دیگر گوشی‌های اندرویدی بالاتر است و همین مورد یکی از مهم‌ترین معایب آیفون از نظر بسیاری از کاربران است و آنها را از خرید پشیمان می‌کند. البته برخی دیگر به سراغ خرید اقساطی گوشی اپل می‌روند و به دنبال خرید اقساطی با سفته، خرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت با سفته، خرید اقساطی گوشی آیفون با چک و ... هستند.
  2. همانطور که گفتیم برنامه‌هایی که در اپ استور منتشر می‌شوند بهترین برنامه هستند و به همین دلیل قیمت زیادی دارند ولی اکثر برنامه‌های گوشی‌های اندرویدی کاملا مجانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.
  3. سیتم عامل گوشی‌های آیفون از فلش پشتیبانی نمی‌کنند و مرورگرها اجازه این را ندارند که بتوانند فایل‌های فلش را باز کنند. در نتیجه برخی از سایت‌ها نیز در گوشی‌های آیفون باز نمی‌شوند و ممکن است در بازدید از سایت‌های مختلف به مشکل بر بخورید.
  4. بلوتوث یکی از قابلیت‌های کاربردی است که بسیاری از کاربران در صورت به مشکل برخوردن و یا نداشتن نرم افزارهای انتقال فایل چون زاپبا، شریت و .. از آن استفاده می‌کنند. قابلیت بلوتوث در تمامی گوشی‌های اندرویدی وجود دارد ولی گوشی‌های آیفون فاقد بلوتوث هستند.
  5. جهت خرید نرم افزار از فروشگاه اپ استور برای گوشی آیفون حتما باید حساب کاربری داشته باشید و برای ایجاد آن لازم است تا آدرس یک کشور را وارد کنید و به دلیل اینکه ایران توسط کمپانی اپل تحریم شده است بنابراین امکان استفاده از محتویات اپ استور برای ایرانی‌ها وجود ندارد.
  6. لازم است بدانید که گوشی‌های آیفون از حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کنند یعنی اگر یک گوشی 16 گیگابایتی اپل را بخرید دیگر امکان افزایش حافظه وجود ندارد و در صورت کمبود حافظه باید به پاکسازی و انتقال اطلاعات و فایل‌ها بپردازید.
  7. کاربران گوشی‌های اندرویدی به راحتی می‌توانند گوشی خود را به کامپیوتر متصل کرده و از طریق USB به نقل و انتقال فایل‌ها بپردازند ولی این کار در گوشی‌های آیفون امکان پذیر نبوده و باید از یک برنامه واسطه به نام آیتونز جهت نقل و انتقال فایل‌ها استفاده کنید.18

سیستم عامل آیفون

ای او اس (ios) سیستم عامل موبایلی است که توسط کمپانی اپل ساخته شده است و در گوشی‌های آیفون و دیگر محصولات این کمپانی استفاده می‌شود. این سیستم عامل برای اولین بار در سال 2007 میلادی انتشار پیدا کرد و تنها در محصولات شرکت اپل استفاده می‌شود یعنی اپل مجوز استفاده از ios جهت نصب روی سخت افزارهای شخص ثالث را نمی‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های سیستم عامل آی او اس می‌توان سرعت بالا، امنیت زیاد و کمترین میزان باگ را نام برد.

 

قیمت گوشی آیفون

گوشی آیفون جزو گوشی‌های پرطرفدار در بازار ایران است و بسیاری از فروشگاه‌ها به صورت فیزیکی و یا اینترنتی در زمینه فروش آن فعال هستند و با توجه به تعداد بالای فروشگاه‌ها یافتن فروشگاهی که از نظر قیمت مناسب باشد و از نظر کیفیت نیز بتوان به آن اعتماد کرد کار سختی است.

فروشگاه سل یک فروشگاه اینترنتی معتبر و مشتری مدار است که حجم وسیعی از مدل‌های مختلف گوشی آیفون را با تضمین کیفیت به فروش می‌رساند. همچنین قیمت گوشی اپل 2021، قیمت گوشی اپل 13، قیمت موبایل آیفون 12،قیمت موبایل اپل 11 و قیمت گوشی آیفون در هر مدل دیگری که مد نظرتان است بهترین قیمت بازار است.

با مراجعه به سل به راحتی به مقایسه تصاویر ظاهری و قیمت گوشی موبایل برند اپل (گوشی آیفون) بپردازید و با دسترسی داشتن به اطلاعات دقیق از مشخصات فنی مدل‌های مختلف بهترین انتخاب را براساس خواسته‌ها و توان مالی خود داشته باشید.

 

خرید اقساطی آیفون

اگر از نظر مالی در سطح مناسبی نیستید و قیمت جدیدترین گوشی اپل 2021 و 2022 چون قیمت گوشی آیفون ۱3، قیمت موبایل آیفون پرومکس، قیمت آیفون 12 128 گیگ و ... برایتان بالا است و از عهده‌ی خرید نقدی آن برنمی‌آیید بهتر است به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید و خرید اقساطی آیفون را با بهترین شرایط انجام دهید.

البته فروشگاه‌های بسیاری هستند که به صورت حضوری در زمینه فروش اقساطی گوشی آیفون در تهران،

فروش اقساطی گوشی آیفون در ساری، فروش اقساطی گوشی آیفون در مشهد، فروش اقساطی گوشی آیفون در کرج، فروش اقساطی گوشی آیفون در شیراز، فروش اقساطی گوشی آیفون در همدان، فروش اقساطی گوشی آیفون در تبریز، فروش اقساطی گوشی آیفون در کرمان، فروش اقساطی گوشی آیفون در گرگان، فروش اقساطی گوشی آیفون در مازندران، فروش اقساطی گوشی آیفون بدون پیش پرداخت در قزوین، فروش گوشی از دم قسط با سفته در تهران، فروش گوشی قسطی با سفته در مشهد و دیگر شهرهای ایران فعالیت دارند ولی برای تمامی افراد شرایط مراجعه حضوری وجود ندارد و یا ممکن است که تنوع مدل در تمامی فروشگاه‌ها بالا نباشد و یا شرایط سختی را برای خرید گوشی قسطی در نظر گرفته باشند.

در فروشگاه اینترنتی سل تنوع مدل گوشی آیفون بسیار بالا است و شما عزیزان می‌توانید خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرو مکس، خرید قسطی آیفون 13، خرید اقساطی آیفون 11 و دیگر مدل‌ها را انجام دهید و هیچ محدودیتی در انتخاب ندارید. همچنین در سل روش‌های متنوعی جهت خرید قسطی وجود دارد که شامل خرید گوشی قسطی بدون چک، خرید گوشی قسطی با سفته، بدون ضامن و ... می‌شود و به راحتی می‌توانید بهترین روش را که با شرایط‌تان هماهنگ است را انتخاب کنید.

با مراجعه به سایت فروشگاه سل (sell.ir) و تماس با کارشناسان فروش آن اطلاعات کامل و دقیق‌تری در رابطه با شرایط و نحوه خرید گوشی موبایل قسطی دریافت کنید.

 

منبع : سل

ارسال نظر: