کدخبر: 18279

قالیشویی داریم تا قالیشویی | چطور باید از کیفیت خدمات قالیشویی مطمئن شد

 

اطمیان از خدمات قالیشویی؛ دغدغه اصلی مشتریان

 از وقتی که خونه‌های ویلایی به آپارتمان‌ها تبدیل شدن، دیگه کسی شستشوی فرش‌ها رو روی پشت‌بوم یا حیاط خونه‌ها انجام نمی‌ده. در هر شهری تا دلت بخواد قالیشویی وجود داره و اونا کار شست‌وشوی فرش‌ها رو انجام می‌دن. اما خیلی از کسایی که فرشای خودشون رو به قالیشویی‌ها سپردن، از کیفیت کار اون‌ها راضی نبودن؛ چون یا فرش‌ها خوب شسته نشدن و یا این قالیشویی‌ها خدمات مناسبی رو به مشتری‌ها ارائه ندادن. برای همین، کیفیت خدمات این قالیشویی‌ها همیشه دغدغه مهمی به‌ویژه برای خانومای خونه‌دار بوده که به تمیزی فرش‌ها و کیفیت شست‌وشوی اون‌ها اهمیت زیادی می‌دن.

 

بهترین قالیشویی تهران چه ویژگی‌هایی داره؟

برای شما که تهران زندگی می‌کنید، پیدا کردن یک قالیشویی مطمئن در تهران می‌تونه کار سختی باشه. شهر به این بزرگی پر شده از قالیشویی‌های مختلف که باید یه سری ویژگی‌ها رو بشناسی تا بتونی مطمئن‌ترین قالیشویی تهران رو پیدا کنی. خیلی از قالیشویی‌ها با وجود تبلیغات زیادی که دارن، نتونستن شما رو برای شستن فرش‌هاتون قانع کنن. شما برای این که بدونید فرش‌هاتون رو به کدوم قالیشویی بدید، باید از ویژگی‌ها و امکانات اون قالیشویی، آگاهی کامل داشته باشید. هر قالیشویی که این ویژگی‌ها رو داشته باشه، برای شست‌وشوی فرش‌های شما انتخاب مناسبیه.

استفاده از تجهیزات تمام اتوماتیک شستشوی فرش

دیگه خیلی وقته که روش دستی شستن فرش، کنار گذاشته شده. بیشتر قالیشویی‌های خوب تهران برای شستن فرش از دستگاه‌های مجهز و تمام اتوماتیک استفاده می‌‌کنن. علاوه‌براین چون برای شستن فرش‌ها، از مواد شوینده استاندارد استفاده می‌شه آسیبی به الیاف فرش‌ها نمی‌رسه. یه مزیت دیگه این نوع شست‌وشو هم بالا بردن سرعت شستن فرش‌هاست. دقت و سرعتی که در شستن فرش‌ها با این تجهیزات وجود داره، اصلا قابل مقایسه با شستن معمولی و دستی فرش‌ها نیست.

تفاوت شستن فرش ماشینی با فرش دستبافت

یه قالیشویی مطمئن به خوبی از تفاوت روش شستن فرش ماشینی و دستبافت خبر داره. فرش‌های دست‌بافت چون الیاف متفاوتی نسبت به فرش‌های ماشینی دارن، روش شست‌وشوی متفاوتی هم دارن. این فرش‌ها اگه درست شسته نشن، هم الیافشون آسیب می‌بینه، هم می‌تونه باعث پس دادن رنگ این نوع از فرش‌ها بشه. حالا اگه یه قالیشویی پیدا شد و امکانات بیشتری رو در اختیار شما گذاشت، خب اون موقع عنوان مطمئن ترین قالیشویی تهران رو می‌شه به اون قالیشویی نسبت داد.

13

 بهترین قالیشویی غرب تهران، کدوم قالیشوئیه؟

وقتی به نقشه منطقه غرب تهران یه نگاهی بندازید و قالیشویی‌های منطقه رو بررسی کنید، برای انتخاب بهترین قالیشویی این منطقه کار سختی پیش روی شما نیست. با خدماتی که قالیشویی همشهری تهران به مشتریان خودش ارائه می‌ده، بدون هیچ شکی می‌شه گفت این قالیشویی بهترین قالیشویی غرب تهرانه. این قالیشویی بخش وسیعی از غرب تهران رو پوشش می‌ده و افرادی که تو این منطقه زندگی می‌کنن به راحتی می‌تونن از خدمات این قالیشویی استفاده کنن.

بهترین قالیشویی تهران چه خدماتی رو ارائه می‌ده؟

چیزی که قالیشویی همشهری تهران رو به بهترین قالیشویی در منطقه هروی و اطرافش تبدیل کرده، خدمات و امکاناتیه که این قالیشویی رو از بقیه قالیشویی‌ها متمایز می‌کنه. در ادامه با برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مجموعه آشنا می‌شیم.

استفاده از کارشناسان مجرب

قالیشویی همشهری تهران به عنوان مطمئن‌ترین قالیشویی منطقه هروی، از دانش کارشناسان خودش برای شستن فرش‌ها استفاده می‌کنه. بررسی نوع فرش و نوع مواد شوینده‌ای که باید استفاده بشه تا به الیاف فرش آسیبی وارد نشه، از جمله مهم‌ترین وظایف این کارشناس‌ها در قالیشویی همشری تهرانه. علاوه بر این کارشناس‌های این قالیشویی از صفر تا صد شست‌وشوی فرش‌های شما رو بررسی می‌کنن، تا فرش‌ها با بالاترین کیفیت و تمیزی کامل به دست شما برسن.

قیمت‌ مناسب شست‌وشوی فرش

هر قالیشویی متناسب با کاری که انجام می‌ده، بر اساس متراژ فرش هزینه‌ای رو دریافت می‌کنه. اگر به قیمت قالیشویی‌های دیگه دقت کنید، متوجه می‌شید که قالیشویی همشهری تهران در مقایسه با امکاناتی که به مشتریان خودش ارائه می‌ده، قیمت خیلی ارزون و مناسبی داره.

14

خدمات متنوع برای شست‌وشو

ویژگی دیگه‌ای که بهترین قالیشویی غرب تهران رو از بقیه رقبای خودش متمایز می‌کنه، خدمات متنوع این قالیشویی برای شست‌وشوی انواع مبل‌ها و موکته. این قالیشویی علاوه بر این که تخصص بالایی در شستن فرش‌ها داره، به خوبی می‌تونه موکت‌ها، تابلوفرش‌ها، فرش‌های زینتی و مبل‌های شما رو هم شستشو بده. در غرب تهران کیفیت مبل‌شویی و موکت‌شویی این قالیشویی، زبانزد همه مشتری‌هاییه که به این قالیشویی اعتماد کردن و شست‌وشوی فرش‌ها و مبل‌های خودشون رو به این مجموعه سپردن.

قالیشویی همشهری؛ بهترین قالیشویی هروی

محله هروی در منطقه ۴ تهران قرار داره و به منطقه پاسداران و مجیدیه نزدیکه. هروی همچنین نزدیک منطقه به سیدخندانه. این محله به عنوان یکی از مناطق مهم تهران، باید قالیشویی خوبی هم داشته باشه. برای همه ساکنین منطقه هروی، قالیشویی همشهری تهران می‌تونه بهترین گزینه برای شستن فرش‌های اونا باشه. قالیشویی هروی تهران که عضو رسمی اتحادیه قالیشویی‌های تهرانه، با امکانات متعددی که در اختیار ساکنین این منطقه قرار می‌ده، به بهترین قالیشویی منطقه هروی تبدیل شده.

همه مشتریانی که در منطقه هروی از قالیشویی همشهری برای شستن فرش‌های خودشون کمک گرفتن، سرعت در انجام کار، کیفیت شست‌وشو، برخورد مناسب، تخصص در نحوه شست‌وشو، قیمت مناسب و مسئولیت‌پذیری رو از جمله ویژگی‌های این قالیشویی عنوان کردن.

دفتر قالیشویی هروی به عنوان یکی از شعب قالیشویی همشهری تهران، در موقعیت مکانی خیلی خوبی قرار گرفته. این شعبه آماده پذیرش سفارش‌های شستشوی فرش‌ها، موکت‌ها و قالی‌های شماست. همچنین عدم نیاز به مراجعه حضوری قالیشویی همشهری تهران رو برای ثبت سفارش شست‌وشوی فرش ساکنین هروی، به پیشنهادی مناسب برای فرش‌های شما تبدیل می‌کنه. این قالیشویی آماده پاسخگویی به شما از طریق تماس تلفنی و ثبت سفارش آنلاینه.

15

همیشه مطمئن‌ترین قالیشویی رو انتخاب کنید

شما که شستن دقیق فرش‌ها براتون از اهمیت بالایی برخورداره، باید مطمئن‌ترین قالیشویی رو انتخاب کنید. به ویژه اگه فرش‌های زینتی و گرون‌قیمتی دارید و روی سلامت فرش‌هاتون حساس هستید. اگر ساکن محله هروی یا مناطق نزدیک به اون هستید؛ فقط کافیه آدرس قالیشویی هروی که از مناطق تحت پوشش قالیشویی همشهری تهرانه رو در سایت قالیشویی همشهری جستجو کنید. بقیه کارا رو به تیم قالیشویی همشری بسپارید و در کم‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت، فرش‌های خودتو تحویل بگیرید.

 

ارسال نظر: