کدخبر: 18586

اخذ اقامت تمکن مالی یونان با گروه مهاجرتی النورا

یونان، کشوری با ۶۰۰۰ هزار سال قدمت، تاریخی پر از داستان‌های جذاب و سرزمینی متشکل از سانتورینی، تسالونیکی و آتن؛ این نوشتار برای ایرانیانی است که قصد دارند اقامت تمکن مالی یونان را با کمک گروه مهاجرتی النورا و استفاده از خدمات النورا اخذ نمایند. هر دو تصمیم بسیار درست است؛ هم انتخاب یونان به عنوان مقصد سفر و هم انتخاب النورا به عنوان همسفر. با ما باشید.

اقامت تمکن مالی یونان چیست؟

دولت هر کشوری از انسان‌های مفید برای جامعه حمایت می‌کند. از نظر دولت یونان افرادی که توانایی، مهارت، دوراندیشی و البته استطاعت مالی لازم را برای فراهم کردن هزینه دو سال زندگی در این کشور دارند، مردمانی هستند که حداقل از نظر اقتصادی می‌توانند برای جامعه یونان مفید باشند. بنابراین، ویزای نوع دی (D-Type) خود را به مدت دو سال، برای آن‌ها صادر می‌کند.

اقامت تمکن مالی یونان برای مهاجران نیز بسیار جذاب است. زیرا جدا از اینکه تنها شرط آن داشتن تمکن مالی لازم است، همچنین امتیازاتی را نیز برای مهاجران به همراه دارد. البته باید در نظر داشته باشید که در این نوع اقامت، چون به یونان ثابت کرده‌اید که تمکن مالی لازم برای ۲ سال زندگی را دارید و نیاز به کار در یونان یا حمایت دولتی از طرف این کشور ندارید، به شما اجازه کار داده نخواهد شد.

تمکن مالی از نظر یونان یعنی چه؟

دولت یونان برآورد می‌کند که هزینه‌های یک سال زندگی در یونان، ۲۵۰۰۰ یورو به ازای هر شخص و همچنین ۵۰۰۰ یورو به ازای هر فرد تحت تکفل او خواهد بود. بنابراین، یک خانواده ۳ نفره ایرانی برای اینکه بتواند اقامت دو ساله یونان را اخذ کند، باید به سفارت این کشور موارد زیر را اثبات کند:

  • حداقل ۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان در حساب بانکی ایران خود پول دارد.
  • در ایران دارای املاک و مستغلات یا سرمایه‌گذاری انجام شده است و یا شغل دارد.
  • در حساب بانکی یونان خود ۷۰۰۰۰ یورو پول دارد. ۵۰۰۰۰ هزار یورو برای دو سال زندگی به ازای سرپرست، ۱۰۰۰۰ یورو برای دو سال زندگی به ازای همسر و ۱۰۰۰۰ یورو به برای دو سال زندگی به ازای فرزند.

به یاد داشته باشید که فرزندان شما فقط تا ۱۸۰۰۰ سالگی می‌توانند تحت پوشش شما اقامت تمکن مالی را اخذ کنند. پس از ۱۸۰۰۰ سالگی خود باید به صورت مستقل ۲۵۰۰۰ یورو برای هر سال فراهم کند و اگر می‌خواهد همچنان از طریق تمکن مالی اقامت این کشور را اخذ کند، ۵۰۰۰۰ یورو برای دو سال در اختیار داشته باشد.

همچنین، نکته مهم دیگر نیز این است که برای تمدید اقامت خود حداقل باید ۶ ماه در خاک یونان حضور داشته باشید. در صورتی که دو بار این حکم را رعایت نکرده باشید، می‌توانید با پرداخت جریمه نقدی ویزای خود را برای دو سال بعد تمدید کنید. اما اگر این اتفاق برای بار سوم رخ دهد، برای تمدید مجدد اقامت خود با مشکل مواجه خواهید شد.

خدمات النورا برای اخذ اقامت تمکن مالی یونان

https://elenoora.com/greece-investment/

شما چگونه می‌توانید با استفاده از خدمات النورا برای اخذ اقامت تمکن مالی یونان اقدام کنید؟

اگر پاسخ را در یک کلام می‌خواهید باید بگوییم همه کارها را ما انجام خواهیم داد و شما فقط لازم است به ۴ جا بروید: دفتر النورا، سفارت، فرودگاه، یونان.

اما شرح خدمات النورا برای اخذ اقامت تمکن مالی یونان و مراحلی که دقیقا طی خواهد شد، به شرح زیر است. به عبارت دیگر، در فهرست زیر تمام مراحل اخذ اقامت تمکن مالی یونان با کمک خدمات النورا شرح داده شده‌ است.

خدمات اقامت یونان

https://elenoora.com/stay-in-greece/

2

  1. در اولین مرحله، شما فرم مشاوره را که حاوی نام و اطلاعات شما است، در وب‌سایت النورا پر می‌کنید و با زدن دکمه تایید، آن را برای ما ارسال می‌کنید.
  2. کارشناسان ما برای مشاوره اولیه با شما تماس می‌گیرند. این مشاوره کاملاً به صورت رایگان انجام خواهد شد.
  3. پس از مشاوره اولیه، لینک فرم اصلی برای شما ارسال می‌شود که در آن باید شرایط خود را وارد کرده و برای ما ارسال فرمایید. این فرم نیز به رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
  4. کارشناسان ما فرم ارسالی شما را بررسی می‌کنند تا در نهایت به شما بگویند آیا با شرایطی که دارید می‌توانید اقامت تمکن مالی یونان را دریافت کنید یا خیر. بررسی اطلاعات شما توسط النورا رایگان است.
  5. اگر شما در شرایطی بودید که می‌توانستید با خدمات النورا اقامت تمکن مالی یونان را اخذ کنید، دوباره با شما تماس می‌گیریم تا قرار مشاوره حضوری رایگان را با شما برقرار کنیم.
  6. در پایان جلسه مشاوره حضوری، در صورتی که تصمیم نهایی خود را مبنی بر استفاده از خدمات النورا گرفته باشید، با شما قرارداد امضا خواهد شد.
  7. پس از امضاء قرارداد، از سفارت یونان برای شما یک ویزای توریستی می‌گیریم. زیرا در اولین مرحله از روند درخواست اقامت تمکن مالی یونان لازم است که در این کشور حساب بانکی افتتاح کرده و کد اقتصادی دریافت کنید و پول مورد نیاز را به این حساب واریز نمایید.
  8. پس از آن، دوباره به سفارت یونان برای اخذ اقامت تمکن مالی شما درخواست ارسال می‌کنیم.
  9. تمام فرم‌های لازم را برای شما پر می‌کنیم، پرونده شما را تشکیل می‌دهیم، اگر بیمه لازم داشتید کارهای بیمه شما را انجام می‌دهیم و شما را برای مصاحبه در سفارت آماده می‌کنیم.
  10. روز مصاحبه یکی از کارشناسان خود را تا سفارت همراه شما می‌فرستیم. او پرونده شما را به شما می‌دهد، توضیحات لازم را ارائه می‌کند و از همه‌تر به شما می‌گوید که قرار است سفارت از شما چه سوالاتی بپرسد و شما باید چه پاسخ‌هایی بدهید.
  11. سفارت یونان یک ویزای یک ماهه برای شما صادر می‌کند تا اجازه حضور در این کشور را پیدا کنید.
  12. باید به یونان و اداره مهاجرت مراجعه کنید. برای صدور ویزای اصلی اقامت تمکن مالی یونان، در آن اداره بار دیگر انگشت‌نگاری می‌شوید و اطلاعات بیومتریک شما توسط اداره مهاجرت یونان دریافت می‌گردد.
  13. آن‌ها یک برگه به نام برگه آبی (Blue Paper) را به دست شما می‌دهند که باید آن را تا روز موعود نگهداری و حفظ کنید. این برگه بسیار مهم است. باید به ایران برگردید و با برگه آبی خود، منتظر روز اصلی باشید.
  14. روز اصلی حدود ۴۰ روز بعد است که ویزای اصلی دو ساله شما صادر شده‌ است. باید به سفارت مراجعه کنید، برگه آبی را تحویل سفارت بدهید و ویزای اقامت تمکن مالی خود را دریافت کنید. انجام این مرحله را می‌توانید به وکلای النورا بسپارید.
  15. پس از حضور شما در یونان، شخصی از طرف النورا تا چند روز شما را همراهی خواهد کرد. او به سوالات شما پاسخ می‌دهد، مکان‌های مهم مانند بیمارستان و مدرسه را به شما نشان می‌دهد، نکات لازم برای زندگی در یونان را به شما آموزش می‌دهد و در یک کلام، تا زمانی که بتوانید گلیم خود را از آب‌های یونان بیرون بکشید هوای‌تان را دارد.
  16. با وجود اینکه اکنون در یونان حضور دارید، اما ما در ایران همچنان از شما حمایت خواهیم کرد. اگر سوالی وجود داشت یا نیاز به راهنمایی داشتید، می‌توانید با النورا تماس بگیرید و ما هر کمکی که لازم باشد را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ساعت از حرکت باز نمی‌ایستد. همین حالا برای دریافت مشاوره رایگان مهاجرت کلیک کنید.

ارسال نظر: