کدخبر: 18404

خرید کتابخانه ارزان قیمت مدرن خانگی

 

جنس کتابخانه

کتابخانه چوبی یا قفسه کتاب از جنسهای مختلفی مانند چوب، نئوپان، ام دی اف و تخته فیبر و یا حتی ورقه های پلاستیکی ساخته می شود. بر حسب محل کاربرد قفسه جنس و مدل کتابخانه تعیین می شود. ساخت قفسه برای کتاب از چوب و فراورده های چوبی مانند نئوپان یا ام دی اف و تخته فیبر طرفداران بسیاری دارد. قفسه چوبی ممکن است از چوب درختان گردو، چنار یا راش، ماهاگونی و غیره ساخته شود. قفسه ها ممکن است از نئوپان یا ام دی اف با روکش طرح چوب یا حتی روکشهای رنگی ساخته شوند. روکش طبیعی یا مصنوعی طرح چوب چنار و راش یا توسکا از پرکاربردترین مدلها است. هر چوبی طرح و رنگ خاصی دارد. طرح چوب چنار به صورت پوست پلنگی می باشد. طراحی چوب راش به صورت دانه های ریز باران در سطحی کرم رنگ است. در نمای چوب توسکا خطوط بلند اتفاقی دیده می شود.

قفسه ها چوبی با روکش طبیعی چوبی را بعد از اتمام ساخت با شاپان یا سیلر و کیلر یا پلی استر می پوشانند. موادی مانند کیلر، پلی استر و یا رنگها روی چوب برای زیباتر شدن نما و حفاظت چوب بکار می روند. روی روکشهای مصنوعی دیگر نیاز به استفاده از رنگ یا سیلر و کیلر نمی باشد. در صورتی که جنس کتابخانه ام دی اف باشد با دستگاه های ویژه روی قسمتهای مختلف آن طرح می اندازند. امکان خرید کتابخانه ارزان قیمت با توجه به جنس، کیفیت و کمیت مواد اولیه سازه وجود دارد.

 

 

کتابخانه های چوبی و شیک بستگی به جنس و مدل قیمت متفاوتی دارند.

 

 

مزایای کتابخانه چوبی

 

کتابخانه چوبی مانند سایر محصولات از تنوع قیمت برخوردار است. قفسه می تواند از یک چوب گران قیمت ساخته شده باشد یا از چوب یک درخت ارزان قیمت باشد. استفاده از چوب ارزان در تهیه قفسه امکان خرید کتابخانه ارزان قیمت را فراهم می کند. زراعت چوب و کشت درختان سریع رشد برای جبران کمبود و کاهش قیمت چوب صورت می گیرد. استفاده از چوب در ساخت لوازمی مانند انواع کمد یا کتابخانه و مبل باعث قطع درختان می گردد. قطع درختان مساوی با نابودی جنگلها است. از این رو استفاده از فراورده هایی مانند نئوپان و ام دی اف که از چوبهای مستهلک ساخته شده اند رواج یافته است. کارخانه های بزرگ ام دی اف و نئوپان در کشور وجود دارد. ساخت قفسه با فراورده های چوبی مانند ام دی اف، همچنین نئوپان ارزانتر از چوب تمام می شود.

تخته فیبر های نازکی که معمولا در قسمت پشت قفسه و کمد بکار می رود باعث سبک شدن کار می گردد. ساخت کتابخانه با ام دی اف شرایط برای خرید کتابخانه ارزان قیمت را فراهم می کند. کمد و قفسه های چوبی در برابر ضربه و بار مقاوم تر هستند. کمدهایی که با ورقه های فلزی ساخته می شوند در صورت ضربه و قرار گرفتن بار زیاد روی آنها کج می شوند. کمد فلزی می تواند تحت بار و ضربه تغییر شکل و فرم بدهد. کمدهای چوبی شیک تر از کمدهای فلزی هستند.

تنوع رنگ و مدل در آنها بیشتر است. در روی آنها می توان طرح های برجسته یا فرورفته ای با دستگاه ایجاد کرد. طراحی با دستگاه روی وسایل چوبی خرید زیباترین کتابخانه را برای اتاقتان را فراهم می کند. کمد و کتابخانه های چوبی می توانند در خانه مانند یک عایق صوتی عمل نمایند در حالی که قفسه های فلزی صدا را تشدید می کنند. انعکاس صدا و ضربه پذیر بودن فلز خرید کتابخانه فلزی ارزان راحتر از چوب است. مجموعه خصوصیات مثبت این قفسه های چوبی خرید کتابخانه ارزان قیمت را جذاب می کند.

14

کتابخانه های چوبی در برابر ضربه و بار مقاوم تر از نمونه ای فلزی است.

 

انواع قفسه کتاب و کتابخانه

کتابخانه ها انواع مختلفی دارند و خریداران عوامل متفاوتی را هنگام خرید آن ها در نظر می گیرند. از جمله می توان به قیمت، اندازه، حجم کتاب ها، جنس و فضای خانه برای قرار گرفتن کتاب خانه اشاره کرد. مثلاً اگر حجم کتاب ها زیاد باشد باید قفسه های بیشتری را پیش بینی کرد. مشتریان می توانند انواع کتابخانه ساده خانگی، قفسه کتاب، کتابخانه چوبی، کتابخانه دیواری ارزان و... را با رنگ و طرح دلخواه خود سفارش بدهند. علاوه بر کارایی سنتی کتابخانه ها، این وسیله امروزه به عنوان بخشی از طراحی داخلی و دکوراسیون خانه ها نیز محسوب می شوند. در محیط های اداری و کاری نیز کتابخانه ها برای نگهداری اسناد و کتاب ها به وفور استفاده می شوند.

 

15

کتابخانه های ام دی اف ارزانتر و بادوام تر از مدلهای چوبی است.

 

معرفی ام دی اف

برای رفع معایب چوب سالها تحقیق و بررسی صورت گرفته است. اصلاح و حفاظت چوب اموری است که به آن پرداخته شده تا معایب را کاهش دهند. امروزه درختان در حفظ سلامت محیط زیست و تولید اکسیژن اهمیت زیادی دارند. نئوپان و ام دی اف فراورده های چوبی هستند. ام دی اف از الیاف چوبهای مستهلک ساخته شده است و خیلی از معایب چوب در آن اصلاح شده است. ام دی اف که ارزانتر از چوب گردو یا چنار است ضد آب است. در ساختمان ام دی اف از مواد ضد حشره و قارچ استفاده شده است. مواد کند سوز کننده در ساختمان آن وجود دارد. طراحی کتابخانه در میزان تحمل بار آن بسیار اهمیت دارد. کتابخانه هایی که از ام دی اف ساخته می شوند می توانند به گونه ای طراحی شوند که دوام و مقاومت خوبی داشته باشند. کتابخانه های ام دی اف خرید کتابخانه ارزان قیمت را در سبکها و مدلهای شیک امکان پذیر می سازد.

 

16

طراحی کتابخانه می تواند به گونه ای باشد که از فضای خانه حداکثر استفاده شود

 

قیمت کتابخانه چوبی

قیمت کتابخانه چوبی تحت تاثیر نوع موادی که در سازه آن بکار رفته است می باشد. امروزه کتابخانه ها و قفسه هایی که از چوب طبیعی ساخته شده اند کمتر است و قیمت بالایی دارند. بیشتر کتابخانه های چوبی از فراورده های چوبی ساخته شده اند. قیمت کتابخانه ساخته شده با نئوپان همراه با روکش نسبت به کتابخانه ام دی اف با روکش متفاوت است. کتابخانه ام دی اف دوام بهتری دارد و از الیاف چوب ساخته شده و قیمت بالاتری دارد. کتابخانه نئوپان که از خرده های چوب ساخته شده است قیمت کمتری دارد. این دو مدل کتابخانه در نهایت تفاوت چندانی از لحاظ ظاهر با هم ندارند. از عوامل دیگر موثر بر قیمت کتابخانه میزان عرضه و تقاضا می باشد. اگر عرضه بالا باشد می تواند سبب کاهش قیمت کالا شود. عرضه و تقاضا باید متناسب با هم باشند. عرضه بالا باید در کنار تقاضای بالا باشد. اگر تقاضا کم باشد ولی عرضه زیاد شود برای تولید کننده ضرر است. در صورتی که عرضه هم پایین باشد می تواند سبب افزایش قیمت کالا شود. برای خرید کتابخانه ارزان قیمت واحد های تولید بزرگ بهترین گزینه هستند.

 

17

طراحی مدلهای مختلف کتابخانه می تواند مدل خانه های جدید و قدیم را متمایز کند.

 

تنظیم قیمت بازار قفسه های کتاب

اگر واحد تولیدی میزان زیادی کتابخانه ساخته و روانه بازار نموده باشد در صورت عدم فروش ضرر می کند. واردات و صادرات گزینه های مناسبی برای تنظیم بازار می باشند. در صورتی که کالایی در بازار مازاد است از طریق صادرات می توانید مازاد را از بازار خارج نمایید.

البته برای فروش کالاهای صادراتی باید کیفیت آن مطلوب باشد. در صورتی که کالایی به علت عدم کیفیت در بازار مازاد شده است صادرات چاره مناسبی نیست. بازاریابی و در نظر گرفتن سایر مصارف کالا می تواند زمینه خروج کالای مازاد از بازار شود. واردات در هنگام کمبود کالا و بالا بودن تقاضا از افزایش قیمت جنس و تشکیل بازار سیاه جلوگیری می کند. تعرفه های گمرکی جهت حمایت از تولید داخلی در صادرات و واردات است. خرید کتابخانه ارزان قیمت با جنس و مدل خوب می تواند صورت بگیرد. توجه به سیاستهای قانون گذاری و اقتصادی لازمه این امر است.

 

18

کتابخانه کودک می تواند باعث ایجاد انگیزه در بچه ها جهت مطالعه می گردد.

 

 

مدلها و سبکهای طراحی کمد کتاب

برای قفسه های مخصوص کتاب باید ابعاد کتابخانه از لحاظ ارتفاع، عرض و ضخامت لحاظ و مناسب باشد تا کارآمدی مطلوب داشته باشد. این قفسه ها می تواند ساده یا مدل دار طراحی شوند. کتابخانه یا قفسه های کتاب می تواند مدلهای متفاوتی داشته باشند. کتابخانه ای که در خانه است و همه اعضای خانه می توانند از آن استفاده کنند می توانند بدون در باشد. طبقه های این کتابخانه می تواند به گونه ای باشد که طراحی خاص به فضا ببخشد. کتابخانه شخصی ممکن است در دار باشد. این درب می تواند شیشه ای یا از جنس طبقه های باشد. کتابخانه اتاق کودک می تواند با رنگهای شاد و همراه با عکسهای کارتونی باشد. کتابخانه های پله ای، باکسی، رومیزی، تزیینی، پلکانی، تاشو، سه طبقه، مبلی و غیره نمونه مدلهای پیشنهادی کتابخانه می باشند. خرید کتابخانه اتاق کودک یا خرید کتابخانه پلکانی و یا خرید کتابخانه ساده، خرید کتابخانه سه طبقه و خرید کتابخانه خانگی و یا خرید کتابخانه رومیزی زیاد صورت می گیرد. مدل کتابخانه می تواند از قبل طراحی شده باشد یا مشتری آن را پیشنهاد دهد. بعضی مدلهای کتابخانه جدا از هم هستند و در محل آنها را مونتاژ می کنند.  مدل در خرید کتابخانه ارزان قیمت تاثیر دارد. مدلهایی با مصرف چوب کمتر، ارزانتر است.

19

کتابخانه در دار می تواند مکان مناسبی برای کتابهای خاص و گران باشد.

معامله کمد کتابی

جهت خرید کتابخانه ارزان قیمت می توانید به صورت حضوری یا آنلاین اقدام کنید. جنس و مدل کتابخانه مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را سفارش دهید. امروزه فروش آنلاین کتابخانه چوبی کمک بزرگی به مدیریت زمان است. شما در خانه نشسته اید در عین حال مدلهای زیادی از کتابخانه را می توانید سرچ کنید و مدل مورد نظر را انتخاب کنید. آنلاین مبلغ مورد نظر را بپردازید و کتابخانه را درب خانه دریافت کنید.

 

20

کتابخانه رومیزی برای نظم بخشیدن به فضای اتاق مفید است.

 

فروش کمد کتاب

از امکانات خرید کتابخانه ارزان قیمت به صورت آنلاین بهره مند شوید. کافی است مدلهای مختلف کتابخانه  را سرچ  کنید و یک نمونه انتخاب کنید. فروش کتابخانه آنلاین مورد نظر شما همراه با تخفیف و ارزانتر عرضه می شود. تولید کننده های بزرگ وسایل چوبی که روش یا ابتکار خاصی داشته باشند می توانند بازار فروش را در انحصار خود قرار دهند. این انحصار می تواند قیمت را در اختیار واحد تولید کننده قرار دهد. این انحصار اگر خصوصا با ارائه ارزان کالایی خاص باشد می تواند با فروش بالا موجب سود عرضه کننده گردد. شرکت پارسمن یکی از بهترین شرکت های تولید کننده ای است که در این حوزه به صورت حرفه ای فعالیت می کند و بزرگ ترین تولید کننده کالاهای خانگی چوبی است.

ارسال نظر: