کدخبر: 18243

خرید گرانول و محصولات پلیمری

 

 

در این پست قرار است شما را با کاربرد های گرانول ، خرید گرانول مرغوب با مناسب ترین قیمت و در نهایت با محصولات استثنایی آترین پلیمر شما را آشنا نماییم پس این پست را از دست ندهید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

گرانول پی وی سی

پی وی سی گرانول در صنایع مرتبط مانند ساختمان، پتروشیمی و کشاورزی کاربرد فراوانی دارد و در زمینه های مختلف کاربرد دارد و به همین دلیل خرید و فروش گرانول پی وی سی و قیمت گرانول پی وی سی مناسب بخش های مختلف صنعت به ویژه می باشد. صنایع تولید پلاستیک از اهمیت بالایی برخوردار است که در سراسر جهان در این بخش کاربرد فزاینده ای دارد و به عنوان ماده اولیه برای این منظور، برای تولید MDF و تامین انواع پلاستیک های مورد نیاز سایر محصولات پلاستیکی استفاده می شود. کاربرد اولیه و اصلی آن تولید محصولات پلاستیکی مورد استفاده در صنعت ساختمان است. ویژگی های این محصول به شرح زیر می باشد. برای اطلاع از قیمت روز پی وی سی و کیفیت آن می توانید با واحد فروش آترین پلیمر تماس حاصل فرمایید.

قیمت گرانول پی وی سی

انواع اصلی گرانول پی وی سی عبارتند از: گرانول پی وی سی که در ایران به صورت دو لایه و یک لایه تولید می شود و یکی از پرمصرف ترین مواد پلی یورتان می باشد. در سایت می توانید از قیمت روز گرانول پی وی سی مطلع شوید و گرانول را خریداری کنید. برای گرانول پی وی سی با کارشناسان ما تماس بگیرید. خرید و فروش عمده گرانول پی وی سی به عنوان یک تجارت پرسود در بین تمامی بخش های تولیدی، توجه مصرف کنندگان پتروشیمی در بازار را برای فروش هر روزه انواع گرانول پی وی سی مرغوب به صورت آنلاین و اینترنتی به خود جلب کرده است. گرانول عرضه می شود. بسته به کیفیت گرانول پی وی سی، خریداران قیمت مناسب مصرف کننده را اعلام می کنند.

فروش گرانول پی وی سی

مهم ترین کشور های خریدار گرانول پی وی سی ایران عبارتند از: چین، پاکستان و برخی کشورهای اروپای غربی. همان گونه که قبلا بیان کردیم یکی از مهمترین بازارهای صادراتی گرانول پی وی سی کشور های حاشیه خلیج فارس می‌باشند. از همین رو کشور چین و در کنار آن کشور پاکستان یکی از تولید کنندگان برجسته گرانول پی وی سی می‌باشند. به منظور صادرات گرانول پی وی سی به این کشورها نیاز به تجهیزات خاصی است تا محموله به راحتی از آن عبور کند. گرانول پی وی سی یکی از محصولات مهم و گسترده در زمینه‌ی صنایع بسته بندی می باشد. گرانول پی وی سی به دلیل مزایای ویژه، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از جمله ی این ویژگی‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: با توجه به اهمیت تولید گرانول پی وی سی کشور های حاشیه خلیج فارس، صادرات گرانول پی وی سی به این کشور‌ها بسیار رونق دارد.

 

 

Shape2

 

 

انواع گرانول پی وی سی

مهمترین کشورهای خریدار ضایعات پی وی سی ایران عبارتند از: چین، پاکستان و برخی کشورهای اروپایی. همانطور که قبلا اشاره کردیم یکی از مهم ترین بازارهای صادراتی گرانول پی وی سی کشورهای حوزه خلیج فارس هستند. بنابراین چین در کنار پاکستان یکی از تولیدکنندگان گلوله پی وی سی می باشد. برای ارسال گرانول پی وی سی به این کشورها تجهیزات خاصی نیاز است تا کالا به سرعت از آنها عبور کند. پی وی سی گرانول یکی از محصولات مهم و گسترده در زمینه صنعت بسته بندی می باشد. گرانول های پی وی سی به دلیل مزایای ویژه ای که دارند بسیار مهم هستند. از این میان می توان به موارد زیر اشاره کرد: با توجه به اهمیت تولید گرانول پی وی سی در کشورهای حوزه خلیج فارس، صادرات گرانول پی وی سی به این کشورها موفقیت آمیز بوده است.

معرفی سایر محصولات آترین

محصولات پلیمری درجه یک را بدون واسط و با بهترین قیمت از ما بخواهید.

 

 

Shape3

 

 

کامپاند مهندسی PP / PE

محصول کامپاند مهندسی این شرکت از مواد نو و بازیافتی بر اساس سفارش مشتری بر پایه های پلی پروپیلن و پلی اتیلن به صورت خود رنگ تولید می گردد. در تولید این محصول می‌توان بر اساس خواسته مشتری نسبت به تولید آن اقدام نمایید و با توجه به تولید افزودنی محصولات مربوط به صنعت پی وی سی این شرکت می توان وضعیت مناسبی برای مشتریان دارا باشد.

روان کننده داخلی

روان کننده داخلی  منجر به بهبود فرایند تولید از جمله افزایش سرعت تولید ، کاهش دمای ذوب ، بهبود فرایند پخت و افزایش براقیت در سطح می شود.  از دیگر مزایای استفاده از روان کننده ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: ایجاد ظاهری براق، رهاسازی خوب از قالب، ضد انسداد (جلوگیری از چسبیدن لایه های پلاستیکی) و کاهش سرعت تجهیزات فرآیند.

مستربچ مشکی

این محصول به عنوان رنگدانه و ضد اشعه ماورا بنفش در صنعت پلیمر مورد استفاده قرار می‌گیرد اما از مستربچ مشکی برای تولید محصولات پلاستیکی بسیاری استفاده می شود. مستربچ سیاه یکی از تقویت کننده ها و مکمل هایی است که امروزه کاربردهای زیادی دارد.به طور کلی، ترکیبی از کربن سیاه و پلیمرها برای تولید مستربچ سیاه استفاده می شود.

 

Shape4

 

کمک فرآیند و اصلاح کننده ضربه

جهت بالا بردن راندمان تولید و خواص مکانیکی از جمله بهبود ضربه پذیری و استفاده بیشتر از فیلر های معدنی می گردد. افزودنی های اصلاح کننده ضربه به بسیاری از ترکیبات PVC اضافه می شوند تا استحکام و مقاومت در برابر ضربه محصولات نهایی را افزایش دهند.

تماس با ما

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

09126608363 | 09126540945

ارسال نظر: