کدخبر: 18242

بهترین روش کاشت مو در کلینیک های معتبر آمریکا

دکتر همتی در رابطه با آشنایی با روش های کاشت مو در امریکا و کلینیک های مشابه در ایران صحبت می کنند.

 

انواع روش های کاشت مو

کاشت مو شامل برداشتن گرافت های پانچ کوچک از پوست سر حامل مو یا یک تکه بزرگتر از این پوست سر از ناحیه اهداکننده و بریدن آن به قطعات کوچکتر برای استفاده به عنوان پیوند است. این گرافت ها سپس به یک ناحیه طاس یا نازک شده از پوست سر منتقل می شوند. گرافت های ایجاد شده در این روش در اندازه و شکل متفاوت است. گرافت پانچ گرد معمولاً شامل 10-15 تار مو است. مینی گرافت بسیار کوچکتر شامل دو تا چهار تار مو است. و میکرو گرافت یک تا دو تار مو. گرافت های شکافی که در شکاف های ایجاد شده در پوست سر قرار می گیرند، هر کدام شامل حدود 4 تا 10 تار مو هستند. گرافت های نواری بلند و نازک هستند و حاوی 30-40 تار مو هستند.جالب است بدانید بروز ترین روش های کاشت مرسوم در آمریکا امروزه در ایران هم انجام می شود.اما باید بدانید نباید گول تبلیغات را بخورید.بسیاری از کلینیک ها با شعار انجام کاشت مو با بهترین متد روز آمریکا بدترین خدمات را به زیبا جو ارائه می هند.اما به نظر شما این یک ادعای درست است؟دکتر مرجان همتی متخصص کاشت در کلینیک آدینا در این باره توضیح می دهد.

 

بهترین روش کاشت در آمریکا چه روشی است؟

طبق نظر دکتر همتی روش های متفاوتی برای کاشت در دنیا و آمریکا استفاده می شود.انتخاب یک روش مناسب بسته به میزان بانک مو و تاسی زیباجویان دارد.در آمریکا ابتدا یک جلسه مشاوره رایگان برای بیمار در نظر گرفته می شود.بررسی دقیقی روی ناحیه تاسی انجام می شود.بعد از بررسی دقیق بهترین روش کاشت مو برای زیبا جو انتخاب می شود.وجه تمایز یک کلینیک درجه یک و به روز در دنیا با سایرین در همین مشاوره های دقیق و روال کاری دقیق است.البته در ایران مجموعه هایی هستند که این روال را به دقت برای زیباجو انجام می دهند.باید بدانید انجام تمام این موارد از ابتدا و قبل عمل و تا مراقبت های بعد از عمل به عهده کلینیک است.تمام این مراحل هزینه بر و زمان بر است.پس اختلاف قیمت در انجام عمل کاشت به همین دلیل است.

آیا نمونه مشابه کلینیک های مدرن آمریکا در این هم هست؟

باید بدانید ایران در بین کشورهای پیشرفته در پزشکی و مخصوصا زیبایی می باشد.متخصصان زیادی با عمل روز دنیا در ایران مشغول به کار هستند.اما کلینیک ها خدمات حرفه ای و روز دنیا به شما ارائه نمیدهند.شاید بتوان گفت تعداد انگشت شماری کلینیک کاشت مو مانند مجموعه آدینا در تهران خدمات به روز  به زیباجو ارائه می دهند.شاید در تبلیغات همه ی کلینیک ها ببینید که از روش های کاشت روز دنیا بهره می برند.اما فقط مرحله کاشت نیست.مشاوره قبل از عمل و دقت عمل و مراقبت های بعد از عمل نیز همگی مهم هستند.

 

ارسال نظر: