کدخبر: 18342

نظم بخشیدن به روشویی و افزایش زیبایی دکوراسیون با آینه سرویس بهداشتی

استفاده از آینه سرویس بهداشتی سبب نظم بخشیدن به فضا و افزایش جلوه و زیبایی دکوراسیون سرویس های بهداشتی می شود.

اهمیت استفاده از آینه در سرویس بهداشتی

همه افراد به دکوراسیون اتاق خواب، اتاق نشیمن، آشپزخانه و... اهمیت بسیاری می دهند. اما ممکن است توجهی به دکوراسیون سرویس بهداشتی نداشته باشند. در حالیکه توجه به دکوراسیون این فضا نیز دارای اهمیت می باشد که نمی توان آن را نادیده گرفت. آینه سرویس بهداشتی علاوه بر کارایی که دارد، تاثیر بسیاری بر جلوه دکوراسیون فضا می گذارد. در تزئین محیط؛ یکی از اجزاء مهم، آینه است که سبب می شود که فضای محیط، بزرگتر به نظر برسد.

آینه سرویس بهداشتی دارای مدل ها و ابعاد مختلف می باشد. جنس این آینه ها نیز با یکدیگر متفاوت است. برخی از مدل ها دارای قاب هستند اما برخی دیگر قاب ندارند. اگر قصد خرید آینه دارید؛ این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

نکات مهم خرید آینه سرویس بهداشتی

ابعاد آینه سرویس بهداشتی یکی از نکاتی است که در زمان خرید آینه باید به آن توجه کرد. باید میان ابعاد آینه و فضایی که قرار است در آن آینه نصب شود؛ تناسب وجود داشته باشد. با توجه به اینکه معمولا محل نصب آینه در قسمت بالای روشویی است؛ لذا باید آینه ای خریداری کنید که با ابعاد این قسمت دارای تناسب باشد.  در صورتی که عرض آینه بیشتر از عرض روشویی باشد، سبب بهم ریختگی نظم دکوراسیون می شود.

نکته مهم دیگر در هنگام خرید آینه سرویس بهداشتی توجه به جنس آن است. جنس آینه و کیفیت آن بر عمر مفید آینه تاثیر می گذارند. توجه به طرح و مدل آینه نیز اهمیت بسیاری دارد. اگر فضای سرویس بهداشتی شما کوچک می باشد، بهتر است از آینه های عمودی استفاده کنید. این آینه سبب بیشتر به نظر رسیدن فاصله کف فضا تا سقف می شود. همچنین اگر قصد خرید آینه برای روشویی گرد را دارید؛ بهتر است برای افزایش زیبایی محیط، آینه گرد خریداری کنید.

یکی از نکات مهم در دکوراسیون، توجه به رنگ محیط است. بنابراین رنگ آینه سرویس بهداشتی نیز باید با رنگ سایر اجزاء محیط همچون کاشی ها، روشویی، سرامیک و... هماهنگ باشد. آینه هایی که دارای قاب سفید هستند، طرفداران زیادی دارند. برای اینکه بر زیبایی فضای سرویس بهداشتی افزوده شود، می توانید از وسایل تزئینی همچون گلدان استفاده کنید. استفاده از قفسه های تزئینی نیز ایده خوبی است که به فضا جلوه خوبی می بخشند.

در نظم بخشیدن به لوازم؛ وجود کمد یا کشو، تاثیر بسیاری دارد. در صورتی که سرویس بهداشتی شما دارای کمد نیست، استفاده از آینه های کمد دار گزینه خوبی می باشد. استفاده از ست آینه و باکس سرویس بهداشتی سبب چند برابر شدن زیبایی و جلوه فضا می شود. به منظور زیبایی بیشتر و دید بهتر نیز می توانید در آینه از نورپردازی استفاده کنید. با نورپردازی مناسب ، سایر وسایل مانند حوله ، مخزن مایع دستشویی و صابون هم به خوبی در مقابل دید شما قرار خواهد گرفت.

خرید آینه سرویس بهداشتی

مناسب ترین جنس آینه سرویس بهداشتی

در بازار انواع آینه سرویس بهداشتی در جنس های پی وی سی، استیل، پلاستیکی، آلومینیومی، فلزی و... وجود دارند. با توجه به اینکه محیط سرویس بهداشتی دارای رطوبت می باشد، لذا بهتر است از آینه های ضد آب استفاده نمایید. قابل شستشو بودن آینه، نکته مهم دیگری است که باید به آن توجه داشتید. اهمیت این امر به این دلیل است که در فضای سرویس بهداشتی، میکروب ها و باکتری های بسیاری وجود دارند که باید وسایل و فضا را به طور مرتب تمیز کرد.

ارسال نظر: