کدخبر: 18377

4 دلیل ارزش خرید دوربین فول کالر داهوا

نبود نور کافی از چالش‌های اصلی هر سیستم نظارتی است. تصاویر گرفته شده در چنین شرایط نوری اغلب واضح نیستند، جزئیات را از دست می‌دهند و نویز دارند. در نتیجه تشخیص یا ردیابی اهداف را مشکل می‌کند. دوربین فول کالر داهوا برای رفع این چالش‌های نظارتی طراحی و به بازار عرضه شده است.

 

داهوا توانسته است با به‌کارگیری جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز، نام خود را در صنعت دوربین‌های نظارتی ماندگار کند. محصولات این شرکت علاوه‌بر کیفیت بالا، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. تقریباً بیشتر کاربران دوربین های مداربسته با هر بودجه‌ای توان خرید دوربین های داهوا را دارند. حتی در شرایط فعلی ایران ارزش خرید بیشتری نسبت به محصولات هایک‌ویژن دارند. با ما همراه باشید تا دلایل خرید یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین دوربین‌های تحت شبکه داهوا را با شما در میان بگذاریم.

دلایل خرید دوربین فول کالر داهوا

کمپانی داهوا با فناوری‌های قابل‌توجهی مانند لنز دوگانه، لنزهای کانونی متغیر، کیفیت تصویر فورکی و ویژگی‌های هوش مصنوعی، طیف گسترده‌ای از محصولات و راه‌حل‌ها را ارائه می‌کند. دوربین‌های داهوا می‌توانند به طور مؤثری مشکلات نظارتی را برای اشخاص و سازمان‌ها برطرف کنند.

این شرکت فناوری‌های هوشمند را برای حل مشکلات مدنظر کاربران در سناریوهای مختلف ادغام می‌کند و به نصاب‌ها و کاربران نهایی اجازه می‌دهد محصولاتی ایده‌آل را که به بهترین وجه با نیازهای‌شان مطابقت دارد، انتخاب کنند. خریداران با انتخاب دوربین های مدار بسته فول کالر می‌توانند به بهترین کیفیت مانیتورینگ، آن هم با صرف هزینه‌ای بسیار مناسب دست پیدا کنند.

در سال های اخیر شاهد آن بوده‌ایم که داهوا در تمام راه‌حل‌های نظارتی خود از فناوری‌های IOT و هوش مصنوعی و یادگیری ماشین استفاده کرده است. به کمک این تکنولوژی‌ها انقلاب جدیدی در سیستم‌های نظارتی به وجود آمده است.

نسل جدید دوربین مداربسته فول کالر داهوا با ویژگی‌هایی نظیر TiOC، پانورامیک، زوم و کیفیت فورکی، طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های جدید هوشمند را برای تصویربرداری از محیط‌های کم نور ارائه می‌دهد.

قابلیت TiOC دوربین مداربسته فول کالر داهو؛ بازدارنده‌ای مؤثر در برابر مزاحمان

داهوا TiOC (دوربین سه در یک)، روشنگرهای دوگانه هوشمند، ویژگی بازدارندگی فعال و هوش مصنوعی را با هم ادغام می‌کند تا نظارت بر محیط مدنظر شما را تقویت نماید. عاملی که می‌تواند به طور مؤثر موجب کاهش حضور مزاحمان و سارقان شود.

ترکیبی از فناوری تمام رنگی شرکت داهوا با عملکردهای هوش مصنوعی قدرتمند و هشدارهای بازدارندگی فعال به صورت real time، این دوربین را برای مکان‌هایی که نیاز به نظارت 24 ساعته دارند، مانند ویلاها، مغازه‌ها، انبارها و ... به بهترین انتخاب تبدیل کرده و موجب کاهش هشدارهای کاذب شده است.

بهبود کارایی در زمینه جستجوی هدف، بهینه‌سازی عملکرد سیستم و کاهش هزینه‌ها از سایر مزایای این دوربین به شمار می‌آیند. بنابراین اگر به دنبال انتخاب بهترین دوربین جهت جلوگیری از خراب‌کاری افرادی همچون سارقان و مزاحمان هستید، دوربین full color داهوا می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. نصب این دوربین پیچیده نیست و به‌راحتی می‌توان آن را بر روی محل دلخواه نصب کرد.

دوربین تمام رنگی پانوراما؛ صحنه 360 درجه را رنگی ببینید

دوربین Dahua Full-color Dual Lens 180° Panoramic PTZ & IPC مجهز به سنسورهای دوگانه است که میدان دید 180 درجه را ارائه می‌دهد. این محصول از الگوریتم همجوشی بدون درز در سطح پیکسل -pixel-level seamless fusion algorithm- استفاده می‌کند تا تصاویر را در صحنه مانیتورینگ 180 درجه‌ای به شکل افقی، تمام رنگی و درخشان با قابلیت پانوراما در اختیار کاربران قرار دهد.

یکی از مزایای خرید دوربین دید در شب رنگی داهوا این است که فضاهای گسترده و وسیع که نیاز به چند دوربین دارد را فقط با یک دوربین پوشش می‌دهد.

این دوربین پانورامای هوشمند به لطف فناوری تمام رنگی می‌تواند حتی در شب، تصاویر رنگی واضحی ضبط کند که برای نظارت مداوم 24 ساعته در 7 روز هفته در سناریوهای کاربردی خاصی مانند میدان‌ها، راهروها و پارکینگ‌ها ضروری است. در واقع وجود تکنولوژی‌های بی‌نظیر دید در شب رنگی داهوا موجب شده است تا کارشناسان بسیاری، این دوربین را به عنوان یک گزینه عالی برای همه کاربران (عمومی و حرفه‌ای) معرفی کنند.

مزایای خرید دوربین تمام رنگی داهوا

دوربین فول کالر داهوا با قابلیت زوم کانونی متغیر و رنگ‌های زنده

دوربین دید در شب رنگی داهوا با فوکوس متغیر تمام رنگی و قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری به همراه عملکرد فوکوس خودکار یک انتخاب بی‌نظیر است.

دوربین full color داهوا جزئیات مانیتورینگ واضحی را حتی پس از بزرگ‌نمایی ارائه می‌دهد. تصاویر رنگی مناسبی در محیط‌های تاریک می‌گیرد و به کاربران امکان می‌دهد که فوکوس دوربین را به طور مستقیم مطابق با صحنه دلخواه خود تنظیم کنند. این امر موجب راحتی و صرفه‌جویی در زمان هم می‌شود.

خرید دوربین فول کالر داهوا با کیفیت فورکی؛ کیفیت تصویر واقعی 4K UHD

دوربین مداربسته فول کالر داهوا، تصاویر رنگی و فیلم‌های ویدیویی بهبودیافته را به صورت بیست و چهار ساعته و در هفت روز هفته ارائه می‌کند. سنسور تصویر این دوربین یک سنسور 1/1.2 اینچی -در حال حاضر بهترین حسگر IPC در نور کم- است که 110 درصد افزایش اندازه پیکسل را در مقایسه با سنسور معمولی 8 مگاپیکسلی ارائه می‌دهد.

ارزش خرید دوربین full color داهوا

با ترکیب این مورد و دیافراگم بزرگF1.0، می‌توان نور بیشتری را برای ارائه تصاویر  به کار گرفت. همین مورد موجب تجزیه ‌و تحلیل دقیق تصاویر می‌شود. به همین دلیل بسیاری از کارشناسان این دوربین را به عنوان یک گزینه مناسب برای افرادی عنوان می‌کنند که قصد دارند بهترین کیفیت ممکن را دریافت کنند. وجود سنسور فوق‌العاده موجب شده است تا این محصول همواره در صدر لیست خریداران قرار بگیرد.

ارزش خرید دوربین مداربسته فول کالر داهوا

امیدواریم با توضیحاتی که داده شد، دلایل کافی برای این سؤال که چرا دوربین فول کالر بخریم؟ پیدا کرده باشید. انواع دوربین های فول کالر داهوا دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی هستند که آن‌ها را به یک گزینه عالی برای راهکارهای مختلف نظارتی از پارکینگ منزل گرفته تا راهنمایی و رانندگی و انبارهای کارخانه‌جات، تبدیل می‌کند. همچنین با مراجعه به آدرس (https://www.farafan-market.com/) می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد خرید دوربین های فول کالر داهوا کسب کنید.

ارسال نظر: