کدخبر: 18562

خرید گیفت کارت خودکار از مای ممبر

خرید گیفت کارت از مای ممبر کاملا اتوماتیک راهنمای استفاده از گیفت کارت مای ممبر

 

 

شاید امروزه چیزهای زیادی درباره با گیفت کارت شنیده باشید اما برایتان هنوز سوال باشد که گیفت کارت چیست؟ در جواب به این سوال باید به شما بگوییم که گیفت کارت را می توان نوعی کارت فیزیکی یا مجازی دانست که روی آن کدی قرار دارد.

برای درک بهتر مطلب می توانیم به شما بگوییم که گیفت کارت مانند کارت شارژهایی است که شما تهیه می کنید و دارای اعتبار هستند. خرید گیفت کارت هم دقیقا به همین شکل است و دارای اعتبار است و شما با وارد کردن کد کارت می توانید از اعتبار آن استفاده کنید.

البته این نکته را هم باید بدانید که هر برنامه می تواند گیفت کارت مخصوص خودش را داشته باشد. به عنوان مثال گیفت کارت اسپاتیفای تنها در اسپاتیفای کار می کند. اگر می خواهید با خرید گیفت کارت و انواع آن آشنا شوید؛ ما به شما پیشنهاد می کنیم که ادامه این مقاله را از دست ندهید.

خرید گیفت کارت اپل:

اولین گیفت کارتی که می خواهیم به شما معرفی کنیم گیفت کارت اپل است. این گیفت کارت معروف ترین و پس طرفدار ترین گیفت کارت بین تمام گیفت کارت ها می باشد. این گیفت کارت روی انواع دستگاه های اپل مانند: آیپد، آیپاد، آیفون، مک و... پشتیبانی شده و شما می توانید از اعتبار گیفت کارت خود در این دستگاه ها استفاده کنید.

سوال دیگری ممکن است درباره با گیفت کارت اپل در ذهن شما ایجاد شود؛ درباره با قیمت گیفت کارت اپل می باشد؟ تمام افراد قبل از هر کاری ابتدا به قیمت آن کار نیز توجه می کنند تا بدانند مقرون به صرفه است یا خیر؟

در جواب به این سوال باید بگوییم که قیمت های خرید گیفت کارت اپل متفاوت به اعتباری بستگی دارد که شما خریداری می کنید. قیمت گیفت کارت های اپل از 10 دلار شروع شده و تا 100 دلار نیز ادامه دارد. در برخی از مواقع اگر سفارش زیاد باشد گیفت کارت هایی با قیمت 500 و 1000 دلار نیز قابل ارائه است و می توانید از فروشگاه ها خریداری کنید.

قبل از اینکه گیفت کارت خواسته باشید تهیه کنید باید حتما به این نکته توجه داشته باشید که گیفت کارت های اپل تنها در اپل آیدی وریفای می شود که آمریکایی باشد. در زمان ساخت اپل آیدی از شما شماره ای می خواهد.

به دلیل تحریم بودن ایران شما نمی توانید از شماره ایرانی برای ساخت اپل آیدی استفاده کنید و برای این کار باید حتما از شماره مجازی استفاده کنید. برای ساخت اپل با شماره مجازی بهتر است که از شماره مجازی آمریکا استفاده کنید. چون گیفت کارت های اپل تنها در اپل آیدی آمریکایی قابل استفاده می باشد.

نکته مهمی که باید حتما به آن توجه کنید این است که گیفت کارت های اپل تنها در دو نوع فیزیکی و الکترونیکی از خود شرکت اپل ارائه می شود. امروزه خیلی از افراد گیفت کارت های تقبلی و فوتوشاپی می فروشند. پس برای خرید گیفت کارت حتما از خود اپل برای این کار اقدام کنید.

خرید گیفت کارت استیم:

استیم برای افراد عادی یک کلمه بیشتر نیست ولی برای گیمرها خیلی فراتر از یک کلمه است و قطعا با این کلمه آشنایی زیادی دارند.خرید گیفت کارت استیم یکی از شرکت هایی است که در ساخت بازی های زیادی نقش داشته است. چند مورد از معروف ترین بازی های ساخت شرکت استیم می توان به counter-strik، team fortress، day of defeat و... اشاره کرد که به احتمال زیاد گیمرها با این بازی ها خطرات زیادی دارند.

استیم همانطور که گفته شد یک شرکت بازی سازی است که زیر نظر شرکت valve است که این شرکت آمریکایی می باشد. به دلیل تحریم هایی که ایران در آن قرار دارد خرید گیفت کارت استیم شاید کمی سخت باشد و غیر ممکن نیست و می توان آن را خریداری کرد.

حالا شاید برای شما سوال باشد که گیفت کارت استیم به چه دردی می خورد و هدف از خرید این گیفت کارت چیست؟ در جواب به این سوال باید به شما بگوییم که این بازی ها برای فعال شدن و همچنین دسترسی به امکانات بیشتر در این بازی باید از گیفت کارت استفاده کنید. البته به این نکته توجه داشته باشید که تنها بازی های ساخت شرکت استیم را می توانید با گیفت کارت استیم فعال کنید و هر شرکت گیفت کارت مخصوص خودش را دارد.

شما وقتی که بازی های ساخت استیم را انجام می دهید؛ در آن حتما باید اکانت داشته باشید تا در بازی شناخته شوید. برای برخی از دسترسی ها و به دست آوردن برخی از وسایل در این بازی ها باید حتما آن را بخرید. استفاده از گیفت کارت استیم بهترین و ساده ترین راه برای خرید در اکانت استیم می باشد.

خرید گیفت کارت استپاتیفای:

اسپاتیفای را به احتمال زیاد بیشتر شما می شناسید و می دانید که چه استفاده ای دارد. اسپاتیفای یک پلتفرم یا سرویس پخش آنلاین موسیقی است. در این برنامه تقریبا تمام خواننده ها از هر کجای جهان صفحه رسمی دارند و در آن آهنگ های خود را قرار می دهند. به این صورت این برنامه یک برنامه بسیار خوب برای دست پیدا کردن به موسیقی است.

اسپاتیفای گیفت کارت های مخصوص خودش را دارد که در این برنامه مورد استفاده قرار می گیرد. شما با استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای می توانید به راحتی به تعداد بسیار زیادی از آهنگ ها دست پیدا کنید. همچنین شما می توانید در اسپاتیفای صفحه رسمی هنرمندان مورد علاقه خود را دنبال کرده و به آهنگ های جدید آنها دسترسی داشته باشید.

برای استفاده از گیفت کارت در اسپاتیفای تنها کافی است که اکانتی در این برنامه داشته باشید که به ایمیل یا اکانت شما در فیسبوک وصل است. سپس با وارد کردن کد گیفت کارت اسپاتیفای می توانید به راحتی از آن استفاده کرده و تمام آهنگ ها، پادکست ها و... هنرمندان مختلف را خریداری کنید.

شما اسپاتیفای را می توانید بر روی 3 سیستم عامل پر کاربرد که اندروید، IOS و ویندوز است نصب کنید. در تمام این نسخه هم می توانید از گیفت کارت های خود استفاده کرده و به تمام آهنگ ها دسترسی داشته باشید.

خرید گیفت کارت نتفلیکس:

نتفلیکس بزرگ ترین شرکت سازنده فیلم است که تا الان هزاران فیلم توانسته بسازد. این شرکت به احتمال زیاد می شناسید چون تعداد فیلم های این شرکت به قدری زیاد است که امکان ندارد تا الان فیلمی که این شرکت ساخته باشد را ندیده باشید.

نتفلیکس یک شرکت ساخت فیلم آمریکایی است که فیلم هایی که به تولید می رساند را در اپلیکیشن خود می گذارد. برخی از این فیلم ها را باید شما خریداری کنید. راه های خرید فیلم های نتفلیکس زیاد است ولی ساده ترین و سریع ترین کاری که می توانید با استفاده از آن خریدهای درون برنامه ای نتفلیکس را انجام دهید استفاده از گیفت کارت است.

نکاتی در هنگام خرید گیفت کارت نتفلیکس وجود دارد که باید حتما به آن توجه کنید و در ادامه به شما گفته شده است:

  1. اگر قصد خرید گیفت کارت را دارید بهتر است که هر جایی این خرید را انجام ندهید. امروزه سایت ها و افراد زیادی هستند که به عنوان فروش گیفت کارت فعالیت می کنند ولی بعد از پرداخت پول گیفت کارتی به شما ارائه نمی شود یا اگر هم گیفت کارت به شما تحویل بدهند تقلبی بوده و استفاده نمی توان از آن کرد.
  2. گیفت کارت های دارای چند برچسب محافظتی است که تنها در صورتی می توان گیفت کارت را باز کردن آن برچسب ها پاره شوند. هنگام خرید گیفت کارت حتما به برچسب های محافظتی آن حتما دقت کنید تا از پلمپ بودن آن اطمینان حاصل کنید.
  3. همانطور که در ابتدای مقاله به شما گفته شد؛ هر گیفت کارت کدی را روی خود دارد که با وارد کردن آن می توانید از اعتبار گیفت کارت استفاده کنید. این کد روی گیفت کارت نوشته شده و روی آن پوشانده شده است و وقتی که آن لایه خراشیده شود شما می توانید آن کد را مشاهده کنید. هنگام خرید به کد روی گیفت کارت توجه کنید که به هیچ عنوان خراشیده نشده باشد.

کلام آخر درباره با خرید گیفت کارت

شما در این مقاله با خرید گیفت کارت و چند نوع از مهم ترین و پر فروش ترین گیفت کارت ها آشنا شدید. همچنین برخی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید گیفت کارت باید آنها توجه کنید را آموختید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و از اینکه با وب سایت ما تا انتهای این مقاله همراه بودید از شما کمال تشکر را داریم.

 

ارسال نظر: