کدخبر: 18461

بهترین برندهای ساعت لوکس جهان

ساعت‌های لوکس هرگز از مد نمی‌افتند. هیچ تلفن همراهی نمی تواند ظرافت استثنایی و تاریخ غنی یک ساعتی که به زیبایی ساخته شده است را شکست دهد. بررسی زمان با یکی از این ساعت ها به یک تلاش نسبتاً هیجان انگیز تبدیل می شود.

فراموش نکنید که یک ساعت نمادی ماندگار از سلیقه و کلاس است.

در این مقاله قصد داریم از بهترین مارک های ساعت در جهان معرفی کنیم تا به شما کمک کند ساعتی را که برای شما بهترین است را پیدا کنید.

Rolex

اگر یک برند ساعت وجود داشته باشد که همه آن را بشناسند، آن رولکس است. این نام به عنوان کلمه ای برای تجمل و انحصار تبدیل شده است. پوشیدن رولکس چیزی فراتر از پوشیدن ساعت است. این بیانی برای قدرت و اعتبار است. دلیل خوبی وجود دارد که چرا مردم با وجود تسلط اپل واچ در صنعت جهانی، همچنان ساعت های رولکس را می خرند.

رولکس از مجموعه کلاسیک خود گرفته تا ساعت‌های غواصی و استاد قایق‌های تفریحی، دهه‌ها تجربه ساعت‌شناسی و دانش فنی خود را برای ایجاد ساعت‌های سوئیسی باکیفیت که مالکان می‌توانند در تمام طول عمر با خود حمل کنند و به فرزندان خود منتقل کنند، به کار می‌گیرد.

 

Patek Philippe

سوئیس مترادف با ساعت های لوکس شده است و یکی از برترین برندهای ساعت سوئیسی در تمام دوران، پتک فیلیپ است.

آخرین تولید کنندۀ ساعت مستقل در ژنو باقی ماند، این شرکت در سال 1839 تأسیس شد و از آن زمان در دستان خانواده استرن باقی مانده است. این تداوم مالکیت به Patek Philippe اجازه می دهد تا هویت منحصر به فرد خود را حفظ کند. این برند آزادی خلاقانه خود را جدی می گیرد.

در واقع، این رویکرد بی‌نظیر پتک فیلیپ در طراحی است که به این سازنده سوئیسی این امکان را داده است تا به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ساعت در جهان دست یابد.

ساعت پتک فیلیپ - ساعت مردانه -پتک فیلیپ ناتیلوس

 

Audemars Piguet

اودمار پیگه یکی از معروف ترین شرکت های ساعت سازی سطح بالا در جهان است. ساعت‌های AP که در Vallee de Joux of the Jura Mountains در سوئیس توسط Jules-Louis Audemars و Edward Auguste Piguet ساخته شده‌اند، اکنون جهان را روی مچ افراد ثروتمند و مشهور، از جمله آرنولد شوارتزنگر، جی‌زی، و جیمز سیر می‌کند.

 

ساعت اودمار پیگه- ساعت میراکو - فروشگاه میراکو

A.Lange & Söhne

اولین برند ساعت لوکس آلمانی در لیست ما، در این برند، برتری و کمال در هر مرحله از فرآیند اولویت است. این شرکت به فداکاری همه کارکنان خود و تعهد آنها به ارائه مداوم بهترین ها می بالد.

در قلب این ساعت یک تاریخ منحصر به فرد است. این شرکت که در سال 1845 تأسیس شد، پس از جنگ جهانی دوم مصادره شد. پس از اتحاد مجدد آلمان در سال 1990 بود که این کشور بازگشت.

این والتر لانگ، نوه بنیانگذار اصلی فردیناند A. Lange بود که دوباره درها را به روی تجارت باز کرد و شرکت را در مسیر موفقیت در ساخت ساعت بازگرداند.

طراحی‌های این برند با درک شهودی زیبایی‌شناسی و تعهد تزلزل ناپذیر به دقت، با ظاهر متمایزشان که بسیار متفاوت از مارک‌های ساعت سوئیسی است، از انبوه ساعت‌های لوکس متمایز می‌شوند.

Omega

اولین برند از گروه سواچ در لیست ما، Omega بیش از 170 سال است که ساعت های لوکس استثنایی را به افراد هوروفیل و کلکسیونرهای ساعت ارائه می دهد.

ساعت های امگا به قطب شمال سفر کرده اند، به فضا پرتاب شده اند و با زیردریایی ها به اعماق اقیانوس فرود آمده اند. در نتیجه، امگا به عنوان یکی از برندهای موفق ساعت مچی در جهان شهرت پیدا کرده است.

این شرکت در سال 1848 در یک دهکده کوچک سوئیس به نام لوئیس براندت و فیل تأسیس شد، این شرکت اولین کالیبر سری تولید شده خود - "لابرادور" - را در سال 1885 راه اندازی کرد. در سال 1892 آنها جهان را با یک ساعت تکراری - اولین ساعت به دنیا معرفی کردند.

ساعت امگا-ساعت میراکو-ساعت مچی

 

Jaeger-LeCoultre

اگر به دنبال ساعتی لوکس هستید که مطمئناً نظرها را به خود جلب کند، باید مجموعه‌ای از برند ساعت‌های پیشرفته Jaeger-LeCoultre را ببینید.

Jaeger-LeCoultre در صنعت به دلیل خلاقیت خود شناخته شده است. در واقع، JLC بیش از 1200 کالیبر جداگانه را توسعه داده و دارای 400 الگوی منحصر به فرد است که گواهی بر ظرفیت آن برای طراحی پیشرفته است.

به عنوان مثال، مجموعه Reverso این برند را در نظر بگیرید. این ساعت با طراحی مستطیلی افسانه‌ای خود، ساعتی فوق‌العاده و بهترین ساعت تک جنسیتی است.

IWC Schaffhausen

ساعت IWC Schaffhausen همان چیز کمیاب است: لوازم جانبی لوکسی که عملکرد بی عیب و نقص را با طراحی استثنایی ترکیب می کند.

شرکت بین المللی ساعت (IWC) در سال 1868 توسط یک بوستونیایی به نام فلورانسی آریوستو جونز تاسیس شد. این شرکت با گردآوری تکنیک‌های نوآورانه تولید آمریکایی با مهارت‌های سنتی ساعت‌سازان سوئیسی، نامی برای خود ایجاد کرد. نتیجه؟ ساعت های درجه یک جهانی که هم از نظر زیبایی و هم از نظر قابلیت اطمینان برجسته هستند.

در حالی که اکثر تولید کنندگان ساعت سوئیسی در غرب کشور واقع شده اند، IWC Schaffhausen در شرق واقع شده است، جایی که از رودخانه راین برای انرژی آبی استفاده می کند.

Cartier

در حالی که شما ممکن است کارتیه را با سنت و میراث مرتبط کنید - در نهایت، این تا حدودی یک موسسه است - این برند مشتاق است تا قراردادها را تغییر دهد و مرزها را جابجا کند. در آزمایشگاه ساعت سازی پیشرفته این شرکت، بهترین صنعتگران این شرکت از تکنیک های کمتر شناخته شده و چشمگیر مانند دانه بندی طلا و مینای دندان گریسای استفاده می کنند.

Nordgreen

برند نوپای ساعت‌های لوکس دانمارکی نوردگرین به سرعت به مرجعی برای طراحی ساده و در عین حال تاثیرگذار مینیمالیست تبدیل می‌شود. با یاکوب واگنر به عنوان طراح اصلی، این برند بر ماهیت معنای ساعت برای استفاده کننده تمرکز می کند تا ساعت هایی با دوام و ماندگاری ایجاد کند. یاکوب واگنر به دلیل همکاری با Bang & Olufsen و دیگر برندهای بزرگ اسکاندیناوی شناخته شده است.

ساعت‌های Nordgreen که در دانمارک ساخته شده‌اند، رویکردی مدرن به طراحی کلاسیک نوردیک ارائه می‌کنند. آنها همچنین اولین مارک ساعت مقرون به صرفه در لیست ما هستند که شایسته یک جایگاه در ده نفر برتر هستند.

خرید یک ساعت مچی

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعاتی مفید دربارۀ معرفی چند برند برتر ساعت سازی به اشتراک گذاشته باشیم. همه اطلاع داریم خرید مطمئن یک ساعت مچی از یک فروشگاه معتبر بسیار مهم است. گالری میراکو توانسته در طی سال های فعالیت مشاوره ای عالی در جهت خرید یک ساعت مچی به مشتریان خود دهد.

میراکو با عرضۀ بهترین کیفیت برای هر سلیقه ای میتواند انتخابی خوب جهت خریدی مطمئن برای شما عزیزان باشد. این گالری با دقت بالا و اطلاعاتی جامع ساعت را به مشتریان خود معرفی میکند و مصرف کننده هر اطلاعاتی دربارۀ ساعت بخواهد را میتواند از میراکو دریافت کند. تنوع در انتخاب، ضمانتنامه معتبر، کیفیت برتر و قیمت حداقل از مزایای این فروشگاه خواهد بود. کافیست همین حالا به سایت میراکو بروید و ساعت مچی دلخواه خود را سفارش دهید و با در دست کردن آن استایل خود را تکمیل کنید.

ارسال نظر: