کدخبر: 18378

خرید پوستر دیواری

یکی از محصولات محبوب در پوشش دیوار و دکوراسیون داخلی را می‌توان پوستر دیواری نام برد که خرید پوستر دیواری و نصب آن به صورت تخصصی انجام می‌شود.

 

معرفی پوستر دیواری

در سال‌های اخیر پوشش دیواری در دکوراسیون داخلی از ملزومات داشتن یک خانه شیک محسوب شده و در این بین از پوشش‌های متنوعی از جمله کاغذ دیواری، رنگ، PVC و غیره استفاده شده است.

در این بین با گسترش تکنولوژی و پیشرفت علم، طرح‌های زیبا و جذابی بر روی دیوار منازل، خودی نشان داده‎اند.

یکی از این پوشش‎‎های دیواری بسیار جذاب و شیک، پوستر دیواری است که به صورت فوق‌العاده ای یک شکل و موضوع جذاب را برای شما به نمایش می‌گذارد.

طراحی شگفت‌انگیز پوستر دیواری که برخی به اشتباه آن را کاغذ دیواری سه بعدی می‌نامند، نمای محیط را دگرگون می‌کند و با طرح بزرگی که دارد، شما را محو خود خواهد کرد.

این پوشش دیواری با سهولت نصب بر روی دیوار به صورت نوارهای طولی کنار هم قرار می‌گیرند و در نهایت شکل مورد نظر را به زیبایی به نمایش درمی‌آورد.

با استفاده از پوستر دیواری می‌توانید تنوع و زیبایی را به خانه خود هدیه دهید و فضای منزل را از یکنواختی خارج کنید.

پوستر دیواری امکان پوشش بر روی دیوار در فضاهای متنوعی از جمله ادارات، منازل، رستوران‌ها و غیره را داراست و با توجه به نوع خاصی می‌تواند برای فضای خاصی استفاده شود.

35

انواع پوستر دیواری

پوسترهای دیواری به دو صورت آماده و سفارشی در بازار موجود است که هر کدام ویژگی‌ها و کیفیت خود را دارا هستند.

پوسترهای دیواری آماده نیز دارای طرح‌های مدرن و سنتی است که بیش‌تر خریداران نسبت به طرح‌های سفارشی به این طرح ها روی می‌آورند.

از انواع مختلف پوستر دیواری می‌توان به پوستر کومار، پوستر چاپی و پوستر دیواری سه بعدی اشاره کرد که در ادامه در رابطه با ویژگی هر کدام از آن ها به اختصار توضیح خواهیم داد.

پوستر کومار

این نوع پوستر توسط یک شرکت آلمانی تولید شده و به بازار عرضه می‌شود که طرح ساخت آن نیز جالب است، به طوری که هر ساله منتخبی از بهترین عکس‌های نشنال ژئوگرافیک را با بالاترین کیفیت به پوسترهای دیواری تبدیل می‌کند.

پوستر چاپی

با گسترش تکنولوژی و پس از ورود دستگاه چاپ پوستر دیواری به کشور، می‌توانیم با ارائه طرح‌های خاص، پوستر دیواری مورد نظر را برای چاپ انتخاب کنیم.

البته این نکته نیز حائز اهمیت است که طرح‌های پوستر دیواری در تعداد محدودی در بازار موجود است.

پوستر دیواری سه بعدی

یکی از جذاب‌ترین پوسترهای دیواری، پوستر دیواری سه بعدی است که با سایه‌های خود عمق طراحی را نشانه می‌رود برای فضای عکاسی و استودیو نیز کاربرد بسیاری دارد.

استفاده از پوسترهای سه بعدی باعث می‌شود فضای داخلی بزرگ‌تر جلوه کند و برای مکان‌هایی که پنجره‌ای ندارد گزینه بسیار مناسبی است.

پوسترهای سه بعدی بی‌کیفیت باعث می‌شود بیننده به طور کامل از فضای موردنظر لذت نبرد و رنگ‌ها به صورت واقعی نشان داده نشوند.

همچنین از مدل‌های مختلف پوستر دیواری می‌توان به طبیعت، گل، مدرن، کلاسیک، پشت تلویزیون، کودک، اسپورت، چهره، نقاشی، نستعلیق و غیره اشاره کرد.

در کنار انواع پوستر دیواری از نظر طرح و ارائه به مشتری، این پوشش دیواری دارای انواع مختفی از نظر جنس نیز در بازار عرضه می‌شود.

وینیل، مخملی، لاینر، بامبو، مدل PVC، نبافته و غیره از جمله پوسترهای دیواری است که از نظر جنس و متریال به کار رفته در آن تقسیم‌بندی می شوند.

مشخصات پوستر دیواری

از قابلیت‌های مهم پوستر دیواری، تعویض کردن آن پس از مدت زمانی است که مصرف‌کننده صلاح می داند.

پوستر دیواری مانند کاغذ دیواری از جنس کاغذ است و با ابعاد و طرح های مختلفی به بازار عرضه می‌شود.

برای نصب پوستر دیواری، باید به صورت حرفه‌ای اقدام کرد و افراد نابلد برای اجرای آن به مشکلی جدی برمی‌خورند.

نصب این پوشش دیواری از کاغذ دیواری سخت‌تر است ولی طرح‌های جذاب و فوق‌العاده آن باعث لذت بردن از کار می‌شود.

در صورتی که کاغذ دیواری به صورت رولی به فروش می‌رسد، پوسترهای دیواری به صورت یک رول و با کنار هم قرار گرفتن قطعات کاغذی آن به فروش خواهد رسید.

خیلی از پوسترهای دیواری قابل شست‌وشو هستند و در صورت کثیف شدن می‌توان به راحتی آن را تمیز کرد.

در انتخاب پوستر دیواری موردنظر حتما به دکوراسیون منزل خود و طرح به کار رفته در پوستر دقت کنیم تا با یکدیگر همخوانی داشته باشند.

تنوع پوستر دیواری باعث شده برای انتخاب آن در دکوراسیون، دست خریدار باز باشد ولی توصیه می‌کنیم برای انتخاب بهتر حتما با کارشناسان این حوزه مشورت کنید، چرا که یک طرح گران و باکیفیت ممکن است تمام دکوراسیون شما را بر هم بزند.

در پوستر دیواری ممکن است رنگ‌های به شدت گرم و قهوه‌ای استفاده شود و یا یک رنگ خنثی فالوده‌ی کلی آن را تشکیل دهد.

پوسترهای طبیعت یک انتخاب عالی برای ایجاد روشنایی در منازل کم نور شما هستند که در هنگام خرید به این نکته نیز باید توجه کنید.

36

قیمت پوستر دیواری + خرید و فروش

بسیاری از افراد با صرف هزینه هنگفت هم در زیباسازی دکوراسیون خود به مکل برمی‌خورند و توجهی به آگاهی دکوراسیون خود ندارند.

این نکته حائز اهمیت است که قبل از انتخاب و خرید پوستر دیواری خود حتما باید به اصول طراحی دکوراسیون خود دقت نمائید تا با بهترین انتخاب به زیباتر شدن منزل یا محل کار خود کمک کنید.

در این خصوص به شما توصیه می‌کنیم با کارشناسان مجرب ما ارتباط برقرار کرده و از مشاوره تخصصی مجموعه ما بهترین بهره را ببرید.

قیمت پوستر دیواری نسبت به کاغذ دیواری بالاتر است و البته کیفیت پوستر دیواری بر قیمت آن بسیار تاثیرگذار است.

از فاکتورهای مهم دیگر که بر قیمت پوستر دیواری تاثیر می‌گذارد می‌توان به نوع پوستر، کیفیت، میزان ضخامت، ضد آب بودن، نوع چاپ، میزان رنگ به کار رفته، ابعاد، برند و مدل آن، طرح به کار رفته و غیره اشاره کرد.

با توجه به اینکه نوسانات بازار ارز در کشور دارای ثبات نیست، قیمت پوستر دیواری نیز متغیر است.

ولی با مراجعه به سایت و ارتباط با کارشناسان مجرب ما علاوه بر آشنایی با مشخصات بیش‌تر انواع پوستر دیواری می‌توانید از قیمت دقیق و به‌روز و خرید کاغذ دیواری  این پوشش دیواری باخبر شوید.

ارسال نظر: